Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Puszczykowo: Przebudowa ulicy Nowej w Puszczykowie: Etap III - wykonanie podbudowy i nawierzchni jezdni
Numer ogłoszenia: 39427 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8133225, 8983719, fax 061 8133225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Nowej w Puszczykowie: Etap III - wykonanie podbudowy i nawierzchni jezdni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: wykonanie podbudowy i nawierzchni jezdni na ul. Nowej w Puszczykowie. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące załącznik SIWZ. Z dokumentacją projektową można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100) Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: -w pieniądzu - przelewem rachunek bankowy Zamawiającego; nr konta 46904800070000602860000002 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, który: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4) Ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1) Ustawy Pzp.) tj.: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp.) tj. dysponują: a) osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robót drogowych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) Ustawy Pzp.). 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4) Ustawy Pzp.). 2. Wykonali w latach 2004 - 2007 przynajmniej trzy zadania o wartości powyżej 100.000,00 zł netto każde, o charakterze zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia; 3. Udzielą gwarancji na roboty, materiały i urządzenia objęte przetargiem na okres 48 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym; 2)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego w dniu złożenia oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień do kierowania robotami w zakresie robót drogowych osób pełniących funkcje kierownika budowy; 4)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego na dzień otwarcia ofert zaświadczenia, o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 5)dowód wniesienia wadium; 6)oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ZUS. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego o braku wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego członków organów Wykonawcy oraz Wykonawcy jako podmiotu zbiorowego, wystawionej nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)referencje dot. realizacji zadań wymienionych w rozdz. VI pkt 2 SIWZ; 10)upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów; 11)podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć dokumenty wystawione na każdy z podmiotów z wyjątkiem dokumentów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich pomiotów. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie do oferty należy załączyć kopię Umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Umowa o współpracy Wykonawców zamówienia publicznego musi zawierać postanowienie o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców za szkody związane z niewykonaniem lub z nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puszczykowo.pl/bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Puszczykowie ul. Podleśna 4 62-040 Puszczykowo pon. 8.00-16.00 wt-pt. 7.30-15.30.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:55, miejsce: Oferty należy składać do dnia 25 marca 2008 roku do godz. 10:55 w: Urzędzie Miejskim w Puszczykowie - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postanowienia umowy zawarto w wzorze Umowy, który stanowi załącznik numer 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego może zostać unieważnione jedynie w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ) O fakcie unieważnienia postępowania, Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących w nim udział. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści na stronie internetowej. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy Wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi. Zasady udostępniania dokumentów 1.Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. 2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad: 1) Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku. 2) Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów. 3) udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu
- Dostawa podłoży oraz odczynników do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa produktów leczniczych refundowanych w ramach programów lekowych
- Dostawa odczynników do badań wykonywanych metodą PCR wraz z dzierżawą analizatora.
- Wykonanie usługi sprzątania po pożarze budynku nr 2 Szpitala w Puszczykowie
- wykonanie aktualizacji dokumentacja projektowej
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi gminnej nr 364271K w km od 1+090 do km 1+480,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.