eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OS/ZP/53/06 - usługa eksploatacji obiektów kotłowni gazowo - olejowej i spalarni odpadów medycznych SPSK Nr 1 PAM na okres 3 lat



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39448

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: OS/ZP/53/06 - usługa eksploatacji obiektów kotłowni gazowo - olejowej i spalarni odpadów medycznych SPSK Nr 1 PAM na okres 3 lat Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, do kontaktów: Małgorzata Stachowiak, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001, e-mail: zampub@med.pam.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.pam.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, Agata Racinowska, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. Zachodniopomorskie, tel. 91 425 30 03, fax 91 425 30 65, e-mail: agatar@med.pam.szczecin.pl, www.spsk1.szn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OS/ZP/53/06 - usługa eksploatacji obiektów kotłowni gazowo - olejowej i spalarni odpadów medycznych SPSK Nr 1 PAM na okres 3 lat. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM ul. Unii Lubelskiej 1 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Kotłownia gazowo - olejowa 1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa eksploatacja i obsługa urządzeń wraz z obiektem kotłowni gazowo - olejowej. 2.Podstawowe urządzenia technologiczne: -Kocioł parowy Viessmann Turbomat RN-HD, 6 bar o mocy 1310 kW, wyd. pary - 2000kg/h - 2 szt., -Kocioł wodny niskotemperaturowy Viessmann Paromat - Simplex, z regulatorem obiegu kotła KR, moc cieplna 1750 kW - 3 szt., -Palnik gazowo - olejowy Weishaupt typ RGL 8/1-D/ZMD, modulowany z drogą gazową DN40 ciśnienie gazu 1500-3500 mbar - 2 kpl, -Palnik gazowo - olejowy Weishaupt typ RGL 8/1-D-ZMD, modulowany z drogą gazową DN40 ciśnienie gazu 1500-3500 mbar - 3 kpl. -Układ automatycznego odsalania firmy Spirax Sarco - 2 kpl. -Układ automatycznego odmulania firmy Spirax Sarco - 2 kpl. -Wymiennik ciepła płytowo - skręcany ALFLAWAL, z izolacją termiczną dla podgrzewu c.w.u. typ TS6-MFM/16 pł. Ilość płyt - 16 moc cieplna 1216 kW - 1 szt. -Wymiennik ciepła płytowo - lutowany ALFLAWAL, z izolacją termiczną dla podgrzewu wody zasilającej kotły typ CB26-16L Ilość płyt - 16 moc cieplna 175 kW - 1 szt. -Wymiennik ciepła płytowo - lutowany ALFLAWAL, z izolacją termiczną w układzie odzysku ciepła z pary wtórn. typ CB76-20L Ilość płyt - 20 moc cieplna 155 kW - 1 szt. -Wymiennik ciepła płytowo - skręcany ALFLAWAL, z izolacją termiczną na cele klimatyzacji typ CB77-40L. Ilość płyt - 40 moc cieplna 504,1 kW - 1 szt. -Stacja proporcjonalnego dozowania EPURODOS 35, firmy EPURO, przepływ minimalny - 70 l/h, przepływ nominalny - 3,5 m3/h, przepływ max - 7,0 m3/h - 1 kpl. -Ciepłomierz pary firmy Spirax Sarco 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Utrzymanie w ruchu i należytym stanie technicznym szpitalnej kotłowni gazowo - olejowej wraz z węzłem cieplnym i zabezpieczenie dostaw ciepła, ciepłej wody użytkowej i pary technologicznej w ilościach wynikających z zapotrzebowania odbiorców szpitalnych. 2)Prowadzenie niezbędnych czynności eksploatacyjnych - czyszczenie filtrów, czyszczenie odmulacza itp. 3)Optymalizacja parametrów pracy kotłowni poprzez regulacje i nastawy uzgodnione z upoważnionymi pracownikami SPSK Nr 1. 4)Kontrolowanie godzinowego zużycia gazu mająca na celu niedopuszczenie do przekroczenia Mocy Umownej zapisanej w umowie na sprzedaż paliwa gazowego zawartej z zakładem Gazowniczym w Szczecinie. 5)Bieżące prowadzenie dziennych rejestrów parametrów pracy i czynności obsługowych kotłowni i węzła cieplnego. 6)Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich czynnościach związanych z przerwami w dostawach ciepła i podejmowanie wszelkich starań mających na celu usunięcie zakłóceń i uruchomienie instalacji. 7)Ciągła współpraca ze służbami konserwatorskimi c.o., c.w. i instalacji parowej działającymi na terenie szpitala. 8)Wykonywanie obsługi i konserwacji urządzeń i instalacji energetycznych wyłącznie przez pracowników spełniających wymagania kwalifikacyjne określone w stosownych przepisach. 9)Przygotowanie kotłów do badania zwyczajnych lub nadzwyczajnych przez UDT. 10)Powiadomienie Zamawiającemu o wszystkich nieprawidłowościach w pracy urządzeń kotłowych i instalacji. 11)W przypadku awarii - zabezpieczenie przed zniszczeniem urządzeń będących w eksploatacji, powiadomienie natychmiastowe Zamawiającemu. 