Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Kobyla Góra: Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola
z terenów Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do placówek oświatowych w 2015 roku z podziałem na 4 zadania
Numer ogłoszenia: 394890 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury Fizycznej w Kobylej Górze , pl. Wiosny Ludów 1b, 63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie, tel. 62 731 65 52, faks 62 731 65 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola z terenów Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do placówek oświatowych w 2015 roku z podziałem na 4 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola z terenów Gminy Kobyla Góra w tym również dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do placówek oświatowych w 2015 roku z podziałem na 4 zadania zgodnie wykazami stanowiącymi załączniki nr 5, 6, 7,8 do SIWZ na podstawie wykazów dzieci i młodzieży dostarczonych przez szkoły. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie nr 1 - dotyczy dowozu dzieci i uczniów w roku 2015 z obwodów: 1) Szkoły Podstawowej w Parzynowie, Parzynów 7 2) Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Kobylej Górze -Kobyla Góra, Plac Wiosny Ludów 20, 3) Gimnazjum im. Powstańców Wielkopolskich w Kobylej Górze - Kobyla Góra, ul. Kazimierza Tetmajera 1a . Zadanie nr 2 - dotyczy dowozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ostrzeszowie i odwóz w roku 2015, Zadanie nr 3 - dotyczy dowozu dzieci niepełnosprawnych oraz z potrzebą kształcenia specjalnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Miliczu i odwóz w roku 2015, Zadanie nr 4 - dotyczy dowozu uczniów w roku 2015 z obwodu Szkoły Podstawowej im. J.Kulli w Mąkoszycach. 3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 1414 z późn. zm.). 4. Wykonawca musi spełniać wymogi formalne oraz posiadać uprawnienia, odpowiednie środki transportowe, a także pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania niniejszej umowy, zgodnie z przepisami prawa. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia - niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 6. Przewozy będą dokonywane w okresie trwania roku szkolnego w dniach zajęć szkolnych według rozkładu uzgodnionego z Zamawiającym. 7. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 8. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie oraz dodatkowo dla Wykonawcy/ów zadania 2 i 3, wyposażenie specjalistyczne do przewozu osób niepełnosprawnych, tz. pojazdy muszą spełniać wymogi techniczne umożliwiające załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim (specjalistyczna winda lub platforma), muszą posiadać umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu oraz klimatyzację. 9. Pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmiany ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : W części I 1) Szkoła Podstawowa w Parzynowie - 3+18 dzieci; 2) Szkoła Podstawowa w Kobylej Górze - 17+22 dzieci; 3) Gimnazjum w Kobylej Górze - 35+16 dzieci; W części II 1) Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ostrzeszowie - 14 dzieci W części III 1) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Miliczu - 3 dzieci W części IV: 1) Szkoła Podstawowa w Mąkoszycach - 4 dzieci; 13. Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę - wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej praktyczne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie. 14. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zapewni transport zastępczy spełniający wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. 15. Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 i 3. 1. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia - niezależnie od kierowcy, opiekuna przewożonym dzieciom. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekaralna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej lub posiadająca co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. 1) Do której obowiązków będzie należało w szczególności: a. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do szkoły, b. opieka i nadzór podczas przewozu dzieci ze szkoły do miejsc zamieszkania, c. opieka i nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkoły oraz ze szkoły do pojazdu samochodowego, d. zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu, e. w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a. przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS oraz Ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 1997 r., Nr 98, póz. 602 z późn. zm.), Ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r., Nr 125, póz. 1371 z późn. zm.) oraz Ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2001 r., Nr 123, póz. 1354 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przewozu dzieci niepełnosprawnych, b. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, c. poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości busa, ubezpieczenia OC i NW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, d. zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły, e. zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej. 3) W przypadku posiadania wolnych miejsc w pojeździe Wykonawca zobowiązany jest objąć przewozem ucznia wskazanego przez Zamawiającego lub dodatkowego opiekuna. 4) Kursy nie mogą być odwołane przez Wykonawcę. 5) Wymagana liczba miejsc siedzących w pojeździe uwzględnia 2 miejsca na zapas. W przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego dowozu z uwagi na zwiększoną liczbę uczniów niepełnosprawnych lub zmiany planu zajęć przewożonych uczniów zleceniobiorca zobowiązany będzie do uruchomienia dodatkowego przewozu według tych samych stawek za kilometr (stawka dzienna / szacowana liczba kilometrów). 6) Pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni. 7) W przypadku okresowej mniejszej liczby pasażerów (nieobecność części dzieci) wykonawca może użyć do przewozu pojazdu o odpowiednio mniejszej liczbie miejsc siedzących ale spełniającego pozostałe wymogi zamawiającego. 17. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może skontrolować ww. pojazdy w zakresie ich zgodności ww. wymogów technicznych umożliwiających załadunek i wyładunek osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim tj. posiadającym specjalistyczna windę lub platformę oraz posiadającym umocowanie dla wózków inwalidzkich wraz z pasażerem podczas transportu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca przedstawi posiadanie ważnej na czas trwania umowy licencji/zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca przedstawi, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. środkami transportu do przewozu osób dla każdego zadania osobno w tym: Dla zadania nr 1 - minimum 2 sprawnym i pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc: tj. 2 autobusy z liczbą miejsc siedzących 46 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci. Dla zadania nr 2 - minimum 3 sprawnym i pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Dla zadania nr 3 - minimum 2 sprawnym i pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych wymagane Kodeksem Drogowym. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do każdego dziecka w czasie jazdy. Siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Dla zadania nr 4 - minimum 2 sprawnym i pojazdami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 + kierowca. Wyposażony w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
uzupełniony formularz ofertowy, podpisany i zaparafowany (każda strona) wzór umowy, pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, informację, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej/ bądź składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - norma EURO dla pojazdów z silnikiem wysokoprężnym - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmiany ilości dowożonych uczniów. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylagora.bip.net.pl - zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury Fizycznej, Plac Wiosny Ludów 1b, 63-507 Kobyla Góra, w godzinach od 07:30 do 15:30, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą uprawnioną do kontaktu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury Fizycznej, Plac Wiosny Ludów 1b, 63-507 Kobyla Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 3.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN. 4.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5.Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom. 7.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - ilość części: 4. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOBYLA GÓRA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Kobyla Góra.
więcej: przetargi KOBYLA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.