eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-23

Lublin: Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ]
Numer ogłoszenia: 39510 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 3 usługi, z których każda spełnia następujące warunki: a) co najmniej jednym z elementów było dostarczenie i wykonanie namiotów i/lub ścianek reklamowych i/lub rollupów; b) wartość elementów wymienionych w pkt. a) w każdej z usług wynosiła, co najmniej 20 000,00 zł brutto; c) każda z usług w ramach wykonania i dostawy elementów wymienionych w lit. a) polegała również na zaprojektowaniu i wydruku szaty graficznej tychże elementów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Projekt (koncepcja) grafiki - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego na piśmie o zmianie adresu swojej siedziby lub adresu dla dokonywania doręczeń. W przypadku braku takiej informacji wszelkie pisma i przesyłki wysłane na adres Wykonawcy wskazany w niniejszej Umowie będą uznawane za doręczone. 3. Strony zobowiązują się dążyć do polubownego rozwiązywania wszystkich ewentualnych sporów mogących powstać w związku z realizacją Umowy. 4. W przypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej wszystkie spory powstałe w związku z realizacją Umowy Strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 160).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie zostanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 2 projektów graficznych wyłącznie poszycia namiotu promocyjnego. II. W kryterium Projekt (koncepcja) grafiki oceniane będą załączone do oferty 2 projekty graficzne poszycia namiotu promocyjnego, za które Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów (po 25 pkt. dla każdego z projektów). Projekty muszą przedstawiać wszystkie możliwe do zadruku elementy ujęte w OPZ (rzuty namiotu z każdej strony: przednia ściana, lewa ściana, prawa ściana, tylna ściana - grafika dwustronna, widok dachu z każdej strony). Wykonawca projektując szatę graficzną może korzystać m.in. z materiałów i zdjęć dostępnych na mapie projektów RPO WL znajdującej się pod linkiem: http://mapa.rpo.lubelskie.pl/. Zamawiający nie będzie oceniał jakości zdjęć). Wykonawca zobowiązany jest również przygotować projekty graficzne zgodnie z Kluczem Graficznym przygotowanym dla perspektywy 2014-2020, który stanowi załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert: 1. Cena (max 50 pkt) Liczba punktów = x 50pkt 2. Projekt (koncepcja) grafiki (max 50 pkt) a) Spójność z Kluczem graficznym max. 20 pkt. (10 pkt. dla każdego z projektów). Zamawiający oceniał będzie spójność przekazu rozumianą jako zapewnienie jednolitości linii graficznej, zgodnej z Kluczem Graficznym. Zamawiający zwróci uwagę na to w jakim stopniu przedstawione treści i obrazy nie wykluczają się i stanowią spójną całość. 0 - 2 - projekt o niskim walorze spójności 3 - 5 - projekt o przeciętnym walorze spójności przeciętnej spójności 6 - 8 - projekt o dobrym walorze spójności 9 -10 - projekt o wysokim walorze spójności b) Atrakcyjność max. 20 pkt. (10 pkt. dla każdego z projektów) Zamawiający oceniał będzie atrakcyjność zaproponowanych poszyć namiotów reklamowych. Ocenie podlegać będzie możliwość skupienia uwagi; Zamawiający zwróci uwagę na potencjalną zauważalność projektu (namiotu) podczas imprez plenerowych i jego wyróżnialność. 0 - 2 projekt o niskim walorze atrakcyjności 3-5 projekt o przeciętnym walorze atrakcyjności 6-8 projekt o wysokim walorze atrakcyjności 9-10 projekt wybitnym walorze atrakcyjności c) Pomysłowość max. 10 pkt.(po 5 pkt. dla każdego z projektów) Zamawiający oceniał będzie pomysłowość zaproponowanej linii graficznej dla poszycia namiotów reklamowych. Zwróci uwagę na niekonwencjonalne podejście do grafiki, a także użycie niestandardowych rozwiązań. 0 - 1 - projekt o niskim walorze pomysłowości 2 - 3 - projekt o przeciętnym walorze pomysłowości 4 - 5 - projekt o wysokim walorze pomysłowości Nie zawarcie w złożonej ofercie ww. treści skutkuje odrzuceniem oferty. Łączna liczba punktów = liczba punktów w kryterium Projekt (koncepcja) grafiki + liczba punktów w kryterium cena. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w trybie art. 92 ust. 1 ustawy zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza również na swojej stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie - art. 92 ust. 2 ustawy . Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy nie wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.