Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Brodnica: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 575.000,00 na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Numer ogłoszenia: 394732 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brodnicy , Brodnica 41, 63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie, tel. 061 2823527, faks 061 2823558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 575.000,00 na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia wg CPV - 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu jest usługa udzielenia Gminie kredytu długoterminowego w walucie polskiej w wysokości 575.000,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2.Opis przedmiotu zamówienia: -kwota kredytu 575.000,00 zł, -okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 30 grudnia 2022 r., -karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 29 marca 2013 r., -rozpoczęcie spłaty kapitału 29.03.2013 r. zakończenie spłaty 30 grudnia 2022 r., -spłata kredytu w ratach kwartalnych według poniższego harmonogramu spłat w ostatnim dniu roboczym podanych niżej miesięcy: 1 rata marzec 2013 250,00 2 rata czerwiec 2013 250,00 3 rata wrzesień 2013 250,00 4 rata grudzień 2013 250,00 5 rata marzec 2014 250,00 6 rata czerwiec 2014 250,00 7 rata wrzesień 2014 250,00 8 rata grudzień 2014 250,00 9 rata marzec 2015 18.000,00 10 rata czerwiec 2015 18.000,00 11 rata wrzesień 2015 18.000,00 12 rata grudzień 2015 18.000,00 13 rata marzec 2016 18.000,00 14 rata czerwiec 2016 18.000,00 15 rata wrzesień 2016 18.000,00 16 rata grudzień 2016 18.000,00 17 rata marzec 2017 18.000,00 18 rata czerwiec 2017 18.000,00 19 rata wrzesień 2017 18.000,00 20 tata grudzień 2017 18.000,00 21 rata marzec 2018 18.000,00 22 rata czerwiec 2018 18.000,00 23 rata wrzesień 2018 18.000,00 24 rata grudzień 2018 18.000,00 25 rata marzec 2019 18.000,00 26 rata czerwiec 2019 18.000,00 27 rata wrzesień 2019 18.000,00 28 rata grudzień 2019 18.000,00 29 rata marzec 2020 18.000,00 30 rata czerwiec 2020 18.000,00 31 rata wrzesień 2020 18.000,00 32 rata grudzień 2020 18.000,00 33 rata marzec 2021 18.000,00 34 rata czerwiec 2021 18.000,00 35 rata wrzesień 2021 18.000,00 36 rata grudzień 2021 18.000,00 37 rata marzec 2022 17.250,00 38 rata czerwiec 2022 17.250,00 39 rata wrzesień 2022 17.250,00 40 rata grudzień 2022 17.250,00 -harmonogram spłat będzie stanowił załącznik do umowy, -odsetki naliczone w okresach miesięcznych - na ostatni dzień każdego miesiąca, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne nie później niż ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, odsetki za miesiąc grudzień 2012 r. płatne z ratą odsetek za styczeń 2013 r. -odsetki będą naliczane na bazie 365 dni w roku (366 w roku przestępnym), w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, -podstawa oprocentowania określona według zmiennej stopy WIBOR 1M - 28 września 2012 r., tj. 4,90) (+/-) marża banku, -prowizja za uruchomienie kredytu będzie naliczona i pobrana przez Wykonawcę proporcjonalnie od kwoty uruchomionej transzy kredytu, -kredyt w jednej transzy w wysokości 575.000,00 zł postawiony będzie do dyspozycji w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, -ostateczny termin wykorzystania kredytu 31.12.2012 r., -zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych oraz nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających oraz zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: -symulację kosztów udzielonego kredytu - załącznik nr 3, symulację spłaty rat kredytu i odsetek z uwzględnieniem stawki WIBOR 1M r., tj. 4,90 - 28 września 2012 r. oraz założenia, że termin wykorzystania kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2012 r., a spłata pierwszej raty nastąpi w dniu 29.03.2013 r. (odsetki za grudzień 2012 r. płatne z ratą odsetek za styczeń 2013 r.), -wykonawca przedstawi projekt umowy odpowiadający wszystkim warunkom określonym przez zamawiającego w SIWZ. Projekt umowy może nie zawierać elementów tzw. formalnych czy technicznych i w tym zakresie będzie korygowany i uzupełniany po wyborze oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany postanowień umowy przewiduje się w przypadku skorzystania przez zamawiającego z części kredytu oraz w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, zmianie ulegnie wówczas harmonogram spłaty rat kapitału. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy w Brodnicy, Brodnica 41, 63-112 Brodnica, sekretariat ( pok. nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.