eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyDostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Sejny: Dostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach
Numer ogłoszenia: 395464 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365554 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 39 70, faks 87 516 33 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach Uwagi ogólne: a. Wszystkie meble powinny być wykonane zgodnie z polskimi normami. b. Materiały użyte w produkcji mebli muszą posiadać certyfikaty jakości i higieny (płyta, kleje, lakiery. obrzeża). c. Krzesła i fotele muszą posiadać atesty wytrzymałości. d. Kolorystyka mebli oraz tapicerek siedzisk do ustalenia z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. e. Uchwyty w kolorze metalik. f. Wszystkie szafy i szafki powinny być zamykane za pomocą zamka patentowego. g. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy. CZĘŚĆ I Zamówienie dotyczy dostawy mebli do Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7, który stanowi integralną część SIWZ. CZĘŚĆ II Zamówienie dotyczy dostawy mebli do pokoju nr 6 Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7, który stanowi integralną część SIWZ. CZĘŚĆ III Zamówienie dotyczy dostawy mebli do składnicy akt (archiwum zakładowego) Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7, który stanowi integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy mebli do Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro i Meble B.M. Bożena Mikołowska Oddziała Białystok, ul. Pińska 2, 15-379 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26746,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27939,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33572,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy mebli do pokoju nr 6 Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro i Meble B.M. Bożena Mikołowska, ul. Pińska 2, 15-379 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5668,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3873,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6514,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zamówienie dotyczy dostawy mebli do składnicy akt (archiwum zakładowego) Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TARMOT 2 Z O.O., UL. Sikorskiego 12 B, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11244,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.