Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Mrągowo: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 394230 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie remontów bieżących dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej i dróg o nawierzchni betonowej i gruntowej wraz z remontem oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, przy założeniu szacunkowo podanego zakresu rzeczowego robót, opisanych w poniższych częściach. CZĘŚĆ I - REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ w tym: 1. Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej polegającej na wykonaniu nakładki z asfaltobetonu standard I, grubość warstwy 4 cm (wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni) - 300 m2, 2. Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm przy użyciu emulsji asfaltowej i grysami bazaltowymi - 650 m2, 3. Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni o głębokości do 1,5 cm i spękania - 380 m2. CZĘŚĆ II - REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO w tym: I. REMONTY CZĄSTKOWE CHODNIKÓW (MATERIAŁ BETONOWY) 1. Remont chodnika z płytek betonowych o wymiarach 35/35cm łącznie z materiałem, transportem i uzupełnieniem podsypki przy ubytkach płytek do 50 % - 15 m2, 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk w miejsce istniejącego chodnika z płytek (rozebranie istniejącego chodnika, łącznie z uzupełnieniem podsypki i transportem materiałów) - 60 m2, 3. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm wibroprasowanego łącznie z wyk. rowka, podsypką, materiałem i transportem - 60 mb, 4. Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego łącznie z materiałem i transportem (rozebranie i ponowne ustawienie) przy użyciu krawężnika pochodzącego z rozbiórki bez ceny krawężnika, lecz z transportem i wykonaniem podsypki - 11 mb, 5. Ustawienie obrzeża chodnikowego o wymiarach 30x8cm z ceną obrzeża, transportem, wykonaniem rowka i podsypki - 5 mb. II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BETONOWYCH 1. Remont nawierzchni betonowych o głębokości ubytku do 4 cm z obcięciem krawędzi i transportem materiałów (przy użyciu betonu B-30) - 10 m2. III. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI Z TRYLINKI - nie planuje się. IV. REMONTY NAWIERZCHNI Z PŁYT ŻELBETOWYCH - nie planuje się. V. REMONTY NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ 1. Rozebranie nawierzchni z kostki, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm ponowne ułożenie kostki i ubicie (bez ceny kostki) - 10 m2. VI. REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO (z transportem materiałów do miejsca robót) 1. Wykonanie nowego słupka, pomalowanie, ustawienie z zabetonowaniem - 34 szt. 2. Wykonanie nowej tablicy okrągłej wraz z montażem - 14 szt. 3. Wykonanie nowej tablicy trójkątnej wraz z montażem - 3 szt. 4. Wykonanie nowej tablicy prostokątnej wraz z montażem - 14 szt. 5. Wykonanie nowej tabliczki z dodatkową informacją umieszczaną pod znakiem np. Nie dotyczy mieszkańców posesji, wraz z montażem - 22 szt. 6. Montaż gotowych tablic znaków pionowych na istniejących słupkach bez względu na wymiar tablic (bez ceny znaków) - 120 szt. 7. Demontaż tablic znaków pionowych bez względu na wymiar z transportem na miejsce składowania - 120 szt. 8. Ustawienie gotowego słupka do znaków pionowych (bez ceny słupka) - 74 szt. 9. Demontaż słupka do znaków pionowych z transportem na miejsce składowania - 74 szt. 10. Nowe lustro drogowe wraz z montażem - 1 szt. VII. REMONT OZNAKOWANIA POZIOMEGO (z usunięciem starego oznakowania) 1. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farba rozpuszczalnikową z materiałem odblaskowym, z transportem materiałów - 1200 m2, VIII. REMONT BARIER ŁAŃCUCHOWYCH (z transportem materiałów do miejsca wbudowania) 1. Ustawienie nowego słupka z malowaniem i zabetonowaniem - 10 szt. IX. REMONT ELEMENTÓW MOSTOWYCH - nie planuje się. X. REMONT BARIER ENERGOCHŁONNYCH I SZTYWNYCH 1. Ustawienie nowej bariery sztywnej z rury O60 o kolorze żółtym - 55 mb. XI. REMONT STUDNI REWIZYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH - nie planuje się. XII. TRANSPORT MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG BETONOWYCH I GRUNTOWYCH 1. Dowóz kruszywa 20-60 mm naturalnego lub z przekruszonego betonu z transportem, załadunkiem i ceną materiału - 20 t. XIII. WYKONANIE PODBUDOWY 1. Wykonanie podbudowy tłuczniowej (tłuczeń łamany 40-60mm) gr. 20 cm po zagęszczeniu i zaklinowaniu - 30 m2. XIV. PROFILOWANIE POBOCZY - nie planuje się. XV. REMONT OZNAKOWANIA SYSTEMU INFORMACJI MIEJSKIEJ (z transportem materiałów do miejsca robót) - nie planuje się. XVI. