To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Chełm: Zorganizowanie i przeprowadzenie 8 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 395420 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331510 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 76 51, faks 82 562 76 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 8 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 8 szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn: START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na części: Część I: Prawo jazdy kat. B. Część II: Wizaż i stylizacja paznokci Część III: Kurs komputerowy - podstawowy Część IV: Kurs fryzjerski z egzaminem czeladniczym Część V: Murarz - tynkarz Część VI: Kucharz małej gastronomii Część VII: Masażysta ciała Część VIII: Kurs fryzjerski - przygotowanie do zawodu fryzjera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ. 2.Wymagania dla Wykonawców szkoleń Część I - VIII: Wykonawca może realizować szkolenia w każdy dzień tygodnia w wymiarze czasowym między godziną od 800 do 1900. Wymiar godzin szkoleniowych dziennie nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych, z zastrzeżeniem godzin i terminów ustalonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)Zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie (z miejsca zamieszkania uczestnika szkolenia do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem). 2)Realizacji szkoleń na terenie miasta Chełm lub powiatu chełmskiego z wyłączeniem Części VII zamówienia, która może być realizowana w miastach Chełm, Lublin lub Zamość. 3)Dostarczenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy listy osób, które będą prowadziły szkolenie wraz z oświadczeniem, że osoby te spełniają warunki do przeprowadzenia szkoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4)Zapewnienia uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Szkolenia teoretyczne powinny być realizowane w salach o powierzchni nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika, z dostępem do sanitariatów i toalet. W przypadku szkoleń Część III i IV budynki i sale, w których będą odbywały się szkolenia powinny być dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych - poruszających się na wózkach. 5)Opłacenia badań profilaktycznych jeżeli są niezbędne do odbycia danego szkolenia, w tym badań do książeczki zdrowia. 6)Zapewnienia obiadu (zupa i drugie danie) dla uczestników w każdym dniu szkolenia bez względu na liczbę godzin szkoleniowych w danym dniu oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier) w każdym dniu szkolenia. 7)Zapewnienia odzieży ochronnej wymaganej dla przeprowadzenia danego szkolenia, 8)Sporządzenia wewnętrznych testów (egzaminu) po zakończeniu szkolenia oraz ankiety oceniającej jakość wykonanego szkolenia. 9)Zapewnienia materiałów szkoleniowych i do praktycznej nauki zawodu, 10)Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania szkolenia. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. 11)Zamawiający dopuszcza udział uczestników szkoleń w grupach łączonych z innymi uczestnikami szkoleń, jednakże warunkiem bezwzględnym jest uczestnictwo w zajęciach łączonych od początku trwania szkolenia. Zabrania się łączenia w trakcie trwania szkolenia. 12)Przygotowania szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń, prezentacji multimedialnych, certyfikatów-zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, list obecności oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy: - Program i harmonogram szkoleń, - Wzory certyfikatów,zaświadczeń,świadectw, 13)Realizacji szkoleń zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem i harmonogramem szkoleń. 14)Prowadzenia szkoleń z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów i urządzeń zgodnych z tematyką szkolenia. 15)Zapoznania uczestników szkolenia przed rozpoczęciem zajęć ze szczegółowym programem i przekazania harmonogramu zajęć. 16)Zapewnienia Zamawiającemu wglądu do dokumentacji związanej z realizacją szkolenia, w tym dokumentów finansowych. 17)Przeprowadzenie testów lub egzaminów przed wydaniem zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów. 18)Przeprowadzenia ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 19)Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników szkolenia, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń, świadectw lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, listy potwierdzające wydanie obiadów, zwrot kosztów dojazdu, wydanie zestawów do praktycznej nauki zawodu przewidzianych dla danego szkolenia. 20)Wykonawca zobowiązany jest wydać po ukończeniu szkolenia zaświadczenie, świadectwo lub certyfikat zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania szkolenia. 21)Oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów (w tym certyfikatów, zaświadczeń) wymaganych przy realizacji szkolenia logotypem UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją: Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnym na stronie internetowej www. wup.lublin.pl. 22) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn: START współfinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Prawo jazdy kat. B. - część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COOL" SPÓŁKA CYWILNA KRAWCZYK TOMASZ KRAWCZYK KINGA
jakie przetargi wygrała firma
"COOL" SPÓŁKA CYWILNA KRAWCZYK TOMASZ KRAWCZYK KINGA
- Cool s.c. T. Krawczyk, K. Krawczyk, Al. Armii Krajowej 11A/24, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 980,00
Oferta z najniższą ceną: 980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1538,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wizaż i stylizacja paznokci- część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Metamorfoza Renata Kozar, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 13, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2548,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1464,50
Oferta z najniższą ceną: 1464,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kurs komputerowy - poziom podstawowy - część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM USŁUG OCHRONY PRACY I ŚRODOWISKA MGR ANNA GÓRKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM USŁUG OCHRONY PRACY I ŚRODOWISKA MGR ANNA GÓRKIEWICZ
- Centrum Usług Ochrony Pracy i Środowiska mgr Anna Górkiewicz, ul. Dobra 21, 20-350 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 784,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234,00
Oferta z najniższą ceną: 234,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10286,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs fryzjerski z egzaminem czeladniczym - część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3312,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5798,00
Oferta z najniższą ceną: 5798,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5798,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Murarz - tynkarz - część V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Lwowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1325,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3600,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6130,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Kucharz małej gastronomii - część VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Lwowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1364,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1400,00
Oferta z najniższą ceną: 1400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3810,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Masażysta ciała - część VII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR w Lublinie Oddział w Chełmie, ul. Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2988,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Kurs fryzjerski - przyuczenie do zawodu fryzjera - część VIII
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR w Lublinie Oddział w Chełmie, , 22-100 Chełm, ul. Hrubieszowska 37, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1742,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2190,00
Oferta z najniższą ceną: 2190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2190,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.