eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńBudowa hali produkcyjno-magazynowej Centrum Kompleksowej Obróbki Laserowej Metali



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Toruń: Budowa hali produkcyjno-magazynowej Centrum Kompleksowej Obróbki Laserowej Metali
Numer ogłoszenia: 395514 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: LASERSTAR SP. z O. O. SP. K. , Przy Lesie 4, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 610 34 00, faks 056 610 34 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laserstar.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.laserstar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komandytowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali produkcyjno-magazynowej Centrum Kompleksowej Obróbki Laserowej Metali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa hali produkcyjno-magazynowej Centrum Kompleksowej Obróbki Laserowej Metali w Toruniu ul. Przy Lesie 4. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonej przez firmę Projektowanie i Nadzór budowlany - Roman Pilch oraz ELEKTROMONT 1 sp. z o.o.. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacji wraz z dostawą i montażem suwnicy nadprogowej 1.4. Zakres robót budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażenia: A. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: a) budowę budynku hali produkcyjno-magazynowej z częścią socjalną-biurową wraz z następującymi instalacjami: -wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, -wykonanie instalacji wod.-kan., -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie instalacji elektrycznych, -wykonanie zewnętrznych sieci wod.-kan., b) usunięcie kolizji z kanałem ciepłowniczym wg. projektu budowlanego sporządzonego przez firmę WIMEX S.C. Małgorzata Kusińska, Wiesław Kusiński. Zakres robót obejmuje przełożenie sieci cieplnej 2 x Dn 76,1/140 przy ul. Przy Lesie 4 w Toruniu w technologii rur preizolowanych w systemie ABB wraz z usunięciem odcinka rur wskazanych do likwidacji wg projektu budowlanego oraz planszą zagospodarowania. c) wykonanie zasilania elektroenergetycznego ze stacji istniejącej słupowej (linia kablowa z trafo do RG obiektu to 2xYAKY4x185mm2 - 100 mb), zasilającej hale produkcyjno-magazynową wraz z częścią socjalną. d) roboty związane z zagospodarowaniem terenu: drogi, parkingi, chodniki i zieleń (zieleń kończy się na posianiu trawy) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, e) dostawę i montaż suwnicy nadprogowej o podanych parametrach technicznych: - udźwig - Q=5,0 [t] - wysokość podnoszenia - Hp=5,0 [m] - Rozpiętość L=24,0 [m] - wciągnik - elektryczny - prędkość podnoszenia - Vp=5 0,83 [m min] - prędkość jazdy wciągnika - Vjw=20 5 [m min] - długość toru jezdnego - Lt=80,0 [m] - sterowanie - radiowe - zasilanie - 400V, 50Hz - odbieraki prądowe - tak - grupa natężenia pracy - GNP=A5(2m) - stopień ochrony - IP55 - dokumentacja - DTR, deklaracja zgodności CE - zgłoszenie do UDT -tak - warunki gwarancji 24 miesiące f) wykonanie fundamentu pod zbiorniki z gazem wg. planu zagospodarowania terenu, g) budowa śmietnika, h) oświetlenie terenu, i) ogrodzenie i brama wjazdowa - panele przetłaczane, powlekane, kolor zielony, wysokość 180 cm, brama wjazdowa szerokość 6 m, furtka szerokość 1 m. długość ogrodzenia 120 mb., z cokołem z krawężnika. B) Ponadto przedmiotem zamówienia jest m.in.: a) Projekt organizacji placu budowy oraz sporządzenie planu BIOZ. b) Przygotowanie i organizacja placu budowy, w tym wykonanie ogrodzenia placu budowy. c) Wykonanie zasilania elektrycznego i zaopatrzenia w media placu budowy wraz z podlicznikami. d) rozbiórki istniejących budynków i dróg wewnętrznych zatwierdzonych projektem zagospodarowania terenu wraz z wywozem gruzu. Opis techniczny obiektów przewidzianych do rozbiórki stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. e) Obsługa geodezyjna i geologiczna w tym: - wytyczenie geodezyjne hali oraz zewnętrznych sieci, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, - odbiór geologiczny wykopów fundamentowych przez uprawnionego geologa. C) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę Biuro Projektowanie i Nadzór Budowlany - Roman Pilch; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy wraz z opracowaniem fimy WIMEX S.C. Małgorzata Kusińska, Wiesław Kusiński) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin placu budowy. D) Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie. E) Wymagania dot. wykonania robót budowlanych: a) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną. b) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane dokumenty na odbiór końcowy zadania, w tym dokumentację powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz zaświadczenia o braku sprzeciwu lub uwag ze strony organów wymienionych w art.56 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2006 r. , Nr 156 poz. 1118 z późń. zm) do złożenia ich do organu nadzoru budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Natomiast czynności przed tym organem, związane z uzyskaniem przedmiotowej decyzji, będą już podejmowane przez Zamawiającego we własnym zakresie niemniej jednak Wykonawca zobowiązany jest do udziału w prowadzonej przez Organ Nadzoru kontroli, podpisywania wymaganych dokumentów i udzielania niezbędnych wyjaśnień. c) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie zbindowanej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: - instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, - dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych, zamontowanych urządzeń, - protokoły z badania materiałów i