Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Warszawa: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i krzeseł wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 394288 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i krzeseł wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i krzeseł wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach zadania I - dostawa biurka, dodatkowych blatów do biurek, szafek bocznych z przesuwanymi drzwiami, szaf aktowych, szaf średnich, nadstawek na szafy, stołu konferencyjnego opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ; CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39132100-7, 39121200-8 - w ramach zadania II - dostawa krzeseł konferencyjnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ; CPV: 39113000-7 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurka, dodatkowych blatów do biurek, szafek bocznych z przesuwanymi drzwiami, szaf aktowych, szaf średnich, nadstawek na szafy, stołu konferencyjnego opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Inne informacje dot. części zamówienia: Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Na potwierdzenie, że zaoferowany przez Wykonawcę kolor mebli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty próbek koloru. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Inne informacje dot. części zamówienia: Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę krzesła spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.12.12.00-8, 39.11.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: próbek, opisów lub fotografii. Zadanie I Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Na potwierdzenie, że zaoferowany przez Wykonawcę kolor mebli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty próbek koloru. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Zadanie II Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę krzesła spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1a) Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy w § 14 pkt 5;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2296
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ,Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, KŻFiT, ul. Nowoursynowska 159 C, 02-776 Warszawa, Budynek 32, pokój A109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji ul. Nowoursynowska 159 C budynek 32 pok. A 109 02-776 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I CPV: 39130000-2, 39121000-6, 39132100-7, 39121200-8 Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurka, dodatkowych blatów do biurek, szafek bocznych z przesuwanymi drzwiami, szaf aktowych, szaf średnich, nadstawek na szafy, stołu konferencyjnego opisanych szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Inne informacje dot. części zamówienia: Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę meble spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Na potwierdzenie, że zaoferowany przez Wykonawcę kolor mebli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty próbek koloru. Ocena spełniania wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.21.00-7, 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II CPV: 39113000-7 Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji 02-776 Warszawa, ul. Nowoursynowska 159c Inne informacje dot. części zamówienia: Na potwierdzenie, że zaoferowane przez Wykonawcę krzesła spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty ich opisów (folderów, katalogów, szkiców lub rysunków). Ocena spełniania wymogów zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- "Strzelnica w powiecie 2025"
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.