eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga i terenu Kazdębie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Aktywizacja ekonomiczna obszarów poprzemysłowych - Hałda Jadwiga i Kazdębie w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Dąbrowa Górnicza: Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga i terenu Kazdębie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Aktywizacja ekonomiczna obszarów poprzemysłowych - Hałda Jadwiga i Kazdębie w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 394178 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga i terenu Kazdębie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Aktywizacja ekonomiczna obszarów poprzemysłowych - Hałda Jadwiga i Kazdębie w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje 2 zadania tj: Zadanie I : Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga Zadanie II. Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Kazdębie, które zlecone zostaną w ramach jednego zamówienia. 1. Zadanie I : Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Hałda Jadwiga Badaniom zostanie poddany poprzemysłowy obszar: Hałda Jadwiga stanowiąca pozostałość po działalności górnictwa węgla kamiennego (kopalnia Paryż) w sąsiedztwie ul. Limanowskiego. Hałda powstała w latach 60. ubiegłego wieku, obejmuje obszar działek o nr: 2/3 (pow. 118174m2), 2/6 (pow. 299 m2 ), 2/7 (pow. 540 m2), karta mapy: 52 . Powierzchnia łączna hałdy 119 013 m2. 1.1. Badania geofizyczne: -mikrograwimetria w siatce kwadratów 50 x 50 m zwałowanego odpadu i podłoża, z zagęszczeniem w rejonie szybu w kwadracie 20 x 20 m w siatce kwadratów 5 x 5 m 1.2. Wiercenia w siatce kwadratów minimum 1 otwór na hektar o głębokości średnio 20 m, przy czym otwór powinien być zakończony w gruntach nośnych o miąższości minimum 5 m, minimum 12 szt. otworów, lokalizacja otworów zostanie dostosowana do wyników badań geofizycznych (wiercenia w rejonie stwierdzonych anomalii), wraz z poborem prób gruntów, prób wody, prowadzeniem obserwacji poziomu wodonośnego. 1.3. Badania polowe in situ gruntów sondą bardzo ciężką w celu określenia stopnia zagęszczenia, minimum 5 sond. 1.4.Badania laboratoryjne prób: a) parametry fizyczne: wilgotność naturalna, gęstość objętościowa, korozyjność gruntu, granica Atteberga, analiza uziarnienia b) parametry chemiczne: - zanieczyszczenia gruntów -nasypów: chrom całkowity, cyna, cynk, kadm, kobalt, miedź, molibden, nikiel, ołów, rtęć, odczyn (pH), węglowodory ropopochodne C12-C35, suma węglowodorów aromatycznych, min 6 próbek (3 próbki z głębokości 0-2m i 3 próbki z głębokości 2 -15 m) - wyciągów wodnych: kadm, chrom całkowity, miedź, rtęć, molibden, nikiel, ołów, cynk, cyna, fluorki, siarczany, chlorki, rozpuszczony węgiel organiczny (DOC), stałe związki rozpuszczone (TDS), odczyn (pH), min 6 próbek (3 próbki z głębokości 0-2m i 3 próbki z głębokości 2 -15 m) c) parametry paliwowe: ciepło spalania, wartość opałowa, popiół, ciężar objętościowy, siarka, chlor, minimum 10 próbek odpadu d) zawartości węgla w zdeponowanych odpadach, min 10 próbek odpadu e) zdolności zdeponowanych odpadów do samozapłonu, min 5 próbek Próbki do badań laboratoryjnych powinny mieć jakość zgodną z Polską Normą PN-EN 1997-2 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne - Część 2: Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego i powinny być pobierane w trakcie wierceń, za pomocą odpowiednich próbników. 1.5. Badania chemiczne jakości wód podziemnych - 2 próbki. 1.6. Prace geodezyjne, określenie rzędnych bezwzględnych terenu (m n.p.m.) otworów badawczych, sporządzenie operatu geodezyjnego zwału, określenie jego ukształtowania: w tym rzędne, objętość i pole powierzchni zwału. 1.7. Opracowanie dotyczące prezentacji i oceny wyników : - ocena badań geotechnicznych, opinia geotechniczna powinna ustalać przydatność gruntów na potrzeby budownictwa oraz wskazywać kategorię geotechniczną obiektu budowlanego i określać warunki posadowienia obiektów - ocena zdolności zdeponowanych odpadów do samozapłonu - ocena właściwości ekotoksycznych odpadów ( z wykorzystaniem we wnioskach również danych o otworach badawczych jak w opracowaniu z 2008r. pt. Sprawozdanie z badań zwałowiska Jadwiga w Dąbrowie Górniczej w celu określenia możliwości i sposobu wykorzystania zdeponowanych tam odpadów pogórniczych, autorstwa Ośrodka Badania i Kontroli Środowiska Katowice - stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) 2. Zadanie II. Kompleksowe badania geotechniczne dla terenu Kazdębie: Teren położony jest w sąsiedztwie ul. Koksowniczej, drogi nr 790 i obejmuje działki nr 2274/1 (pow. 39 698 m2), 2274/2 (pow. 28 654 m2), 2274/3 pow. (30 373 m2) k.m. 6, działka nr 71/5 (pow. 4 798 m2) k.m. 2. Powierzchnia łączna 103 523 m2. 