Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Warszawa: Świadczenie usług obsługi bankowej dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej oraz Zakładu Remontowo-Budowlanego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 395180 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa , ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 501 93 16, faks 022 6269150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług obsługi bankowej dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej oraz Zakładu Remontowo-Budowlanego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Świadczenie usług obsługi bankowej dla: A. Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej B. Zakładu Remontowo-Budowlanego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej obejmujące: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i kont pomocniczych utworzonych na zlecenie zamawiającego od dnia 31-12-2010r., a jeżeli nie będzie to możliwe z powodów proceduralnych - od dnia zawarcia umowy. 2) realizacji poleceń przelewu, 3) automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych na koniec dnia, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) sporządzanie, na wniosek posiadacza rachunku, zaświadczeń i opinii bankowych, 6) wyodrębnienie dodatkowego rachunku w trakcie umowy na zlecenie zamawiającego, 7) zapewnienie instalacji oprogramowania i świadczenie usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunku (w tym sporządzanie dziennych wyciągów bankowych), 8) przeprowadzenie szkolenia pracowników zamawiającego w jednostkach organizacyjnych w celu zapoznania się z obsługą i wdrożeniem systemu bankowości elektronicznej, 9) możliwość wydania i obsługi kart płatniczych. 2. Informacje dodatkowe: 1) Ilość obsługiwanych rachunków bankowych - 29 szt. 2) Ilość przekazywanych przelewów międzybankowych miesięcznie - 4.000 szt. 3) Ilość stanowisk Home Banking - od 2 do 20 szt. 4) Ilość wpłat gotówkowych miesięcznie - 23 szt. 5) Wykonawca musi posiadać placówki swojego banku w miejscowościach, określonych poniżej bądź w pobliskiej miejscowości, w odległości do 30 km od nich: a. Krotoszyn b. Nowy Dwór Mazowiecki c. Jarosław d. Gniezno e. Solina f. Waplewo g. Wadowice h. Jurata i. Rogowo j. Unieście k. Stegna Gdańska l. Ustroń m. Pieczyska n. Łochowice o. Rynia p. Sopot q. Zakopane r. Hel s. Kołobrzeg t. Pogorzelica u. Międzyzdroje v. Nidzica w. Darłówko 5) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz palcówek banku oraz miejscowości pobliskich, zgodnie z zapisami pkt 4. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66000000 - 0 Usługi bankowe i inwestycyjne 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom. Kryteria oceny w podziale na: Lp. Kryterium oceny waga procentowa/Ilość pkt IA Cena 90 1 koszt otwarcia i prowadzenia rachunków 20 2 koszt prowizji od przelewów wewnętrznych 10 3 koszt prowizji od przelewów międzybankowych 30 4 koszt prowizji od wpłat gotówkowych 15 5 koszty Zamawiającego związane z obsługą oprogramowania bankowości elektronicznej (instalacja, szkolenie pracowników, opieka serwisowa itp.) 15 IB OPROCENTOWANIE 10 6 oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach na koniec dnia 10.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o wartości nie wyższej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień wynikających z art. 128 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roki Prawo bankowe(tekst jednolity z 2002 r. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty zawierający składniki cenowe i oprocentowanie 2. wykaz palcówek banku oraz miejscowości pobliskich, zgodnie z zapisami w części III ust. 2 pkt 4 SIWZ. 3. pełnomocnictwo - jeżeli jest konieczne
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - oprocentowanie - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) możliwość przeniesienia praw i obowiązków wynikających z zawarcia umowy na świadczenie niniejszej usługi na inny podmiot w szczególności powołaną przez WAM spółkę prawa handlowego. 2) możliwość bezpłatnego przedterminowego zakończenia umowy. 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2. Nie przewiduje się udzielania zaliczek.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chałubińskiego 3a
00-928 Warszawa 81.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: WOJSKOWA AGENCJA MIESZKANIOWA BIURO PREZESA Ul. Chałubińskiego 3a, 00-928 Warszawa 81 w pokoju nr 110 lub na parterze - porternia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW 22 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO - REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CIECHOCINKU
- Usługi przekazów pieniężnych, polegające na transferze do odbiorcy, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej środków pieniężnych zlecanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.000.000,00 zł
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.