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI II ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego - 148 godz. 2. Praco koparko - spycharki lub koparko - ładowarki - 10 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej - 65 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton - 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony - 74 godz. 6. Praca walca samojezdnego gładkiego - 66 godz. Zamawiający przewiduje zmianę ilości wyżej wymienionych prac lub objęcie zamówieniem prac nieplanowanych, a dokładny wykaz robót dla części I i II przedmiotu zamówienia przewidzianych do wykonania ujęto w Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni bitumicznej oraz Szczegółowym zakresie robót - remonty bieżące dróg na terenie miasta Mrągowo o nawierzchni betonowej, gruntowej, z kostki granitowej wraz z remontem oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania remontów)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - spełnieniem tego warunku dla obu części będzie wykonanie co najmniej dwóch tego typu robót o wartości 80 000,00 zł brutto dla części I i 100 000,00 zł brutto dla części II. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Dla części I spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie: - recyklerem do produkcji masy bitumicznej - min. 1 szt. - skrapiarką do emulsji asfaltowej - min. 1 szt. - walcem samojezdnym gładkim do zagęszczania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - min. 1 szt. Dla części II spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie: - koparko - ładowarką do robót ziemnych - min. 1 szt. - równiarką samojezdną do profilowania dróg gruntowych - min. 1 szt. - walcem samojezdnym gładkim do zagęszczenia profilowanych dróg - min. 1 szt Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami. Spełnieniem tego warunku dla części I będzie: - dysponowanie przynajmniej pięcioma pracownikami, w tym: jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika robót) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; jedną osobą wykwalifikowaną zatrudnioną jako asfalciarz lub/i bitumiarz. Spełnieniem tego warunku dla części II będzie: - dysponowanie przynajmniej pięcioma pracownikami, w tym: jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika robót) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - kryterium społeczne - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac. c) w przypadku wyczerpania środków w trakcie trwania umowy zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia budżetu na realizowanie umowy, bądź rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym 2. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. 27.3. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej polegającej na wykonaniu nakładki z asfaltobetonu standard I, grubość warstwy 4 cm (wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni) - 300 m2, 2. Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm przy użyciu emulsji asfaltowej i grysami bazaltowymi - 650 m2, 3. Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni o głębokości do 1,5 cm i spękania - 380 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. kryterium społeczne - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONTY BIEŻACE DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. REMONTY CZĄSTKOWE CHODNIKÓW (MATERIAŁ BETONOWY) 1. Remont chodnika z płytek betonowych o wymiarach 35/35cm łącznie z materiałem, transportem i uzupełnieniem podsypki przy ubytkach płytek do 50 % - 15 m2, 2. Wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk w miejsce istniejącego chodnika z płytek (rozebranie istniejącego chodnika, łącznie z uzupełnieniem podsypki i transportem materiałów) - 60 m2, 3. