eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodzicznoZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Grodziczno: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 395150 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2011/2012, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grodziczno w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na odśnieżaniu dróg przy użyciu specjalistycznego sprzętu. 2.Łączna długość dróg gminnych i wewnętrznych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 wynosi 78,20 km, wg podziału na rejony zgodnie z załącznikiem 1 do SIWZ. 3.Ilość godzin zimowego utrzymania dróg w poszczególnych rejonach w sezonie zimowym 2011/2012 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. 4.Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie Zamawiającego, na poszczególne rejony, a w nich odcinki dróg. 5.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 6.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami: 1)dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 108, poz.908 z późniejszymi zmianami), 2)spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz.262 z późniejszymi zmianami), 3)prowadzonymi przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania, o których mowa w Prawie o ruchu drogowym, 4)wysyłającymi podczas prac na drogach związanych z realizacją niniejszego zamówienia żółte sygnały błyskowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7.Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach. 8. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: 1) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6.00 rano, a zakończenie nie później niż po 3 godzinie po zakończeniu opadu. 3) poszczególne rejony musza być odśnieżone minimum w czasie 4 godz. od ustania opadów śniegu dla dróg gminnych i 10 godz. dla dróg wewnętrznych. 9.W zależności od potrzeb sprzęt przeznaczony do odśnieżania danego rejonu może być przesunięty na inny rejon. 10.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę potrzeb

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium zgodnie z art. 45 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy zobowiązani są również dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2)Określenie terminu realizacji zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3)Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane (oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - odpisu z właściwego rejestru - to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii. 2.Oświadczenia wynikające z warunków określonych niniejszą specyfikacją: 1) Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych zamawiającego w tym również okresu związania ofertą w okresie 30 dni od daty składania ofert wg załącznika nr 5 do SIWZ, 2) Oświadczenie o przyjęciu warunków umownych i realizacyjnych zamawiającego oraz postanowień określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, 3) Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że spełniają warunki art. 22 wg załącznika nr 6 do SIWZ; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów. 4. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): 1]Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 2]Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3]Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi pytaniami dotyczącymi postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.. 4]Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ. a]Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS, informacja z KRK - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot. dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, harmonogramy itp. a także oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22 ust.1 pkt 2, 3 i 4 ustawy PZP, składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 5]Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 - 4 niniejszego punktu dotyczącego ofert składanych przez podmioty występujące wspólnie. 6]Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: a]zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b]określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c]czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. 5.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę podwykonawców wg załącznika nr 11 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno; woj. warmińsko-mazurskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno - sekretariat pokój 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.