urządzeń, - protokoły badań i sprawdzeń instalacji, - dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, - inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, - szkice geodezyjnego wytyczenia d) Wykonawca uzyska dla zamontowanej suwnicy nadprogowej dopuszczenie do użytkowania wystawione przez dozór techniczny. e) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamiana materiału w fazie realizacji robót na nie gorsze jest możliwa po uzyskaniu zgody projektanta i Zamawiającego. f) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej. Zmiana materiału zostanie zasygnalizowana w ofercie. h) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru wraz z wymaganymi dokumentami. i) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, w szczególności: Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z 2004 r. z późn. zm.) oraz Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.). F) Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w projekcie: a) podparcie konstrukcji dachowej w środku rozpiętości hali - rozstaw słupów środkowych co 12 m z podciągiem, b) obniżenie wysokości ścian zewnętrznych i kaletnicy o ok. 75 cm, c) zmiana obudowy dachu na blachę trapezową i izolacje termiczną pokrytą papą zgrzewalną, d) posadzki w hali oraz w części socjalnej i magazynowej - zmniejszyć konstrukcję - wprowadzić fundamenty pod urządzenia technologiczne, e) ograniczyć izolacje pionowe fundamentów, f) przeanalizować głębokość posadowienia fundamentów - 2,20 m i wymiany gruntów, g) obniżyć kategorię tynków w części magazynowej i zlikwidować gładź, h) zlikwidować izolację termiczną posadzek w magazynie, i) parapety zewnętrzne z blachy a nie z kamienia, j) ograniczyć ilość studzienek rewizyjnych fi 1000 na kanalizacji deszczowej. G) Przedmiar robót został wręczony Wykonawcy jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego i zostanie zweryfikowany przez Wykonawcę. Ewentualne korekty i uzupełnienia przedmiarów robót Wykonawca uwzględni w ofercie. 1.5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w następujący sposób: 1) Etapy płatności: -I etap obejmuje usunięcie kolizji i wykonanie konstrukcji hali, płatne 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru prac pierwszego etapu. -II etap obejmuje wykonanie robót obudowy hali wraz z instalacjami wewnętrznymi bez osprzętu i białego montażu oraz montaż suwnicy natorowej płatne 21 dni od dnia podpisania protokołu odbioru prac drugiego etapu. -III etap obejmuje wykonanie robót wykończeniowych oraz robót zewnętrznych a także uzyskanie dopuszczenia suwnicy do użytkowania przez dozór techniczny, płatne 30 dni po dniu pozyskaniu przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie. 1.6. Okres gwarancji: na roboty budowlane - 5 lat, na urządzenia wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę - zgodnie z gwarancją producenta. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 42.41.42.10 - Suwnice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu -na konto LASERSTAR sp. z o.o. sp. k. nr 52 9491 0003 0000 0009 1907 0001 BS Grębocin z adnotacją Wadium - przetarg nieograniczony - budowa hali produkcyjno-magazynowej Centrum Kompleksowej Obróbki Laserowej Metali . Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz,U. z 2007r. nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt 6 lit. b-e należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego (ul. Przy Lesie 4, 87-100 Toruń), a jego kopię załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 3.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) osoby, kierownika budowy oraz kierowników robót, którymi dysponuje Wykonawca muszą posiadać uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub z ograniczeniami, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w budownictwie kubaturowym przemysłowym o wartości min. 2 000 000 zł brutto każda. 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową wystarczającą dla zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Umowy w kwocie co najmniej 1 000 000 zł, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 2 000 000 zł. 3.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 4.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4. 4.2. Dowód wniesienia wadium. 4.3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5. 4.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - wypełniony załącznik nr 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 4.6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - wypełniony załącznik nr 7. 4.7. Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 4.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 2 000 0000 zł. 4.10. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji. 4.11. Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 8. b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). Wykonawca może powierzyć do wykonania podwykonawcom następujące roboty: -roboty instalacyjne i sieciowe, -roboty drogowe, -roboty związane z zagospodarowaniem terenu drogi wewnętrzne, parkingi, chodniki, zieleń, ogrodzenie i oświetlenie terenu, -dostawa i montaż suwnicy Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laserstar.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LASERSTAR sp. z o.o. sp. k., ul. Przy Lesie 4, 87-100 Toruń, Ip., pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: LASERSTAR sp. z o.o. sp. k., ul. Przy Lesie 4, 87-100 Toruń, Ip., pok. 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z EFRR w programie Innowacyjna Gospodarka działanie 4.4. Nowe Inwestycje o Wysokim Potencjale Innowacyjnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.