Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-23
Lublin: Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ]
Numer ogłoszenia: 39510 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 3 usługi, z których każda spełnia następujące warunki: a) co najmniej jednym z elementów było dostarczenie i wykonanie namiotów i/lub ścianek reklamowych i/lub rollupów; b) wartość elementów wymienionych w pkt. a) w każdej z usług wynosiła, co najmniej 20 000,00 zł brutto; c) każda z usług w ramach wykonania i dostawy elementów wymienionych w lit. a) polegała również na zaprojektowaniu i wydruku szaty graficznej tychże elementów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Projekt (koncepcja) grafiki - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego na piśmie o zmianie adresu swojej siedziby lub adresu dla dokonywania doręczeń. W przypadku braku takiej informacji wszelkie pisma i przesyłki wysłane na adres Wykonawcy wskazany w niniejszej Umowie będą uznawane za doręczone. 3. Strony zobowiązują się dążyć do polubownego rozwiązywania wszystkich ewentualnych sporów mogących powstać w związku z realizacją Umowy. 4. W przypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia na drodze polubownej wszystkie spory powstałe w związku z realizacją Umowy Strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Artura Grottgera 4,
20- 074 Lublin
(I piętro, pokój 160).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie zostanie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 2 projektów graficznych wyłącznie poszycia namiotu promocyjnego. II. W kryterium Projekt (koncepcja) grafiki oceniane będą załączone do oferty 2 projekty graficzne poszycia namiotu promocyjnego, za które Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów (po 25 pkt. dla każdego z projektów). Projekty muszą przedstawiać wszystkie możliwe do zadruku elementy ujęte w OPZ (rzuty namiotu z każdej strony: przednia ściana, lewa ściana, prawa ściana, tylna ściana - grafika dwustronna, widok dachu z każdej strony). Wykonawca projektując szatę graficzną może korzystać m.in. z materiałów i zdjęć dostępnych na mapie projektów RPO WL znajdującej się pod linkiem: http://mapa.rpo.lubelskie.pl/. Zamawiający nie będzie oceniał jakości zdjęć). Wykonawca zobowiązany jest również przygotować projekty graficzne zgodnie z Kluczem Graficznym przygotowanym dla perspektywy 2014-2020, który stanowi załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert: 1. Cena (max 50 pkt) Liczba punktów = x 50pkt 2. Projekt (koncepcja) grafiki (max 50 pkt) a) Spójność z Kluczem graficznym max. 20 pkt. (10 pkt. dla każdego z projektów). Zamawiający oceniał będzie spójność przekazu rozumianą jako zapewnienie jednolitości linii graficznej, zgodnej z Kluczem Graficznym. Zamawiający zwróci uwagę na to w jakim stopniu przedstawione treści i obrazy nie wykluczają się i stanowią spójną całość. 0 - 2 - projekt o niskim walorze spójności 3 - 5 - projekt o przeciętnym walorze spójności przeciętnej spójności 6 - 8 - projekt o dobrym walorze spójności 9 -10 - projekt o wysokim walorze spójności b) Atrakcyjność max. 20 pkt. (10 pkt. dla każdego z projektów) Zamawiający oceniał będzie atrakcyjność zaproponowanych poszyć namiotów reklamowych. Ocenie podlegać będzie możliwość skupienia uwagi; Zamawiający zwróci uwagę na potencjalną zauważalność projektu (namiotu) podczas imprez plenerowych i jego wyróżnialność. 0 - 2 projekt o niskim walorze atrakcyjności 3-5 projekt o przeciętnym walorze atrakcyjności 6-8 projekt o wysokim walorze atrakcyjności 9-10 projekt wybitnym walorze atrakcyjności c) Pomysłowość max. 10 pkt.(po 5 pkt. dla każdego z projektów) Zamawiający oceniał będzie pomysłowość zaproponowanej linii graficznej dla poszycia namiotów reklamowych. Zwróci uwagę na niekonwencjonalne podejście do grafiki, a także użycie niestandardowych rozwiązań. 0 - 1 - projekt o niskim walorze pomysłowości 2 - 3 - projekt o przeciętnym walorze pomysłowości 4 - 5 - projekt o wysokim walorze pomysłowości Nie zawarcie w złożonej ofercie ww. treści skutkuje odrzuceniem oferty. Łączna liczba punktów = liczba punktów w kryterium Projekt (koncepcja) grafiki + liczba punktów w kryterium cena. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w trybie art. 92 ust. 1 ustawy zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza również na swojej stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie - art. 92 ust. 2 ustawy . Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy nie wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa materiałów oraz narzędzi stomatologicznych i protetycznych - 3 zadania
- Dostawa aparatury - Systemu badania procesów decyzyjnych w warunkach rozszerzonej rzeczywistości
- Roboty budowlane - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w budynku nr 100 w kompleksie wojskowym w m. Żurawica przy ul. Wojska Polskiego 22.
- Dostawa zestawu płytek do zespoleń kości czaszki z akcesoriami
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, fakturowaniem, technikami sprzedaży i sprzedażą internetową"
- Roboty budowlane - remont dachu budynku nr 16 przy ul. Reformackiej 7 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim".
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów reklamowych
- "Dostawa gadżetów promocyjnych oraz gadżetów konferencyjnych"
- Sukcesywna dostawa gadżetów z logo Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.282.30.2024.TB
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Centralnej Biblioteki Wojskowej (CBW) i Inspektoratu Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej (IWOP) w 2024 r.".
- Modernizacja i doposażenie infrastruktury komunalnej w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tarnów
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.