Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Rzeszów: zakup i dostawy odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia ochronnego i roboczego.
Numer ogłoszenia: 394822 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia ochronnego i roboczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia ochronnego i roboczego. Pakiet nr 1 - Obuwie ochronne. Kod CPV 18830000-6. Pakiet nr 2 - Obuwie operacyjne. Kod CPV 18830000-6. Pakiet nr 3 - Odzież ochronna. Kod CPV 35113400-3. Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna. Kod CPV 33199000-1. Pakiet nr 5 - Odzież robocza. Kod CPV 18130000-9..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3, 33.19.90.00-1, 18.13.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz.679 ze zm) - dotyczy pakietu nr 2 i 4. 2. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia. - dotyczy pakietów od 1 do 5. 3. W celu sprawdzenia zgodności oferowanych artykułów z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców dostarczenia wraz z ofertą następujących próbek: - po jednej parze obuwia - dotyczy pakietu nr 1 i 2; - po jednej sztuce / wzorze - dotyczy pakietu nr 4; Próbki należy opisać (oznaczyć) odnośnie którego pakietu i której pozycji dotyczą. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania kolejnych próbek. 4. Deklaracja zgodności CE. - dot. pakietu nr 1, 2, 4 5. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny - dot. pakiet nr 4 6. Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795. - dot. pakietu nr 4 7. Instrukcja użytkowania - dot. pakietu nr 4 8. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę, skład, wykurcz i temperaturę prania - dot. Pakietu nr 3
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz ofertowy. (dla każdego zaoferowanego pakietu). 2) Wypełniony Formularz cenowy. (dla każdego zaoferowanego pakietu). 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 2. ppkt. 1-2 i pkt. 12 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - okres stałości cen minimum 12 miesięcy) - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, § 3 ust. 3, a nadto gdy: nastąpią przekształcenia własnościowe, nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, nastąpią zmiany adresu, w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się produktem zamiennym o składzie, właściwościach nie gorszych - cena nie wyższa niż w ofercie, zmianie ulega harmonogram dostaw co do ilości i terminów, następuje konieczność poprawienia pomyłek. Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1, lub nie załatwi reklamacji w terminie określonym w § 3 ust.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupu interwencyjnego od innego Wykonawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej w terminie dostawy. W przypadku zakupu interwencyjnego zmniejsza się wielkość przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu, a Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego i ceną dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki nr 2 m. Św. Jadwigi Królowej
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wojewódzki nr 2 m. Św. Jadwigi Królowej ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Obuwie ochronne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Obuwie ochronne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. okres stałości cen (minimum 12 miesięcy) - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Obuwie operacyjne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Obuwie operacyjne. Kod CPV 18830000-6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. okres stałości cen (minimum 12 miesięcy) - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Odzież ochronna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Odzież ochronna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. okres stałości cen (minimum 12 miesięcy) - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Odzież operacyjna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. okres stałości cen (minimum 12 miesięcy) - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Odzież robocza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Odzież robocza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. okres stałości cen (minimum 12 miesięcy) - 15
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa pipet automatycznych dla Wydziału Technologiczno-Przyrodniczego
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb wyposażenia pomieszczeń laboratoryjnych w RCKiK w Rzeszowie oraz w Terenowych Oddziałach.
- Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługa Agenta Rozliczeniowego w zakresie obsługi i rozliczania płatności kartowych przy użyciu form płatności BLIK i Android Pay w samoobsługowych urządzeniach płatniczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży operacyjnych
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (..)
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa rękawiczek medycznych, bielizny oraz zestawów operacyjnych jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.