12)Ponoszenie wszelkich kosztów usunięcia awarii urządzeń będących w eksploatacji w wypadku powstania awarii z winy Wykonawcy. Przyczyny awarii ustali wspólnie powołana komisja. W przypadku rozbieżności ocen o przyczynach powstania awarii Zamawiający zleci opracowanie ekspertyzy jednostkom specjalistycznym, koszty ekspertyzy ponosi strona winna. 13)Prowadzenie dziennika i dokonywanie zapisów o wszelkich zdarzeniach i nieprawidłowościach dotyczących pracy instalacji urządzeń. 14)Wykonywanie w okresach co 4 m-ce kompleksowych przeglądów konserwacyjno - serwisowych wszystkich urządzeń i instalacji z dokonaniem wpisu do dziennika. 15)Obsługa stacji redukcyjnej i wymienników CO, CW wraz z urządzeniami pomiarowymi zgodnie z instrukcjami. 16)Przestrzeganie harmonogramu czynności związanych z przeglądami i terminami gwarancyjnymi. 17)Przestrzeganie w użytkowanych obiektach przepisów sanitarnych, bhp i p. poż. 18)Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach, na terenie kotłowni oraz przyległym terenie zielonym wraz z koszeniem trawy. 19)Zakup chemikaliów do uzdatniania wody w ilości 30 kg cetaminy + 200 kg soli pastylkowanej miesięcznie. II. Spalarnia odpadów medycznych Przedmiotem zamówienia jest całodobowa eksploatacja i obsługa urządzeń wraz z obiektem spalarni odpadów medycznych: 1.Podstawowe urządzenia technologiczne: -Spalarka typu EK 40 CL, producent - Envikraft A-S Dania - 1 szt, -Big bag wraz z konstrukcją stalową stanowiący element stacji dozowania sorbent - 1 kpl. -Filtr workowy PTFE/PTFE (reaktor: proces suchy) - 1 szt. -Wentylator spalin typ RGHT 15/630 wraz z ramą antywibracyjną, producent - 1 kpl. -Śrubowy agregat sprężarkowy ATLAS COPCO typ GX5FF 7,5-500, - 1 kpl. -Analizator spalin O2/CO - 1 kpl, -Analizator tlenu typu Fisher-Rosemount Oxymitter 4000, - 1 kpl, -Analizator spalin typu GASlog 800+NGA2000 MLT4, - 1 kpl, -Analizator chlorowodoru typu Durag DR-300,- 1 kpl., -Butle gazów kalibracyjnych dzierżawione od specjalistycznej firmy - 1 kpl. -Szafa sterownicza, producent - Envikraft A-S Dania - 1 szt, -Kocioł odzysknicowy spalin/woda,- 1 kpl. -Palnik komory pierwotnej (zgazowania) typ G1/1-E ZMD LN,- 1 szt., -Palnik komory wtórnej (dopalania) typ G3/1-D ZMD LN, - 1 szt., 2.Ralizacja bieżących czynności podczas spalania odpadów medycznych, tj: a)Przyjmowanie, ważenie i składowanie odpadów medycznych w wyznaczonym do tego celu miejscu. b)Bieżące spalanie przyjętych odpadów. c)Prowadzenie rejestru przyjętych i spalonych odpadów. d)Kontrola i regulacja parametrów procesów spalania. e)Mycie i dezynfekcja pojemników na odpady medyczne f)Usuwanie popiołów ze spalarki i pyłów z filtra. g)Wydawanie i ważenie pojemników z pyłami i popiołami. h)Transport pyłów i popiołów do miejsca przeznaczenia w spalarni. i)Bieżąca regulacja urządzeń oraz naprawy eksploatacyjne instalacji i urządzeń. j)Bieżąca konserwacja wszystkich urządzeń i instalacji. k)Kalibracja urządzeń monitorujących spaliny l)Bieżące prowadzenie dziennych rejestrów parametrów pracy i czynności obsługowych spalarni 3.Zabezpieczenie obsługi spalarni i spalania odpadów medycznych w systemie dwuzmianowym w godz: 6 00-22 00 przez 6 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4.W przypadku awarii - zabezpieczenie przed zniszczeniem urządzeń będących w eksploatacji, natychmiastowe powiadomienie upoważnionych pracowników szpitala. 5.Ponoszenie wszelkich kosztów usunięcia awarii urządzeń będących w eksploatacji w wypadku powstania awarii z winy Zleceniobiorcy. Przyczyny awarii ustali wspólnie powołana komisja. W przypadku rozbieżności ocen o przyczynach powstania awarii Zleceniodawca zleci opracowanie ekspertyzy jednostkom specjalistycznym, koszty ekspertyzy ponosi strona winna. 6.Przygotowanie urządzeń do badań UDT oraz przestrzeganie terminów tych badań. 7.Ciągła współpraca ze służbami konserwacyjno - eksploatacyjnymi Szpitala. 8.Przestrzeganie harmonogramu czynności związanych z przeglądami i terminami gwarancyjnymi. 9.Przestrzeganie instrukcji obsługi spalarni i urządzeń. 10.Regulacja kotła (pieca), palników i automatyki. 11.Dokonywanie zapisów w dzienniku o wszystkich zdarzeniach mających miejsce podczas pracy zmiany oraz o dokonanych przeglądach i konserwacji. 12.Utrzymywanie w należytej czystości pomieszczeń, urządzeń i instalacji spalarni 13.Utrzymywanie porządku w otoczeniu spalarni łącznie z pielęgnacją przyległych terenów zielonych w odległości około 10 m od budynku spalarni. 