To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Włocławek: Przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 394290 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332326 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytów zewnętrznych projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie I - Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego - Park Przemysłowo -Technologiczny. Zadanie II - Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości. Zadanie III - Promocja terenów inwestycyjnych Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 - Monachium Niemcy, październik 2010 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I, Zadania II, Zadania III: 1. Audyt obejmuje przede wszystkim sprawdzenie: 1)czy Beneficjent realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. z: a)Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylającym rozporządzenie nr 1260/1999. b)Rozporządzeniem (WE) nr 1081/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 lipca 2006 r w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i uchylającym rozporządzenie (WE) nr 1783/1999, c)Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, d)ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2006 nr 227, poz.1658 z późn. zm.), e)ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj D.U.2007 Nr 223, poz.1655), f)ustawą z dnia 29 września 1994 r o rachunkowości (Dz. U. 1994 Nr 121 poz 591 z późn. zm.), oraz z: g)Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 przyjętym Uchwałą Nr 70/892/07 przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 października 2007 r. z późn. zm. h)Szczegółowym Opisem Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 -2013, i) Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, 2)czy procedury kontroli wewnętrznej Beneficjenta zapewniają prawidłowość realizacji projektu, rzetelność wniosków o płatność, oraz, że ponoszone wydatki są kwalifikowane, 3)czy Beneficjent posiada odpowiednie procedury finansowo-księgowe oraz procedury dotyczące, w odniesieniu do każdej operacji i stosownie do potrzeb, specyfikacji technicznej, planu finansowego, dokumentacji przyznania pomocy, dokumentacji z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sprawozdania z postępu prac oraz sprawozdań z przeprowadzonych weryfikacji i audytów, 4)prowadzenia przez Beneficjenta odrębnej ewidencji księgowej na potrzeby projektu, 5)kwalifikowalności wydatków oraz sposobu ich dokumentowania, 6)zgodność wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Beneficjenta w części dotyczącej projektu, 7)wiarygodności wniosków o płatność w zakresie sprawozdawczości z realizacji projektu, odnośnie danych rzeczowych oraz osiągania zakładanych celów i wskaźników, 8)czy Beneficjent wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął ewentualne nieprawidłowości, 9)systemu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu, 10) czy Beneficjent, w zakresie informacji i promocji, stosuje się do zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie projektu, 2. W/w zakres audytu projektu jest wymaganym minimum. Wykonawca może rozszerzyć zakres audytu o inne elementy, które jego zdaniem powinny zostać poddane audytowi po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 3. Audyt powinien zostać przeprowadzony zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami audytu. Wykonawca przeprowadzający audyt jest zobowiązany do określenia na podstawie jakich standardów będzie dokonywał czynności audytowych. 5. Podczas realizacji audytu powinna zostać zweryfikowana całość dokumentacji, lub próbka ogółem poniesionych wydatków, pozwalająca wydać audytorowi wiążącą opinię i sporządzić raport w tym zakresie. Wymagany poziom ufności to 95 %, natomiast próg istotności na poziomie nie wyższym niż 1 % kosztów kwalifikowanych projektu. Próbkowanie - Wykonawca dokona audytu co najmniej 10% dokumentacji finansowej oraz co najmniej 10% dokumentacji merytorycznej. Dobór próby - audyt powinien być przeprowadzony z zastosowaniem statystycznych metod doboru próby w zakresie dokumentów finansowych, w zakresie dokumentów merytorycznych dopuszcza się zastosowanie metod niestatystycznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest przygotować opinię i raport audytu po jego przeprowadzeniu. 7. Wykonawca zobowiązany jest: - przeprowadzić audyt zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami audytu; - w ofercie określić na podstawie jakich standardów będzie dokonywał czynności audytowych. 8. Zamawiający poddany audytowi ma prawo do odniesienia się do opinii i raportu z audytu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III: współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I -Włocławska Strefa Rozwoju Gospodarczego - Park Przemysłowo Technologiczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOŻENA BŁASZCZYK VERUM DORADZTWO I ZARZĄDZANIE
jakie przetargi wygrała firma
BOŻENA BŁASZCZYK VERUM DORADZTWO I ZARZĄDZANIE
- VERUM Doradztwo i Zarządzanie, Bożena Błaszczyk, Al. Roździeńskiego 90/145, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7869,00
Oferta z najniższą ceną: 7869,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II - Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOŻENA BŁASZCZYK VERUM DORADZTWO I ZARZĄDZANIE
jakie przetargi wygrała firma
BOŻENA BŁASZCZYK VERUM DORADZTWO I ZARZĄDZANIE
- VERUM Doradztwo i Zarządzanie, Bożena Błaszczyk, Al. Roździeńskiego 90/145, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6649,00
Oferta z najniższą ceną: 6649,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III - Promocja terenów inwestycyjnych Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego podczas Międzynarodowych Targów Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 - Monachium Niemcy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DPC A. Danylczenko i Spółka sp. j., ul. Konsularna 1/21, 45-089 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2806,00
Oferta z najniższą ceną: 2806,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6039,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów w gminach podregionu lubelskiego w Gminie Serniki
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Ceberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.