Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Kraków: Usługi hotelowe i restauracyjne
Numer ogłoszenia: 393958 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelowe i restauracyjne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PWP EDUKACJA W DZIEDZINIE ZARZĄDZANIA CZASEM I KOSZTAMI POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH _ CASE MANAGEMENT WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PO KL PRIORYTET V DOBRE RZĄDZENIE, DZIAŁANIE 5.3 WSPARCIE NA RZECZ REALIZACJI STRATEGII LIZBOŃSKIEJ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Muranowska sp. zo.o., ulica Bracka 16, 00-028 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1125,00
Oferta z najniższą ceną: 1125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1125,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 6 września 2012 roku Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury wszczęła postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, na usługi hotelowe i restauracyjne w ramach Projektu PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych case-management w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W ogłoszeniu o zamówieniu Dz.U. UE nr 2012 S 174 287582 oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na świadczeniu usług hotelowych i restauracyjnych oraz zapewnienia sal wykładowych o wartości nie większej niż 50 % wartości zamówienia. Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta w dniu 1 października 2012 roku z Hotel Muranowska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie o wartości 874.010,00 zł brutto. Łączna wartość zamówienia uzupełniającego nie przekraczała tzw. progów unijnych. W dniu 7 stycznia 2013 roku Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, o wartości 187.320,00 zł brutto,co stanowiło około 22% wartości zamówienia podstawowego. Wartość tego zamówienia uzupełniającego nie przekraczała tzw. progów unijnych. Następnie, w dniu 28 maja 2013 roku Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, o wartości 127.800,00 zł brutto,co stanowiło około 15% wartości zamówienia podstawowego. Wartość tego zamówienia uzupełniającego nie przekraczała tzw. progów unijnych. Powstała konieczność udzielenia kolejnego zamówienia uzupełniającego na świadczeni usług hotelowych i restauracyjnych o wartości 1125 zł brutto, co stanowi około 0,6% wartości zamówienia podstawowego. Wartość tego zamówienia uzupełniającego nie przekraczała tzw. progów unijnych. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym w stosunku do zamówienia podstawowego udzielonego temu samemu Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia podstawowego. Polega ono na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Łączna wartość wszystkich udzielonych zamówień uzupełniających nie przekroczyła50% wartości zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego była przewidziana zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Tym samym, spełniona zostaje przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamawiający jest uprawniony do udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń z obszaru zarządzaniu projektami i procesami - w podziale na części.
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Świadczenie usługi realizacji konferencji naukowej polegającej na wynajmie sali konferencyjnej oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej i realizacji bankietu dla uczestników konferencji "PepMat 2026"
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