2.1. Wiercenia: - wykonane w siatce kwadratów minimum 1 otwór na hektar, do głębokości średnio 20 m, przy czym otwór powinien być zakończony w gruntach nośnych o miąższości minimum 5 m, minimum 11 szt. otworów, wraz z poborem prób gruntów, prób wody, prowadzeniem obserwacji poziomu wodonośnego. 2.2. Badania polowe in situ gruntów: a) gruntów niespoistych sondą dynamiczną b) gruntów spoistych sondą statyczną minimum 11 sond 2.3. Badania laboratoryjne prób: a) parametry fizyczne: wilgotność naturalna, gęstość objętościowa, korozyjność gruntu, granica Atteberga, analiza uziarnienia b) parametry chemiczne: - zanieczyszczenia gruntów -nasypów: chrom całkowity, cyna, cynk, kadm, kobalt, miedź, molibden, nikiel, ołów, rtęć, odczyn (pH), węglowodory ropopochodne C12-C35, suma węglowodorów aromatycznych, min 20 próbek (10 próbek z głębokości 0-2m i 10 próbek z głębokości 2 -15 m) - wyciągów wodnych: kadm, chrom całkowity, miedź, rtęć, molibden, nikiel, ołów, cynk, cyna, fluorki, siarczany, chlorki, rozpuszczony węgiel organiczny (DOC), stałe związki rozpuszczone (TDS), odczyn (pH), min 20 próbek (10 próbek z głębokości 0-2m i 10 próbek z głębokości 2 -15 m) Próbki do badań laboratoryjnych powinny mieć jakość zgodną z Polską Normą PN-EN 1997-2 Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne - Część 2: Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego i powinny być pobierane w trakcie wierceń, za pomocą odpowiednich próbników. 2.4. Badania chemiczne jakości wód podziemnych 2 próbki. 2.5. Prace geodezyjne, określenie rzędnych bezwzględnych terenu (m n.p.m.) otworów badawczych, sporządzenie operatu geodezyjnego zwału, określenie jego ukształtowania: w tym rzędne, objętość i pole powierzchni zwału. 2.6. Wskazanie na terenie nieruchomości przebiegu trasy istniejących urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz wskazanie rodzaju przesyłanego medium, poprzez ewentualne: prace polowe, przekopy kontrolne, badania urządzeniami elektromagnetycznymi w przypadku gdy ustalenie właściciela, eksploatatora nie będzie możliwe na podstawie uzgodnień branżowych. 2.7. Opracowanie dotyczące prezentacji i oceny wyników : - ocena badań geotechnicznych, opinia geotechniczna powinna ustalać przydatność gruntów na potrzeby budownictwa oraz wskazywać kategorię geotechniczną obiektu budowlanego i określać warunki posadowienia obiektów - ocena wpływu na środowisko zdeponowanych nasypów 3. Opracowania dla terenu Hałda Jadwiga oraz dla terenu Kazdębie należy sporządzić osobno dla każdego zadania po 4 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji cyfrowej, tzn. w formie elektronicznej na optycznym nośniku danych (płyta CD) w formie plików w formacie *.xls, *.doc obsługiwanych przez Word 2000 oraz pdf zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną. Niezależnie od dokumentacji wymienionej wyżej Wykonawca wykona i poniesie koszt dla dokumentacji potrzebnej do uzgodnień. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o postępie prac. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na opracowaniach obowiązujących znaków graficznych logotypu Programu Innowacyjna Gospodarka oraz flagi Unii Europejskiej. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach z Zamawiającym w terminach uzgodnionych z Zamawiającym również po zakończeniu realizacji zadania. 5. Na stronie BIP Zamawiającego udostępnione są następujące materiały w wersji elektronicznej: 5.1. Uchwała Nr XLII/795/05 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 31 maja 2005r. roku w sprawie: Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie Strzemieszyc Małych i Kazdębia. 5.2. Uchwała Nr V/45/11 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 02 lutego 2011 roku w sprawie: Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie linii kolejowej PKP Katowice - Warszawa, ulic: Limanowskiego, Konopnickiej, Górników Edenu, Królowej Jadwigi, Sobieskiego do granicy administracyjnej z Będzinem. 