Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Oświęcim: Zrealizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Kształcenie zawodowe Twoją przyszłością.
Numer ogłoszenia: 394970 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zrealizowanie kampanii promocyjno-informacyjnej oraz wykonanie monitoringu i ewaluacji na potrzeby projektu: Kształcenie zawodowe Twoją przyszłością..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zasady realizacji przedmiotu zamówienia, usługa zostanie wykonana zgodnie z : a) zapisami wniosku o dofinansowanie projektu - treść wniosku znajduje się do wglądu dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 do 15:30 i w piątek od godziny 8:00 do 14:00 w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych pokój nr 224 - Zamawiający zaleca, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią wniosku o dofinansowanie projektu b) zapisami umowy o dofinansowanie zawartej przez zamawiającego z Instytucją Wdrażającą - treść umowy znajduje się do wglądu dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, jak w lit a.- Zamawiający zaleca aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zapoznali się z treścią umowy o dofinansowanie projektu c) odpowiednimi wytycznymi odnoszącymi się do realizacji projektów w ramach POKL d) wytycznymi właściwej Instytucji Wdrażającej e) Wykonawca będzie realizował usługę w ścisłej współpracy i pod nadzorem Koordynatora projektu, który określi zasady współpracy, a także procedury które będą stanowiły ramy dla działań Wykonawcy f) Wykonawca zobligowany jest do udziału w spotkaniach organizowanych przez Koordynatora projektu, będą się one odbywały w zależności od potrzeby, jednak nie mniej niż raz na miesiąc. O każdorazowym miejscu i terminie, Wykonawca będzie informowany przez Koordynatora projektu na minimum 2 dni przed wyznaczonym dniem spotkania g) Wykonawca zobowiązuje się być dyspozycyjny na potrzeby realizacji projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie biura projektu lub w miejscach realizacji projektu, niezwłocznie na żądanie Zamawiającego, ale nie później niż w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Koordynatora projektu. 2. Wytyczne dotyczące realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej: - Kampania ma na celu zarówno promocję projektu jak i rozpowszechnienie informacji o jego realizacji wśród grupy docelowej, z terenu objętego zasięgiem realizacji projektu. Ma ona przyczynić się do zrekrutowania do udziału w projekcie BO. Promocja będzie związana z opracowaniem materiałów promocyjno-informacyjnych czyli: ulotek, plakatów i biuletynu (projekt i wydruk) oraz kolportażem na terenie szkół objętych projektem. Ponadto zajmować się będzie oznakowaniem sal lekcyjnych, w których odbywać się będą zajęcia. 3. Wytyczne dotyczące realizacji usługi monitoringu i ewaluacji: - Wykonawca na bieżąco będzie prowadzić monitoring projektu tj. zgodność z harmonogramem i budżetem, badanie postępu rzeczowego i finansowego. - Do zadań Wykonawcy związanych z ewaluacją należą: przeprowadzenie ankiet i ich analiza, opracowanie ankiet wstępnych, w trakcie realizacji zajęć i na zakończenie projektu, zarówno twardych jak i miękkich. Ankiety będą adekwatne do rodzaju oferowanych zajęć przez szkoły (inne na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, inne na zajęcia pozalekcyjne a inne na doradztwo). Przy tworzeniu ankiet Wykonawca będzie konsultować się z nauczycielami, pedagogami, psychologami, zaangażowanymi w realizację projektu. Ankiety badające postęp naukowy na zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i pozalekcyjne będą przeprowadzane raz na miesiąc i na koniec projektu. - Przygotowanie sprawozdawczości: Wykonawca będzie zbierać dane od każdego z asystentów projektu w każdej ze szkół oraz specjalistów w zakresie rozliczeń finansowych. Na podstawie tych danych sporządzany będzie całościowy wniosek o płatność (w części rzeczowej) wraz z wymaganymi załącznikami, w tym PEFS. Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych i nadzorowanie działań związanych z procesem rekrutacji (weryfikacja formularzy pod względem formalnym)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w SIWZ dokumentami: 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza że: - posiada doświadczenie w realizacji samodzielnie lub w partnerstwie z należytą starannością, co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, o łącznej minimalnej liczbie 1700 BO; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.4 Dysponują przynajmniej trzema osobami zarejestrowanymi w KSU prowadzonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości 2.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.6 Przedstawiciel Wykonawcy musi być dyspozycyjny w godz. od 08:00 - 15:30 w dni robocze, w siedzibie biura projektu bądź w miejscach realizacji projektu (w zależności od potrzeb związanych z realizacją projektu) w okresie trwania projektu w siedzibie biura projektu, na żądanie Zamawiającego w ciągu trzech godzin od otrzymania informacji od Kierownika Projektu 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 PZP (Załącznik nr 2 do SIWZ), c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej czterech projektów współfinansowanych ze środków unijnych w ramach ZPORR, SPO RZL lub POKL, w których łącznie uczestniczyło minimum 1700 BO, wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że wymagane projekty zostały wykonane z należytą starannością (Załącznik nr 4 do SIWZ). d) dokumenty lub oświadczenie potwierdzające dysponowanie przynajmniej trzema osobami zarejestrowaną w KSU prowadzonym przez PARP, 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie do oferty należy dołączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) dokumenty o których mowa w punkcie 8.1. lit. od a) do b) SIWZ składa każdy ze wspólników, c) spełnienie warunku w zakresie doświadczenia zawodowego wspólnicy muszą potwierdzić łącznie dokumentami, o których mowa w punkcie 8.1. lit.od c) do d) SIWZ. 3) Jeżeli uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) lit. a): składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5) Dokumenty, o których mowa w punkcie 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7). Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z przetłumaczeniem na język polski w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.oswiecim.pl, albo Powiat Oświęcimski Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Powiat Oświęcimski Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program finansowany ze środków Unii Europejskiej..
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Remont 368 szt. foteli sali widowiskowej Oświęcimskiego Centrum Kultury w Oświęcimiu
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby sal dydaktycznych Collegium Inventorum Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w Oświęcimiu.
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.