eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczecińskibudowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Stargard Szczeciński: budowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego
Numer ogłoszenia: 395378 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351860 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową oświetlenia fragmentów ulic Spokojnej, Polskiej i Sikorskiego w Stargardzie Szczecińskim w granicach i w zakresie opisanym projektami budowlanymi, a w tym: 1) montaż słupów oświetleniowych w drodze wewnętrznej przy ulicy Spokojnej - 4 kpl 2) montaż słupów oświetleniowych w drodze wewnętrznej przy ulicy Polskiej - 5 kpl 3) montaż słupów oświetleniowych w drodze wewnętrznej przy ulicy Sikorskiego - 3 kpl 4) ułożenie kabli zasilających YKY, 5) montaż szafek oświetleniowych, 6) demontaż i wznowienie nawierzchni, 7) wykonanie wszelkich innych robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST) - odrębne na każdy budowany fragment oświetlenia - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej, (materiały przetargowe udostępnione są jedynie w formie elektronicznej), 2) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej - załącznik nr 3 do siwz, 3) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenów objętych robotami, 4) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót, 5) jeżeli postanowienia siwz stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia siwz 6) Materiały. Zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw systemowych i producenckich poszczególnych materiałów (o ile występują) należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych (jeżeli występują) nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. W przypadku stosowania materiałów równoważnych ich parametry techniczne, walory użytkowe i standard jakościowy mają być nie gorsze od materiałów wskazanych w projekcie budowlanym - pod rygorem nie zezwolenia na ich wbudowanie. Dla oceny równoważności parametrów technicznych należy przyjmować dane zawarte w kartach technologiczno-informacyjnych producenta poszczególnych materiałów. Wykonawcy, który na etapie przygotowywania oferty zamierza zastosować do wyceny materiał, co do którego ma wątpliwości czy spełnia on warunek równoważności, przysługuje zapytanie do Zamawiającego. W przypadku słupów oświetleniowych i opraw Zamawiający informuje, że doboru tych materiałów dokonał autor projektu budowlanego w oparciu o przeprowadzone obliczenia, wymagania użytkowe i eksploatacyjne uwzględniając zapisy planów zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca, który zamierza wbudować inne niż zaprojektowane konkretne typy słupów i opraw zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego przed złożeniem oferty. W takim przypadku Wykonawca winien zwrócić się do Zamawiającego z formalnym wnioskiem zawierającym proponowany, konkretny typ materiału wraz z załączeniem kart technologicznych umożliwiających porównanie cech i parametrów z materiałami zaprojektowanymi. Zamawiający udzieli odpowiedzi w oparciu o decyzję autora projektu budowlanego, który oceni czy proponowany materiał zamienny jest równoważny z materiałem zaprojektowanym. W przypadku braku wniosku Zamawiający uznaje, że Wykonawca wbuduje słupy oświetleniowe i oprawy dokładnie takie jak zostały one opisane w projekcie budowlanym. 7) podany powyżej opis przedmiotu zamówienia jest stanem znanym Zamawiającemu na moment wszczęcia postępowania (na podstawie projektu budowlanego) - może on się różnić od rzeczywistego, niezbędnego dla realizacji przedmiotu zamówienia zakresu robót, zakresu, który mieści się w definicji określenia przedmiotu zamówienia. 4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego; c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia do jego dyspozycji wybranych demontowanych materiałów, e) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), f) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, g) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, h) dostarczenia Zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, i) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. 3) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 4) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. GRUND - MAX II Krzysztof Dobrowolski, ul. Gen. Bema 17/1, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97545,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52525,34

  • Oferta z najniższą ceną: 52525,34 / Oferta z najwyższą ceną: 70189,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.