6. Wykonawca przenosi nieodpłatnie całość majątkowych praw autorskich wynikających z przedmiotu niniejszej umowy na Gminę Dąbrowa Górnicza z chwilą wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu na następujących polach eksploatacji: - w zakresie utrwalania i zwielokrotniania, - w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których go utrwalono, - w zakresie rozpowszechniania - udostępnianie w taki sposób, aby każdy zainteresowany mógł mieć do niego dostęp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia i określonym kodami CPV. Wartość szacunkowa zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.35.11.00 - Usługi przygotowania i analizy podłoża .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4. 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy na zasadach określonych w pkt. 11 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, t.j.: - minimum 1 usługę wykonania kompleksowych badań geotechnicznych o powierzchni minimum 10 ha i o wartości minimum 40 000 PLN brutto - minimum 1 usługę wykonania kompleksowych badań geotechnicznych zwałowisk odpadów poprzemysłowych o powierzchni minimum 10 ha o wartości minimum 40 000 PLN brutto. Uwaga: 1. Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie jest szerszy od powyżej określonego należy w wykazie podać wartość usług odpowiadających zakresowi warunku udziału w postępowaniu. 2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - specjalistą w zakresie ochrony środowiska, - specjalistą w zakresie geologii i geotechniki, posiadającym odpowiednią kategorię kwalifikacji w zakresie wykonywania prac ustaloną w ustawie Prawo geologiczne i górnicze - specjalistą w zakresie geodezji posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie 1 zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne. (min. po 1 osobie z każdej specjalności). Dopuszcza się możliwość łączenia funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego uprawnienia przez daną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. Wskazane jest aby zobowiązanie obejmowało: a) dane pozwalające na identyfikację stron b) zakres udostępniania (w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie, umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych, know-how i inne umowy nienazwane) c) cel i czas udostępnienia (obejmujący okres realizacji zamówienia). 4. Potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach: a/ wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b/ wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/usług zgodnie z technologią ich wykonania, np. gradobicia, trąby powietrzne , zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, c/ konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, d/ zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, e/ opóźnień instytucji dokonujących uzgodnień branżowych w związku z ustaleniem trasy i medium urządzeń podziemnych i nadziemnych zlokalizowanych na przedmiotowym terenie z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a/ zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, b/ rezygnacji z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp, c/ zmiany stawki podatku VAT : - w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy - w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony oraz aneks do umowy. 4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, II piętro, pok. nr 222, Wydział Inwestycji Miejskich..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 6.2.2. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Doprecyzowanie do Sekcji II. pkt 2) ogłoszenia -CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin rozpoczęcia realizacji zadania - od dnia podpisania umowy Termin zakończenia realizacji zadania - zadanie I- do 22.01.2013 r. - zadanie II- do 22.01.2013 r. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 4.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich. 4.3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.3. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ oraz winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 4.4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.