Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Braniewo: Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie
Numer ogłoszenia: 395324 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Braniewie , ul. Sądowa 1, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6465252, faks 055 6465250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów na potrzeby Sądu Rejonowego w Braniewie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1 do formularza OFERTA - KALKULACJA- WYCENA DOSTAWY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.1.2. lit.b. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykazanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (łącznie materiały biurowe oraz tusze i tonery) o wartości brutto nie mniejszej niż 190 000, 00 zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w stosunku rocznym. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.1.2. lit.c. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ . 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 6.1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenia te należy składać jako załącznik do OFERTA, zgodnie z zał. nr 2 , przekazywanym przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1.2. WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. wypełniony druk oferty wraz z kalkulacją - wyceną dostawy ( zał. nr 1 do formularza Oferta) sporządzonym zgodnie z wymaganiami punktu 12 SIWZ. UWAGA: Kalkulację należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do oferty - Rozdział II SIWZ.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia c. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia ( łącznie materiały biurowe oraz tusze i tonery) o wartości brutto nie mniejszej niż 190 000, 00 zł. (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) w stosunku rocznym, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. UWAGA : W wykazie należy wymienić dostawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2.a. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, załączając dla każdej wymienionej w wykazie dostawy dokument potwierdzający należyte jej wykonanie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr3 do oferty - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. d. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 6.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. 6.2.1. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY , zgodnie z zał. Nr 2, przekazywanym przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2.2. W przypadku złożenia oferty na materiały eksploatacyjne innych producentów niż producenci sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument potwierdzający zgodność oferowanych materiałów eksploatacyjnych z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.braniewo.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy, 14-500 Braniewo, ul. Sądowa 1 pok.212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy, 14-500 Braniewo, ul. Sądowa 1 pok.212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- Modernizacja murów Amfiteatru Miejskiego w Braniewie
- Rekonstrukcja stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego Kolegium Jezuickiego w Braniewie - etap II (I piętro)
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.