eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont dachu budynku biurowego Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Katowice: Remont dachu budynku biurowego Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 39542 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, fax 032 3581947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukskatowice.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku biurowego Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku biurowego Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie przy ul. Rejtana 9. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. 5.Zakres prac do wykonania będzie obejmował: Rozbiórkę kominów z cegły, Demontaż żelbetowych płyt dachowych, Wykonanie nowych płyt żelbetowych, Wykonanie nowych kominów, Usunięcie starego pokrycia dachowego, Pokrycie dachu papą podkładową i nawierzchniową termozgrzewalną, Wykonanie obróbek blacharskich wokół kominów, Wykonanie wzmocnienia płyt dachowych przylegających do kominów konstrukcjami stalowymi, wg rysunków, stanowiących załącznik nr 1 do siwz. 6.Przedmiar robót, stanowi załącznik nr 2 do siwz. 7.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 3 do siwz 8.Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne obiekty użyteczności społecznej. 9.Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie - wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1)Oferta zgodna z formularzem oferty - wzór formularza oferty jest załącznikiem nr 4 do siwz; 2)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 2 do siwz; 3)*Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz; 4)*Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt 4, jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisują osoby/-a których reprezentacja nie wynika z dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego), którego wzór jest załącznikiem nr 6 do siwz; 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Podpisany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz; * - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty o których mowa w wierszu 2 i 3, muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta. - W przypadku wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty podmiotów występujących wspólnie, ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot lub pełnomocnik umocowany do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę /osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, 40-282 Katowice, ul. Paderewskiego 32b V piętro pokój 508.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie doyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, 40-282 Katowice, ul. Paderewskiego 32b V piętro pokój 502.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.