Ogłoszenie z dnia 2014-12-02
Przasnysz: Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 395466 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej, ul. Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 29 7564953, faks 29 7564950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach Miejskiej Biblioteki publicznej w Przasnyszu. Zakres oraz rodzaj urządzeń wyposażenia przewidzianych do dostawy i montażu wyszczególniony został w załączniku Wykaz wyposażenia. Uwaga! Kolorystyka urządzeń wyposażenia wymaga uzgodnienie i akceptacji Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEBLE POLSKA POŁUDNIOWA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MEBLE POLSKA POŁUDNIOWA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- OFFICE PLUS Kraków Sp. z o.o., ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16256,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16341,78
Oferta z najniższą ceną: 16341,78 / Oferta z najwyższą ceną: 16341,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze zamówienie może być przedmiotem zamówienia uzupełniającego, którego można udzielić w trybie art. 67 ust. 1 pkt.6 (zamówienie z wolnej ręki) wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe nr MBP.DB. 271.5.2014. Udzielenie Zamówień uzupełniających było przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu Nr 133852 - 2014 i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu nieograniczonego na zamówienie podstawowe. Zapis SIWZ- pkt 4 Instrukcji dla Wykonawców w brzmieniu: Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych o wartość zamówień do 50% zamówienia podstawowego. Przy ustalaniu wartości szacunkowej zamówienia podstawowego uwzględniono wartość zamówień uzupełniających w wysokości do 50%. Postępowanie o udzielenie zamówienia podstawowego zostało przeprowadzone w 2014 r. w trybie przetargu nieograniczonego. Z wybranym wykonawcą - firmą OFFICE PLUS Kraków Sp. z o.o. ul. Słupecka 4/85, 02-309 Warszawa została zawarta umowa na realizację robót objętych przetargiem. Niniejsze zamówienia: - jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - polega na powtórzeniu robót tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym - wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego - od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynęło 3 lata W świetle powyższego można stwierdzić, że zostały spełnione ustawowe przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), uprawniające Zamawiającego do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej reki.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Zarządzanie nieruchomościami gminnymi Miasta Przasnysz w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja, w tym usługi remontowe oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej stanowiących własność Gminy Przasnysz
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Gostkowie
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2025
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.