Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Bochnia: DZ-271-15/2009
Numer ogłoszenia: 39536 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZ-271-15/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem leków oraz materiałów medycznych dla SP ZOZ w Bochni Szpital Powiatowy w asortymencie i ilościach podanych w załącznikach według pakietów: Pakiet nr 1 -Maści i krople do oczu, leki, Pakiet nr 2 - Obłożenia, serwety do zabiegów okulistycznych, Pakiet nr 3 - Asortyment do zabiegów okulistycznych, Pakiet nr 4 - Nici do zabiegów okulistycznych, Pakiet nr 5 - Zestaw drenów płuczących, Pakiet nr 6 - Opaski do czujnika do pulsoksymertu, Pakiet nr 7 - Uchwyt do rurek intubacyjnych, Pakiet nr 8 - Ustniki,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawa zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: a. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. b. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. c. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli ww. dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymaganiom określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. d. Nie złożenie oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr19, poz.177 z późn. zm.) i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 Nr 173 poz. 1807) lub oświadczenie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wymagane treści oświadczenia zawarte są w załączniku nr 3 do (SIWZ) - wzór oświadczenia. 7. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty w ramach pakietu nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.: a). Dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu, wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896), - każdy dokument musi zostać opisany którego pakietu i pozycji dotyczy, b). Katalogów oraz materiałów informacyjnych potwierdzających, iż oferowany asortyment spełnia parametry wymagane przez Zamawiającego - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bochnia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Bochnia Szpital Powiatowy z siedzibą przy ul. Krakowskiej 31, 32-700 Bochnia Dział Zaopatrzenia i zamówień Publicznych pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Bochnia Szpital Powiatowy z siedzibą przy ul. Krakowskiej 31, 32-700 Bochnia, Sekretariat pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maści i krople do oczu, leki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia, serwety do zabiegów okulistycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment do zabiegów okulistycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici do zabiegów okulistycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw drenów płuczących.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski do czujnika do pulsoksymertu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do rurek intubacyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Budowa drogi gminnej klasy technicznej D od km 0+010.1 do km 0+712.93 przy ul. Kuca w Bochni, Miasto Bochnia
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do prowadzenia ciągłej terapii nerkozastępczej i plazmaferezy kompatybilnych z aparatami dzierżawionymi PRISMAFLEX i PRISMAX
- Dostawa preparatów myjąco-dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- DOSTAWA - MATERIAŁY, ŚRODKI MEDYCZNE, LEKI
- Dostawa wyrobów medycznych oraz art. higieny osobistej na potrzeby podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterm. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS z podziałem na trzy części zam.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.