Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Katowice: DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ SIECIOWYCH xWDM
Numer ogłoszenia: 395054 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ SIECIOWYCH xWDM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa urządzeń sieciowych xWDM, a także ich instalacja i uruchomienie w dwóch lokalizacjach Śląskiego OW NFZ, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy. System tworzony przez urządzenia xWDM przeznaczony jest do połączenia ośrodków przetwarzania danych. Wykonawca winien dostarczyć urządzenia objęte przedmiotem zamówienia fabrycznie nowe, wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa nie wcześniej niż w roku 2014, w pełni wartościowe i nadające się do używania zgodnie z ich przeznaczeniem. Dostarczane urządzenia winny posiadać deklaracje zgodności CE. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. Wykonawca winien podać w treści oferty (formularz opis przedmiotu zamówienia) nazwę producenta oraz nazwę modelu oferowanych urządzeń. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu urządzeń, składają się na treść oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK oKatowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz o adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać co najmniej jedną (1) odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia dostawę wykonaną, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego została wykonana oraz załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana należycie. Przez wykonaną dostawę należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczeniu urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, którego realizacja została zakończona (umowa została zrealizowana). Pod pojęciem wykonywana dostawa należy rozumieć zamówienie w trakcie realizacji (umowa jest nadal realizowana) polegające na dostarczaniu urządzeń sieciowych, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych brutto, została już zrealizowana. Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych! Jeżeli wykonawca wykaże wykonywanie dostawy j.w. w razie wątpliwości, zobowiązany będzie udowodnić, iż przedmiotem zamówienia było świadczenie ciągłe lub okresowe. Podając w formularzu wykaz dostaw wartość, Wykonawca: - w przypadku zamówienia wykonanego - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanego zamówienia, zaś - w przypadku zamówienia wykonywanego (nadal realizowanego) - Wykonawca wpisuje kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część zamówienia oraz kwotę brutto w złotych stanowiącą wartość całego zamówienia. Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub jest nadal wykonywane, wskazując jego nazwę i adres. Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdego wykazanego zamówienia, musi zostać poświadczone dowodem, że zamówienie zostało wykonane lub jest wykonywane należycie. Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania dostawy Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.10.2011) wykonania (zakończenia) wykazanej dostawy. Dostawa wykonana to taka, której realizacja została zakończona. Podając w formularzu wykaz dostaw podmiot, Wykonawca podaje nazwę i adres siedziby podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawę. Podając w przypadku dostawy wykonywanej w formularzu wykaz dostaw datę wykonania dostawy Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.10.2011) wykonania (zakończenia) części o wartości co najmniej 150 000 zł wykazanej dostawy. Podając w formularzu wykaz dostaw podmiot, Wykonawca podaje nazwę i adres siedziby podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawę. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również inne usługi lub dostawę innych elementów, innego asortymentu lub inny rodzaj zamówienia), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane (w tym wartość) dotyczące: 1) całości zamówienia oraz 2) części zamówienia dotyczącego dostawy jak opisano wyżej. UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w formularzu oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać: 1) podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres); 2) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - wskazać, jakie konkretnie zasoby udostępni inny podmiot - co stanowi te zasoby (w niniejszym zamówieniu należy sprecyzować jakie elementy z zakresu wiedzy i doświadczenia); 3) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu - wskazać, w jaki sposób Wykonawca będzie wykorzystywał zasoby innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - na czym konkretnie będzie polegało udostępnienie wiedzy i doświadczenia, czy będzie ono miało na przykład formę nadzoru nad wykonywaniem zamówienia, pełnienia funkcji doradczej, wykonywania części zamówienia etc.; 4) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 5) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zasoby winny zostać udostępnione na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda powyższego w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Szczegółowy opis zawiera pkt III.3.2 ogłoszenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi za wady - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40-844 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Śląski OW NFZ ul. Kossutha 13 40-844 Katowice, pokój 004..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów sieci bezprzewodowej i dysków twardych dla Miasta Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- CP-24-1769/2024 Dostawa zestawu urządzeń do transmisji bezprzewodowej
- Dostawę urządzeń sieciowych (Switch) dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.