Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: remont konserwatorski średniowiecznych murów miejskich na terenie strażnicy Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Masztalarskiej/Wolnica w Poznaniu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, do kontaktów: mł bryg. dr inż. Witold Rewers, ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, fax 061 8215402, e-mail: kmpsppoznan@psp.wlkp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont konserwatorski średniowiecznych murów miejskich na terenie strażnicy Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Masztalarskiej/Wolnica w Poznaniu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac konserwatorskich, rewaloryzacyjnych i budowlanych zgodnie z programem konserwatorskim i pozwoleniami, polegających w szczególności na: 1. Zabezpieczeniu i rekonstrukcji średniowiecznego muru od strony KM PSP 2. Zabezpieczeniu i konserwacji istniejącego muru oraz rekonstrukcji na wysokość 1,0 m średniowiecznego muru przy Baszcie Strażackiej 3. Ukształtowaniu terenu w obrębie średniowiecznego muru zewnętrznetgo oraz Baszty Strażackiej 4. Wykonaniu muru oporowego z balustradą ażurową od strony KM PSP wzdłuż murów średniowiecznych i wokół Baszty Strzelniczej 5. Wykonaniu ścieżki spacerowej wzdłuż muru średniowiecznego od strony KM PSP 6. Odwodnienie terenu 7. Ułożeniu kabli pod oprawy oświetleniowe wzdłuż ścieżki spacerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań ul. Masztalarska/Wolnica. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: pow. 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.09.2005;
III.1) Wymagane wadium: 11 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponowanie osobą posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności konserwacja kamienia i detalu architektonicznego, która po uzyskaniu dyplomu dobyła co najmniej 12 miesięczną praktykę w konserwacji tych zabytków b) wykonanie minimum trzech prac konserwatorskich w dziedzinie konserwacji kamienia i detalu architektonicznego w okresie ostatnich trzech lat, potwierdzonych protokółami odbioru prac przez Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków Wykonawca musi zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz posiadającym pełne uprawnienia budowlane, konstrukcyjne i konserwatorskie Wykonawca w zespole kierującym robotami musi posiadać archeologa specjalizującego się w tematyce kasteologicznej i badań miast z doświadczeniem związanym z wykonywanymi pracami w zakresie średniowiecznych zabytków obronnych, który wykonał minimum trzy prace w dziedzinie archeologii w okresie ostatnich trzech lat, potwierdzonych protokółami odbioru prac przez Wojewódzkiego lub Miejskiego Konserwatora Zabytków Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena - 60% 2. program prac konserwatorskich - 40% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.09.2005, cena - 20 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.09.2005, godzina 10:15, siedziba zamawiającego Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1, pok. 203 (sala konferencyjna).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
- Dostawa gazów dla WCPiT wraz z dzierżawą butli oraz zbiorników na gaz
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zaliwie- Piegawki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.