Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Lubartów: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego.
Numer ogłoszenia: 394976 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski , ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Lubartowskiego - na finansowanie inwestycji pod nazwą: Przebudowa drogi 1528L Kierzkówka - Kamionka - Lubartów - 2600 m, Przebudowa mostu na drodze powiatowej 1532L w Górce Kockiej, Wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1527L Kamionka-Samoklęski, Modernizacja drogi powiatowej nr 1566L od drogi wojewódzkiej Nr 813 Ostrów Lubelski - Stara Jedlanka, Modernizacja drogi powiatowej nr 1521L Dębiny - Abramów - Rudka Gołębska, Modernizacja drogi powiatowej nr 1515L Michów - Miastkówek oraz nr 1507L Krupy - Wólka Michowska - Rawa - Rudno, Przebudowa drogi powiatowej nr 1545L Kozłówka - Nowodwór, Przebudowa drogi powiatowej nr 1528L ul. Lipowa - Siedliska:, :Budowa przepustu na drodze powiatowej nr 1511L Młyniska - Firlej, Przebudowa drogi powiatowej nr 1509L Antoni Nowy - Łukówiec - Sułoszyn w m. Łukówiec, Zakup gruntów pod drogami powiatowymi, Zakup zamiatarki dla ZDP w Lubartowie, Zakup serwera wraz z oprogramowaniem dla ZDP w Lubartowie, Dotacja na budowę chodnika przy drodze powiatowej w Gminie Serniki, Budowa Regionalnej Sieci Bezprzewodowej Lublin północny wschód, Rewaloryzacja dziedzińca Pałacu Sanguszków w Lubartowie, Odwodnienie budynku szkoły i Sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Kocku, Dotacja dla SPZOZ w Lubartowie na wykonanie projektu sygnalizacji pożarowej, Docieplenie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Firleju i Zagospodarowanie działki nr 91 wokół budynku przy ul. Szaniawskiego 64 w Lubartowie. Wysokość kredytu: 3.364.033 zł Kredyt spłacany w ratach, w latach: - rok 2016 - 1.000.000 zł; - rok 2017 - 1.000.000 zł; - rok 2018 - 1.364.033 zł. Warunki udzielenia kredytu: 1. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 28.12.2012 roku, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 2. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 3. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu ( w tym również spłaty poszczególnych rat kapitału) bez dodatkowych kosztów. 4. Kredyt będzie przeznaczony również na refinansowanie wydatków poniesionych od początku roku 2012. 5. W całym okresie kredytowania marża Kredytodawcy pozostaje na niepodwyższonym poziomie. 6. Jedynym kosztem kredytu jest oprocentowanie. 7. Spłata odsetek od kredytu będzie dokonywana w okresach miesięcznych, od kwoty faktycznie wykorzystywanego kredytu. 8. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 9. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych będą płatne do ostatniego dnia miesiąca. 10. Od wykorzystanego kredytu Bank pobiera odsetki według stawki zmiennej WIBOR dla terminu 3 miesięcznego, obowiązującej w okresie za który odsetki są naliczane, powiększonej o marżę Banku w wysokości ...... punktów procentowych. W dniu zawarcia Umowy stawka WIBOR dla terminu 3 miesięcznego wynosi ........ %, a oprocentowanie kredytu wynosi ......... % w stosunku rocznym. Wysokość stawki WIBOR dla terminu 3 miesięcznego ustalana jest jako średnia arytmetyczna stawki z poprzedniego miesiąca. Stawka opublikowana obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca. 11. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu, a także innych związanych z kredytem należności stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową , oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do kwoty kapitału i odsetek, obliczonych za cały okres kredytowania, z dnia złożenia oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 1, 3, 4, 6 i 8 w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Wadium wnoszone w pieniądzu w złotych polskich, w wysokości 10 000,00 zł, należy wpłacić na rachunek sum depozytowych zamawiającego: 49 8707 0006 0021 2063 2000 0002 do dnia 05.11.2012 r. do godziny 1000. O godzinie 1000 rachunek sum depozytowych zamawiającego powinien być uznany. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 46 (Sekretariat Starostwa).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności bankowej, Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów pok nr 261 od poniedziałku do piątku w godz 7:30-15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubartowie ul. Słowackiego 8 21-100 Lubartów - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ogrodów deszczowych oraz zaplanowanie rozwiązań przechwytujących wodę deszczową na zielonych terenach rekreacyjno-sportowych Lubartowa
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulicy bez nazwy, bocznej ulicy Wierzbowej w Lubartowie, wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z obiektami powiązanymi w obrębie chodnika po zachodniej stronie ciągu ulic Słowackiego, Rynek I, Lubelska w Lubartowie w ramach projektu: "Mobilny Lubartów"
- Budowa boiska do gry w bule (petanque) w Parku Miejskim w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.