eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa urządzeń wraz z systemem ich sterowania (komputer+automatyczny podtrzymywacz napięcia) niezbędnych do przeprowadzenia badań RNA HIV+RNA HCV + DNA HBV automatycznymi metodami bio

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa urządzeń wraz z systemem ich sterowania (komputer+automatyczny podtrzymywacz napięcia) niezbędnych do przeprowadzenia badań RNA HIV+RNA HCV + DNA HBV automatycznymi metodami biologii molekularnej dla około 150 000 donacji w okresie 2 lat Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Krzysztof Bielec, ul. Hoene Wrońskiego 4, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5204040, fax 058 5204040, e-mail: Kr_gdansk@spinet.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krew.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa urządzeń wraz z systemem ich sterowania (komputer+automatyczny podtrzymywacz napięcia) niezbędnych do przeprowadzenia badań RNA HIV+RNA HCV + DNA HBV automatycznymi metodami biologii molekularnej dla około 150 000 donacji w okresie 2 lat. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jak w pkt. I.1). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa urządzeń wraz z systemem ich sterowania (komputer+automatyczny podtrzymywacz napięcia) niezbędnych do przeprowadzenia badań RNA HIV+RNA HCV + DNA HBV automatycznymi metodami biologii molekularnej dla około 150 000 donacji w okresie 2 lat 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wg pkt III.2) Ogłoszenia i SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 33.25.34.52 - Analizatory krwi Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.20 - Analizatory krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych oraz dzierżawa urządzeń wraz z systemem ich sterowania (komputer+automatyczny podtrzymywacz napięcia) niezbędnych do przeprowadzenia badań RNA HIV+RNA HCV + DNA HBV automatycznymi metodami biologii molekularnej dla około 150 000 donacji w okresie 2 lat. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 66 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: posiadanie prawa występowania w obrocie prawnym; niekaralność wykonawców ubiegających się o niniejsze zamówienie dot. przestępstw przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstw skarbowych, przestępstw udziału w zorganizowanej grupie lub związku mającym na celu popełnienie przestępstw lub przestępstw skarbowych; niezaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadanie polisy OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o poniższe dokumenty przyznając im warunki: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: par. 1.1 pkt. 2, 3, 4 i 5. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: par. 1.3 pkt. 1, 2 i 3. 3. Zdolność techniczna - informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19-maja-2006 (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: par. 1.2 pkt. 2 i 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krew.gda.pl. Opłata: 18,3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) SIWZ w formie edytora PDR dostępna będzie na naszej stronie internetowej www.krew.gda.pl/Przetargi (pod logo BIP) do dnia upływu składania ofert. 2) Załączniki do SIWZ dostępne będą na naszej stronie internetowej po otrzymaniu hasła pozwalającego na ich otwarcie. 3) Załączniki do SIWZ należy zamówić w formie telefaksu podając m.in. stosowne dane adresowe, nr NIP, adres e-mail, potwierdzając zamówienie niezwłocznie w formie pisemnej. 4) Opłata za Załączniki wynosi 18,30 zł (15,00 zł + 22% VAT) na podstawie wysłanej Wykonwcy listem poleconym, priorytetowym (za potwierdzeniem odbioru) faktury VAT wraz z Załącznikami w formie pisemnej i dodatkowo SIWZ również w formie pisemnej. 5) Po uiszczeniu opłaty za Załączniku (wpływ środków finansowych na konto Zamawiającego), lub po wysłaniu telefaksem pisma potwierdzającego dokonanie przelewu za w/wym., Zamawiający prześle Wykonawcy drogą e-mail hasło pozwalające na otwarcie Załączników w formie edytora PDF, pobranych ze strony internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 01.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 13:30, siedziba Zamawiajacego jak w pkt. I.1).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne o planowanych zamówieniach dotyczące powyższego zamówienia opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 20.12.2005 nr 288 poz. 67093. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.