14.Przestrzeganie reżimów sanitarnych zgodnie z dokumentacją technologiczną (drogi czyste, brudne, dezynfekcja itp.) 15.Przestrzeganie przepisów sanitarnych, BHP i p.poż w obiekcie spalarni. 16.Zapewnienie obsłudze odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej (masek, ubrań rękawic itp.). 17.Przestrzeganie przepisów w zakresie profilaktycznych badań lekarskich, niezbędnych szczepień i szkoleń pracowników. 18.Zapewnienie obsłudze środków higieny osobistej (mydło, płyny do dezynfekcji rąk i skóry) 19.Zakup środków do dezynfekcji pojemników na odpady medyczne (preferowany przez Zamawiającego: Aniosyme DD1) oraz ścian i podłóg (preferowany przez Zamawiającego: Virkon 2%). 20.Wykonywanie bieżącej dezynfekcji pojemników na odpady medyczne oraz ścian i podłóg. III. Wszelkie koszty wynikające z realizacji obowiązków, o których mowa w niniejszym rozdziale obciążają Wykonawcę. IV. Terminy i warunki płatności określone są w Rozdziale IV SIWZ - projekt umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: określona w sekcji III.2)niniejszego ogłoszenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 580 000,00 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Obowiązek wpłaty wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) Płatne w terminie do dnia 11.08.2006 r. do godz. 08.00. 2. Forma wpłaty wadium: a)przelew bankowy na konto: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM BSK S.A. 53 1050 1559 1000 0022 2451 8437 z dopiskiem \wadium -OS/ZP/53/06 - eksploatacja kotłowni i spalarni\ , Kopię przelewu bankowego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy należy dołączyć do oferty. b)poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancje bankowe, d)gwarancje ubezpieczeniowe, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach b, c, d i e do oferty załączyć należy oryginały ww. dokumentów lub kopie potwierdzone za zgodność przez osobę upoważnioną do złożenia oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest tacy którzy: 1.złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 nw. dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (min. 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi wykonane zostały należycie i że odpowiadają swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna usługi spełniające następujące kryteria: - dot. eksploatacji i obsługi urządzeń kotłowni: wykonanie bądź wykonywanie przez okres min. 1 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze i eksploatacji urządzeń energetycznych o łącznej mocy do 3 MW lub więcej wraz z obsługą automatyki przemysłowej wykorzystywanej do sterowania parametrów pracy, pomp, kotłów palników i urządzeń kontrolno pomiarowych. - dot. eksploatacji i obsługi urządzeń spalarni: wykonanie bądź wykonywanie przez okres min. 1 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze eksploatacyjnej urządzeń do spopielania odpadów i kalibracji urządzeń stałego monitoringu gazów i pyłów wylotowych. Nie jest wymagane, aby obsługa techniczna urządzeń kotłowni i spalarni prowadzona była łącznie w jednym miejscu. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia -Zamawiający wymaga aby: - kierownicy kotłowni posiadali świadectwo dozorowe \D\, uprawniające do kierowania i nadzorowania pracy urządzeń - kierownicy spalarni posiadali świadectwo dozorowe \D\, uprawniające do kierowania i nadzorowania pracy urządzeń oraz świadectwo potwierdzające posiadanie kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami- zgodnie z art. 49 ust. 1a ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, - obsługa kotłowni i spalarni posiadała uprawnienia energetyczne \E\. d) zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 2.3 w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. Zamawiający wymaga, aby ww. dokument złożony w ofercie był ważny przez okres nie krótszy niż termin związania ofertą. 2.4 Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. 2.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1 a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentu potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w pkt 2 wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone w ofercie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. okres związania ceną ofertową 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew w terminie 14 dni, pobranie pocztowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 11:00, Dział Techniczny SPSK Nr 1 budynek administracji, pok. 21 ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.