To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Inowrocław: Dostawa wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 395046 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284531 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Inowrocławiu przy ul. Św. Ducha 90, w tym: Część I - mebli, w tym: szaf, stolików, regałów, ław, krzeseł, foteli, wersalek (szczegółowy opis w załączniku nr 1 do siwz), Część II - urządzeń komputerowych, w tym: komputerów, monitorów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, głośników (szczegółowy opis w załączniku nr 2 do siwz), Część III - artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu telewizyjnego, w tym: lodówki, kuchni elektrycznej, kuchenki mikrofalowej, suszarki, odkurzaczy, froterki, zmywarki, pralki automatycznej, telewizorów, kina domowego, odtwarzaczy płyt, keybordu (szczegółowy opis w załączniku nr 3 do siwz). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis, ilość, wymagana gwarancja) został określony w załącznikach nr 1, 2, 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia po jego odbiorze bez zastrzeżeń, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa mebli, w tym: szaf, stolików, regałów, ław, krzeseł, foteli, wersalek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT MICHALEWSKI "ART-MEBEL"
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT MICHALEWSKI "ART-MEBEL"
- ART-MEBEL Robert Michalewski, ul. Młyńska 3, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43897,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23434,00
Oferta z najniższą ceną: 23434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38648,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa urządzeń komputerowych, w tym: komputerów, monitorów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, głośników
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowo - Usługowy OMNIBUS, ul. Łagiewnicka 301, oddział Świecie 86-105, ul. Wyszyńskiego 15, 91-509 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19625,98
Oferta z najniższą ceną: 19625,98 / Oferta z najwyższą ceną: 30673,74
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu telewizyjnego, w tym: lodówki, kuchni elektrycznej, kuchenki mikrofalowej, suszarki, odkurzaczy, froterki, zmywarki, pralki automatycznej, telewizorów, kina domowego, odtwarzaczy płyt, keyboardu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowo - Usługowy OMNIBUS, ul. Łagiewnicka 301, oddział Świecie 86-105, ul. Wyszyńskiego 15, 91-509 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21907,27
Oferta z najniższą ceną: 21907,27 / Oferta z najwyższą ceną: 25707,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu w zakresie prac budowlanych
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Zakup usług szkoleniowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- "Generalny pomiar ruchu na drogach powiatowych w 2025 roku"
- "Likwidacja przełomów oraz remont odcinków dróg powiatowych w 2025 roku"
- Remont wentylacji kuchni w pawilonie mieszkalnym ,,A'' Zakładu Karnego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- 11/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części
- Dostawa wyposażenia do pracowni językowej w ramach projektu "Pozalekcyjna Akademia Wiedzy i Umiejętności w Gminie Piszczac
- "Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka."
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.