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm wibroprasowanego łącznie z wyk. rowka, podsypką, materiałem i transportem - 60 mb, 4. Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego łącznie z materiałem i transportem (rozebranie i ponowne ustawienie) przy użyciu krawężnika pochodzącego z rozbiórki bez ceny krawężnika, lecz z transportem i wykonaniem podsypki - 11 mb, 5. Ustawienie obrzeża chodnikowego o wymiarach 30x8cm z ceną obrzeża, transportem, wykonaniem rowka i podsypki - 5 mb. II. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BETONOWYCH 1. Remont nawierzchni betonowych o głębokości ubytku do 4 cm z obcięciem krawędzi i transportem materiałów (przy użyciu betonu B-30) - 10 m2. III. REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI Z TRYLINKI - nie planuje się. IV. REMONTY NAWIERZCHNI Z PŁYT ŻELBETOWYCH - nie planuje się. V. REMONTY NAWIERZCHNI Z KOSTKI GRANITOWEJ 1. Rozebranie nawierzchni z kostki, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej grub. 4 cm ponowne ułożenie kostki i ubicie (bez ceny kostki) - 10 m2. VI. REMONT OZNAKOWANIA PIONOWEGO (z transportem materiałów do miejsca robót) 1. Wykonanie nowego słupka, pomalowanie, ustawienie z zabetonowaniem - 34 szt. 2. Wykonanie nowej tablicy okrągłej wraz z montażem - 14 szt. 3. Wykonanie nowej tablicy trójkątnej wraz z montażem - 3 szt. 4. Wykonanie nowej tablicy prostokątnej wraz z montażem - 14 szt. 5. Wykonanie nowej tabliczki z dodatkową informacją umieszczaną pod znakiem np. Nie dotyczy mieszkańców posesji, wraz z montażem - 22 szt. 6. Montaż gotowych tablic znaków pionowych na istniejących słupkach bez względu na wymiar tablic (bez ceny znaków) - 120 szt. 7. Demontaż tablic znaków pionowych bez względu na wymiar z transportem na miejsce składowania - 120 szt. 8. Ustawienie gotowego słupka do znaków pionowych (bez ceny słupka) - 74 szt. 9. Demontaż słupka do znaków pionowych z transportem na miejsce składowania - 74 szt. 10. Nowe lustro drogowe wraz z montażem - 1 szt. VII. REMONT OZNAKOWANIA POZIOMEGO (z usunięciem starego oznakowania) 1. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farba rozpuszczalnikową z materiałem odblaskowym, z transportem materiałów - 1200 m2, VIII. REMONT BARIER ŁAŃCUCHOWYCH (z transportem materiałów do miejsca wbudowania) 1. Ustawienie nowego słupka z malowaniem i zabetonowaniem - 10 szt. IX. REMONT ELEMENTÓW MOSTOWYCH - nie planuje się. X. REMONT BARIER ENERGOCHŁONNYCH I SZTYWNYCH 1. Ustawienie nowej bariery sztywnej z rury O60 o kolorze żółtym - 55 mb. XI. REMONT STUDNI REWIZYJNYCH I WPUSTÓW ULICZNYCH - nie planuje się. XII. TRANSPORT MATERIAŁÓW DO REMONTU DRÓG BETONOWYCH I GRUNTOWYCH 1. Dowóz kruszywa 20-60 mm naturalnego lub z przekruszonego betonu z transportem, załadunkiem i ceną materiału - 20 t. XIII. WYKONANIE PODBUDOWY 1. Wykonanie podbudowy tłuczniowej (tłuczeń łamany 40-60mm) gr. 20 cm po zagęszczeniu i zaklinowaniu - 30 m2. XIV. PROFILOWANIE POBOCZY - nie planuje się. XV. REMONT OZNAKOWANIA SYSTEMU INFORMACJI MIEJSKIEJ (z transportem materiałów do miejsca robót) - nie planuje się. XVI. INNE PRACE NIE WYMIENIONE W CZĘŚCI II ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM DRÓG NA TERENIE MIASTA MRĄGOWO O NAWIERZCHNI BETONOWEJ, GRUNTOWEJ I Z KOSTKI GRANITOWEJ WRAZ Z REMONTEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (wycena na podstawie katalogu KNR lub wyceny godzinowej) 1. Stawka roboczogodziny robotnika drogowego - 148 godz. 2. Praco koparko - spycharki lub koparko - ładowarki - 10 godz. 3. Praca równiarki samojezdnej - 65 godz. 4. Praca samochodu samowyładowczego o ładowności do 6 ton - 10 godz. 5. Praca samochodu dostawczego o ładowności do 1 tony - 74 godz. 6. Praca walca samojezdnego gładkiego - 66 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. kryterium społeczne - 1
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda : Marcinkowo, ul. Marii Curie Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.