eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu oraz w żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-97/WZŻ/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-02

Wrocław: Usługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu oraz w żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-97/WZŻ/2014
Numer ogłoszenia: 395630 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377534 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu oraz w żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-97/WZŻ/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie instrukcji organizacji ruchu w żłobku nr 14 oraz żłobku nr 15 uwzględniające dostosowanie (sprawdzenie, poprawa, aktualizacja) istniejącego oznakowania do obowiązujących przepisów i potrzeb obiektu oraz zaprojektowanie nowych elementów organizacji ruchu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz organów opiniujących i zatwierdzających w zakresie zmian organizacji ruchu. Zakres opracowania obejmuje obszar w granicach terenu przynależnego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Elementem instrukcji winno być opracowanie koncepcji funkcjonalno - użytkowej. 3.Instrukcja organizacji ruchu oraz oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnętrznych i parkingach Zamawiającego winna uwzględniać: a) stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu. b) prawidłową organizację ruchu, c) plan ewakuacji uwzględniający zasady określone w instrukcji ppoż., d) instrukcję obsługi obiektu, e) połączenia komunikacyjne i zalecenia dotyczące prowadzenia kierunków według zasad opisanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach, f) przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym terenu oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na mapach do celów opiniodawczych z naniesionymi elementami organizacji ruchu, g) zestawienie wszystkich znaków informacji drogowskazowej z oznaczeniem nazw poszczególnych znaków i określeniem miejsc i wysokości montażu h) ustalenie zakazów i nakazów ruchu określonych rodzajów pojazdów lub uczestników ruchu, i) wyznaczenie przejść dla pieszych, j) wyznaczenie miejsc i określania sposobów oraz warunków postoju i parkowania pojazdów, k) określenie maksymalnych prędkości środków transportu uzależnione od szerokości dróg, natężenia ruchu, widoczności itp., l) określenie rodzajów środków transportu poruszających się po drogach wewnętrznych żłobka, m) określenie potrzeb ruchu pieszego i czynności wykonywanych przez osoby piesze w pobliżu dróg, n) organizację ruchu na terenie parkingu. o) obszar parkingu, p) obiekty i urządzenia w pasie drogowym ograniczające widoczność na łukach i w rejonach skrzyżowań. 4. Ponadto instrukcja powinna być sporządzona w oparciu o wyniki uzgodnień dotyczących zagadnień związanych z ppoż. i BHP z przedstawicielami Zamawiającego. Uzgodnienia te Wykonawca winien uwzględnić przy sporządzaniu instrukcji. Ponadto Wykonawca winien dokonać uzgodnień z Kierownikiem obiektu oraz przedstawicielem Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi w zakresie funkcjonalności zastosowanych zasad ruchu drogowego na drogach wewnątrzzakładowych. 5. W czasie opracowywania instrukcji Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian w organizacji ruchu wskazanych przez Zamawiającego (od chwili udzielenia zamówienia do momentu złożenia opracowanej dokumentacji przez Wykonawcę do zatwierdzenia przez Zamawiającego, tj. do zatwierdzenia przez Kierownika żłobka oraz pracownika Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi, a także pracowników odpowiedzialnych za przestrzeganie przepisów ppoż. oraz przepisów BHP). 6. Instrukcje winny być opracowane z uwzględnieniem: 6.1. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr. 98 z dnia 19 sierpnia 1997 roku poz. 602 z poz. zmianami), 6.2. Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 71 z dnia 29 sierpnia 2000 roku, poz. 838 z poz. zmianami), 6.3. Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 z dnia 12 października 2002 roku. poz. 1393), 6.4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 roku, poz. 2181), wraz z załącznikami. 