Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Warszawa: Inwentaryzacja terenów zieleni przyulicznej na terenie m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 39541 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja terenów zieleni przyulicznej na terenie m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji zieleni przyulicznej na terenie m.st. Warszawy z podziałem na poszczególne części: CZĘŚĆ I - Dzielnica Bemowo Realizacja Części I przedmiotu zmówienia nastąpi w terminie do 15 października 2012 r., z podziałem na dwa etapy: 1) W I Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca dokona inwentaryzacji co najmniej 20% powierzchni terenu objętego umową tzn. obszaru o powierzchni co najmniej 52 ha, 2) W II Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do 15 października 2012 r., Wykonawca dokona inwentaryzacji na pozostałym obszarze objętym umową. CZĘŚĆ II - Dzielnica Bielany Realizacja Części I przedmiotu zmówienia nastąpi w terminie do 15 października 2012 r., z podziałem na dwa etapy: 1) W I Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca dokona inwentaryzacji co najmniej 20% powierzchni terenu objętego umową tzn. obszaru o powierzchni co najmniej 65 ha, 2) W II Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do 15 października 2012 r., Wykonawca dokona inwentaryzacji na pozostałym obszarze objętym umową. CZĘŚĆ III - Dzielnica Rembertów Realizacja Części I przedmiotu zmówienia nastąpi w terminie do 15 października 2012 r., z podziałem na dwa etapy: 1) W I Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca dokona inwentaryzacji co najmniej 20% powierzchni terenu objętego umową tzn. obszaru o powierzchni co najmniej 31 ha, 2) W II Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do 15 października 2012 r., Wykonawca dokona inwentaryzacji na pozostałym obszarze objętym umową. CZĘŚĆ IV - Dzielnica Ursus Realizacja Części I przedmiotu zmówienia nastąpi w terminie do 15 października 2012 r., z podziałem na dwa etapy: 1) W I Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca dokona inwentaryzacji co najmniej 20% powierzchni terenu objętego umową tzn. obszaru o powierzchni co najmniej 23 ha, 2) W II Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do 15 października 2012 r., Wykonawca dokona inwentaryzacji na pozostałym obszarze objętym umową. CZĘŚĆ V - Dzielnica Włochy Realizacja Części I przedmiotu zmówienia nastąpi w terminie do 15 października 2012 r., z podziałem na dwa etapy: 1) W I Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Wykonawca dokona inwentaryzacji co najmniej 20% powierzchni terenu objętego umową tzn. obszaru o powierzchni co najmniej 53 ha, 2) W II Etapie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do 15 października 2012 r., Wykonawca dokona inwentaryzacji na pozostałym obszarze objętym umową. 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie jest podzielone na pięć części: CZĘŚĆ I Wykonanie inwentaryzacji zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Bemowo CZĘŚĆ II Wykonanie inwentaryzacji zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Bielany CZĘŚĆ III Wykonanie inwentaryzacji zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Rembertów CZĘŚĆ IV Wykonanie inwentaryzacji zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Ursus CZĘŚĆ V Wykonanie inwentaryzacji zieleni przyulicznej na terenie Dzielnicy Włochy 2.2. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują sprzętem pomiarowym umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym sprzętem umożliwiającym dokonanie przypisania przestrzennego inwentaryzowanych obiektów z dokładnością sub-metrową w czasie rzeczywistym, w ilości: - co najmniej dwa komplety sprzętu - dotyczy każdej z następujących części zamówienia osobno: Część III; Część IV; - co najmniej trzy komplety sprzętu - dotyczy każdej z następujących części zamówienia osobno: Część I; Część V; - co najmniej cztery komplety sprzętu - dotyczy każdej z następujących części zamówienia osobno: Część II. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ RÓŻNYMI KOMPLETAMI SPRZĘTU DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują zespołami roboczymi, z których każdy zespół składa się z co najmniej dwóch osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: a) kierownik zespołu - posiadający wyższe wykształcenie w kierunku leśnictwo, architektura krajobrazu lub ogrodnictwo i doświadczenie potwierdzone wykonaniem co najmniej 3 usług polegających na sporządzeniu inwentaryzacji zieleni dla różnych obiektów, z których każda inwentaryzacja obejmowała co najmniej 50 szt. drzew, oraz wykonaniem opracowań zawierających ocenę statyki i ocenę stanu zdrowotnego obejmujących łącznie minimum 10 drzew, b) osoba odpowiedzialna za przetwarzanie danych przestrzennych - posiadająca wyższe wykształcenie przyrodnicze lub informatyczne i doświadczenie w przetwarzaniu i gromadzeniu danych przestrzennych, polegające na udziale w tworzeniu co najmniej trzech relacyjnych baz danych przestrzennych gromadzących wyniki inwentaryzacji. Wymagana liczba zespołów roboczych dla każdej ze wskazanych części zamówienia z osobna: - co najmniej dwa zespoły robocze - dotyczy: Część III; Część IV; - co najmniej trzy zespoły robocze - dotyczy: Część I; Część V; - co najmniej cztery zespoły robocze - dotyczy: Część II. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ RÓŻNYMI ZESPOŁAMI ROBOCZYMI DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. (Osoba wykazana w ramach składu jednego zespołu nie może być wykazana w zespole przewidzianym do realizacji innej części zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną/e, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III (12 i 13 SIWZ), a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) lit. b) (13.3. SIWZ), udokumentowując, iż oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W § 11 Wzoru umowy (zał. do SIWZ), określa się następujące warunki: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty, z wyłączeniem wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2. 2. Zmiana postanowień warunków Umowy w zakresie sposobu realizacji Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia, b) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron niniejszej umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji prac przewidzianych § 1 niniejszej umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień umowy, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań. 3. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy okoliczności wskazane w ust. 2 lit. b nie są spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Wykonawcę. 4. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 12, u Pana Grzegorza Piątkowskiego (tel.: 22 443-14-19) w godz.: 8.00-16.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych; ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pokoju nr 12 na IV piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2012 r. o godz. 13:00 w sali nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż równowartość kwoty 200.000 EURO. Numer sprawy: ZP/GP/271/II-33/12. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podany numer sprawy. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Grzegorz Piątkowski - tel.: (22) 443-14-19.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Brzeźnio"
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących przebudowy budynków Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.