eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › zakup trzech wind osobowych wraz z montażem i budową szybów windowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39411

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kłodzko: zakup trzech wind osobowych wraz z montażem i budową szybów windowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku, do kontaktów: Kamil Kołdziej, ul. Szpitalna 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, e-mail: sekretariat@zoz.klodzko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz.klodzko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup trzech wind osobowych wraz z montażem i budową szybów windowych dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ Kłodzko ul. Szpitalna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk wind osobowych wraz z mon-tażem i budową szybów windowych oraz instalacją zasilania dla potrzeb ZOZ Kłodzko. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert). Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dosta-wy te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć dostaw wyszczególnionych w dołączonym wykazie. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania fi-nansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należno-ści za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Informację banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredy-tową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 uzt. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa po-wyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wów-czas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opła-caniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko-nania decyzji właściwego organu (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed ter-minem składania ofert). Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia spo-łeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu ( datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Właściwe dokumenty dopuszczające poszczególne windy do użytku Oświadczenie Wykonawcy o terminach płatności faktury (liczony w dniach) za do-stawę przedmiotu zamówienia liczony od dnia wpływu prawidłowo wystawionej fak-tury do Zamawiającego - nie może być krótszy niż 14 dni. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 4 ) Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) za-łączniki do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z terminami dostaw zawartymi w załącz-nikach do niniejszej SIWZ i zobowiązuje się ich dotrzymać. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnio-nych do potwierdzania otrzymania dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 502100,00 pln 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 26.07.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia pu-blicznego (na podstawie art. 45 ust. 2 u.pz.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) wymaga wniesienia wadium. W zadaniu nr 1 - 3328 zł W zadaniu nr 2 - 3714 zł W zadaniu nr 3 - 3000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium to suma wadiów poszczególnych zadań. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Za-mawiającego w Banku PKO BP S.A. Oddział Kłodzko nr 24102051120000740200083337. Potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanej oferty. Złożenie wadium w innej formie (przewidzianej w art. 45 ust. 6 u.p.z.p.) Wykonawca winien potwierdzić poprzez dołączenie do oferty odpowiedniego dokumentu ( wyma-gany oryginał dokumentu). Wykonawca może wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga aby była ona bezwarunkowa, tj. jej realizacja rozpoczyna się (w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 51 pkt. 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami) po złożeniu przez Zamawiają-cego wezwania do zapłaty u Gwaranta, bez żadnych dodatkowych czynności ze strony Zamawiającego. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego może nastąpić jeżeli zaistnieją okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 5 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Zwrot wniesionego wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacja o wyniku prowadzonego postępowania zostanie przekazana uczestnikom postępowania w formie pisemnej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana na podstawie przyjętych kryteriów jako najkorzystniejsza zostanie poinformowany w formie pisemnej z jednoczesnym wska-zaniem daty i godziny oraz miejsca zawarcia umowy. Potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesione w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu (faksem). Oryginał potwierdzenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na-leży przedłożyć i przekazać Zamawiającemu najpóźniej przed przystąpieniem do pod-pisania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W prowadzonym postępowaniu przy dokonywaniu oceny ofert złożonych na dosta-wę wind wraz z montażem i budową szybów windowych Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: a) cena 70 - % b) gwarancja 20 -% c) szybkość reakcji serwisu ( dojazd na miejsce awarii)10- % Ocena odbywać się będzie przy zachowaniu poniższych zasad: Kryterium cena będzie dokonywana w następujący sposób , według przedstawione-go poniżej wzoru : W kryterium cena oferta może maksymalnie uzyskać 100 pkt. Najniższa proponowana cena - 100 pkt Pozostałe wg wzoru: C =C min X 100 pkt. Cx gdzie C liczba punktów z kryterium cena . C min. - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert . C x - cena oferty badanej . Kryterium gwarancja będzie oceniana w następujący sposób: Gwarancja do 24miesięcy 0 punktów od 25 do 36 miesięcy 20 punktów , od 37 do 48 miesięcy 50 punktów, od 49 do 60 miesięcy 80 punktów powyżej 60 miesięcy 100 punktów. Uwaga w przypadku zaoferowania wind lub jej podzespołów o różnej gwarancji w tym samym zadaniu Zamawiający podda ocenie windę lub podzespół posiadający krótszy termin gwarancji i na tej podstawie dokona wyboru najkorzystniejszej ofer-ty. Gwarancja musi dotyczyć całego urządzenia. Kryterium szybkość reakcji serwisu Zamawiający będzie oceniał w następujący spo-sób: po wyżej 48 godzin 0 punktów, od 37 do 48 godz 20 punktów, od 25 do 36 godz 50 punktów , od 12 do 24 godz 80 punktów i poniżej 12 godz 100 punktów. Po dokonaniu poszczególnych ocen punkty proporcjonalnie zostaną przeliczone na procenty a następnie zsumowane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ter-minem składania ofert). Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycz-nia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dosta-wy te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające (referencje) winny dotyczyć dostaw wyszczególnionych w dołączonym wykazie. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania fi-nansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należno-ści za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Informację banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredy-tową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami - celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wy-konawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 36 ust. 3 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Jeżeli Wykonawca realizację części zamówienia za-mierza powierzyć podwykonawcy, to w złożonej ofercie musi wskazać którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcy. Uwaga wykonawca składa po-wyższe oświadczenie także wtedy gdy nie będzie korzystał z podwykonawców, wów-czas oświadcza , że nie będzie korzystał z podwykonawców. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 44 u.p.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu Wykonawcy z opła-caniem podatku, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko-nania decyzji właściwego organu (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed ter-minem składania ofert). Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia spo-łeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie oraz rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu ( datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Właściwe dokumenty dopuszczające poszczególne windy do użytku Oświadczenie Wykonawcy o terminach płatności faktury (liczony w dniach) za do-stawę przedmiotu zamówienia liczony od dnia wpływu prawidłowo wystawionej fak-tury do Zamawiającego - nie może być krótszy niż 14 dni. Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 4 ) Uzupełnione i podpisane przez osobę uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa określającego zakres udzielonego pełnomocnictwa) za-łączniki do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z terminami dostaw zawartymi w załącz-nikach do niniejszej SIWZ i zobowiązuje się ich dotrzymać. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia usta-nawiają oni pełnomocnika (pełnomocnictwo notarialne) do ich reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23, ust. 2 u.p.z.p. z dnia 29.01.2004 r , z późniejszymi zmianami). Każdy z Wykonawców ubie-gających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przedkłada komplet wymaganych do-kumentów. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w złożonej ofercie o: Godzinach działalności firmy Numerze faksu na jaki należy przesyłać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i dokumenty oraz informacje. Danych personalnych osoby (nazwisko, imię i stanowisko) lub osób upoważnio-nych do potwierdzania otrzymania dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. gwarancja 20 3. szybkość reakcji serwisu 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.klodzko.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:30, sala konferencyjna SP ZOZ Kłodzko ul. Szpitalna 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż windy wraz z budową szybu windowego w obiekcie SP ZOZ Kłodzko (budynek przychodni )ul. Wojska Polskiego 16. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż windy wraz z budową szybu windowego w obiekcie SP ZOZ Kłodzko (budynek przychodni )ul. Wojska Polskiego 16. Wstępna dokumentacja techniczna do wglądu u Zamawiajego w godz.9:00-14:00 w dni powszednie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10, 45.31.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 166400,00 pln. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. gwarancja 20 3. szybkość rekacji serwisu 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż windy wraz z budową szybu windowego w obiekcie SP ZOZ Kłodzko (budynek oddziału wewnętrznego )ul. Szpitalna 1. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż windy wraz z budową szybu windowego w obiekcie SP ZOZ Kłodzko (budynek oddziału wewnętrznego )ul. Szpitalna 1. Wstępna dokumentacja techniczna do wglądu u Zamawiajego w godz.9:00-14:00 w dni powszednie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10, 45.31.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 185700,00 pln. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 90 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. gwarancja 20 3. szybkość reakcji serwisu 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa i montaż windy wraz z budową szybu windowego w obiekcie SP ZOZ Kłodzko (budynek oddziału neurologii)ul. Szpitalna 1. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż windy wraz z budową szybu windowego w obiekcie SP ZOZ Kłodzko (budynek oddziału neurologii)ul. Szpitalna 1. Wstępna dokumentacja techniczna do wglądu u Zamawiajego w godz.9:00-14:00 w dni powszednie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.16.10, 45.31.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 150000,00 pln. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 80 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. gwarancja 20 3. szybkość reakcji serwisu 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.