6.5. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z poz. zmianami), w tym dział II oraz dział IV, 6.6. Norma PN-N-ISO 7010:2012, 6.7. Norma PN - 68/M - 78010. 7. Znaki poziome należy podzielić na: osiowe, krawędziowe oraz symbole przejścia dla pieszych. 8. Znaki pionowe należy podzielić na kategorie A,B,C,D,E,F,G,T oraz inne. 9. Należy stosować zasadę zgodności oznakowania pionowego z oznakowaniem poziomym. 10. Instrukcja organizacji ruchu dla każdego z parkingu powinna zawierać: 10.1. plan orientacyjny w skali 1:500 z zaznaczeniem dróg, których dotyczy 10.2. plan sytuacyjny w skali 1:1000 (skala podstawowa) opis techniczny zawierający cel i zakres opracowania, charakterystykę ruchu na drodze, uzasadnienie wprowadzanych zmian w organizacji ruchu 11. Instrukcje należy sporządzić 11.1. w postaci wydruków kolorowych formatu A-3, wszystkie strony opracowania w sztywnych skoroszytowych okładkach z określeniem nr żłobka na grzbiecie skoroszytu (również formatu A-3) oddzielnie dla każdego żłobka, 11.2. w wersji cyfrowej, w postaci pliku o rozszerzeniu umożliwiającym odczyt, edycję i drukowanie przy pomocy popularnych programów. Plik winien być nagrany na płycie CD-RW. 12. Każda instrukcja winna składać się: 12.1. z części opisowej określającej szczegółowe zasady poruszania się po drogach wewnątrzzakładowych na żłobkach nr 14 i 15 z uwzględnieniem wszelkich wymaganych do respektowania przepisów, w tym przepisów ruchu drogowego. ppoż. oraz zasad BHP, 12.2. z części rysunkowej przedstawiającej szkic organizacji ruchu na drogach wewnątrzzakładowych żłobków nr 14 i 15 z uwzględnieniem wszelkich wymaganych do respektowania przepisów, w tym przepisów ruchu drogowego. ppoż. oraz zasad BHP, naniesionych na mapach do celów opiniodawczych udostępnionych w tym celu przez Zamawiającego. 13. Zamawiającemu należy przedłożyć po 3 zatwierdzone egzemplarze instrukcji zasad ruchu w formie zgodnej z opisem przedstawionym w punktach 11 i 12. Przekazane instrukcje organizacji ruchu na drogach wewnątrzzakładowych mają być uzupełnione o ewentualne zmiany narzucone w piśmie zatwierdzającym przez jednostkę zatwierdzającą ostateczną wersję instrukcji. 14. Przed wykonaniem ostatecznej wersji instrukcji Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z planem ewakuacyjnym obiektu oraz instrukcją użytkowania obiektu oraz zaleceniami BHP i ppoż. w celu uwzględnienia ich w opracowanej instrukcji organizacji ruchu na drogach wewnątrzzakładowych i parkingach. 15. W trakcie realizacji usługi, Wykonawca zobligowany będzie do konsultacji w zakresie tematycznym opisanym w pkt. 8 i 9 z osobami odpowiedzialnymi odpowiednio za zakres obsługi BHP oraz ppoż. i ewakuacją z osobami odpowiadającymi za dane zagadnienia we Wrocławskim Zespole Żłobków. Ponadto na bieżąco należy konsultować z pracownikiem Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi oraz z Kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną. Dane kontaktowe tych osób zawarte są w załączniku nr 3 do umowy. 16. Przed wykonaniem ostatecznej wersji instrukcji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia opracowane materiały. 24. Wykonawca winien przekazać dwa egzemplarze protokołu potwierdzającego wykonanie zakresu Zamówienia do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu oraz po jednym egzemplarzu na obiektach, których dotyczy wykonywana usługa. Protokół należy przekazać do 7 dni roboczych od dokonania czynności, protokół winien być sporządzony w formie pisemnej oraz winien być podpisany przez wykonawcę oraz kierowniczki żłobków. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 3 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OKNA PWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul.Tysiąclecia 8, 41-303 DĄBROWA GÓRNICZA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18447,54

  • Oferta z najniższą ceną: 18447,54 / Oferta z najwyższą ceną: 18447,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.