Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Wodzisław Śląski: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłego Oddziału Chorób Wewnętrznych nr 2 ZOZ w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wałowej 30 dla potrzeb utworzenia mieszkań usamodzielnień dla 12 wychowanków placówki opiekuńczo - wychowawczej w Gorzyczkach oraz zmiany siedziby Warsztatów Terapii Zajęciowej
Numer ogłoszenia: 395478 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami , ul. Wyszyńskiego 41, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 0-32 4572006, faks 0-32 4572006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku byłego Oddziału Chorób Wewnętrznych nr 2 ZOZ w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Wałowej 30 dla potrzeb utworzenia mieszkań usamodzielnień dla 12 wychowanków placówki opiekuńczo - wychowawczej w Gorzyczkach oraz zmiany siedziby Warsztatów Terapii Zajęciowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych wewnętrznych i zewnętrznych; - rozebranie ścian działowych murowanych gr. 12 cm z cegły ceramicznej na zaprawie cem-wap; - zeskrobanie i zmycie starej farby emulsyjnej i olejnej na ścianach i sufitach; - rozebranie posadzek w sanitariatach z płytek podłogowych i warstw podposadzkowych; - zerwanie wykładzin PCV; - rozebranie posadzek cementowych z wywozem gruzu; - odbicie ze ścian płytek ceramicznych; - montaż nawietrzaków podokiennych ściennych; - montaż nawiewników higrosterowanych w istniejących skrzydłach okiennych; - zamurowania z cegły ceramicznej na zaprawie cem-wap; - murowanie ścianek działowych z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm na zaprawie klejowej; - montaż ściany działowej z pustaków szklanych gr. 8 cm; - odkażanie ścian poprzez malowanie środkiem antybakteryjnym (całość ścian parteru i piętra); - tynkowanie nowopowstałych ścian - tynk cem-wap gr. min 1,5cm; - uzupełnienie tynków w miejscach po wykuciach; - naprawa słabych tynków, pęknięć i rys na istniejących tynkach - odbicie tynków w miejscach uszkodzeń, założenie siatki i uzupełnienie tynków; - ułożenie nadproży prefabrykowanych L-19 z oparciem min. 15-20 cm; - wykonanie wylewek cementowych zbrojonych włóknami PP; - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wewnętrznych; - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych zewnętrznych aluminiowych DZ1 - na dwóch klatkach schodowych; - montaż okien EI30 na klatce schodowej (pom. 3.1) i w kuchni (pom.2.20); - wyrównanie powierzchni pod gipsowanie np. maszynowym tynkiem gipsowym; - gruntowanie ścian przed gipsowaniem; - dwukrotne gipsowanie ścian i sufitów; - malowanie parapetów wewnętrznych betonowych farbami olejnymi; - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; - ułożenie wykładzin PCV i posadzek z płytek gresowych; - wymiana balustrad na klatkach schodowych; - rozebranie istniejących schodów i pochylni wraz z balustradami; - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych przed wejściem do budynku i przed jedną klatką schodową; - rozebranie istniejącego daszku nad wejściem głównym do budynku, demontaż istniejących napisów na ścianach; - odnowienie elewacji w miejscach uszkodzonych - uzupełnienie ubytków w elewacji i ujednolicenie naprawianego obszaru z jej pozostałą częścią, elewacja frontowa - całość; - ułożenie kostki brukowej; - wykonanie fundamentów pod schody wejściowe i pochylnię; - roboty murowe na schodach zewnętrznych; - wykończenie schodów zewnętrznych blokami granitowymi płomieniowanymi (antypoślizgowość); - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych z elementów stalowych ocynkowanych; - montaż balustrad na pochylni i schodach - balustrady ocynkowane; - demontaż instalacji elektrycznej i osprzętu; - wykonanie instalacja WGp.poż i TB1, TB2; - wykonanie instalacji oświetlenia; - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego; - wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego; - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 1-faz; - wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 3-faz; - wykonanie instalacji dla urządzeń technologicznych; - wykonanie instalacji dla wentylatorów; - wykonanie instalacji telefonicznej, komputerowej, TV, alarmowej; - demontaż instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z przyborami sanitarnymi; - montaż instalacji ciepłej i zimnej wody wraz z przyborami sanitarnymi; - Wykonanie instalacji przeciwpożarowej; - Demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej; - Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej; - demontaż orurowania instalacji c.o. w zakresie niezbędnym; - wykonanie nowej instalacji c.o. w zakresie niezbędnym; - Wymiana pompy obiegowej c.o.; - Uzupełnienie płynu w instalacji solarnej; - Wymiana membrany w zbiorniki wzbiorczym przeponowym; - demontaż grzejników płytowych (do ponownego montażu). Inne obowiązki wykonawcy: - zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa,przedmiar i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.00 - Betonowanie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieściapięć tysięcy 00/100 złotych) w terminie składania ofert, tj. do dn. 09.12.2011 roku do godz. 9:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiotem były roboty budowlane w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł (brutto), wykonanego w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj. które posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie realizowanych robót: a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej; - instalacyjnej w zakresie: instalacji c.o.; wentylacyjnych; wodociągowo - kanalizacyjnych; elektrycznych; wskazane osoby muszą posiadać aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć : - pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób; b) ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT; c) części zamówienia (zakresu robót), którą wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcy wykazując przedmiotowy zakres w ofercie pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany zakresu ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; d) podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany podwykonawcy ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; e) wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od wykonawcy, tj. w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych uniemożliwiających całkowicie prowadzenie robót, takich jak: długotrwałe ulewne deszcze, gradobicie, śnieżyce, porywiste wiatry, nadmiernie wysokie lub niskie temperatury mogące wpływać ujemnie na procesy technologiczne związane z prowadzonymi robotami. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 2 zamawiający po negocjacjach z wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w prowadzeniu robót budowlanych, a utrudnienia te zostaną odnotowane w dzienniku budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami
ul. Wyszyńskiego 41
44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zakład Zarządzania Nieruchomościami ul. Wyszyńskiego 41 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.