Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Lubawa: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO
dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO
realizowanego w 2014r.
Numer ogłoszenia: 39568 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubawie , ul. Rzepnikowskiego 9a, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 645 28 55, faks 89 645 28 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH I SZKOLENIOWYCH W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO dla uczestników projektu pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowanego w 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca: Trening motywacyjno - wzmacniający (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres: MARZEC - KWIECIEŃ/2014r Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres: MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. Trening kompetencji i umiejętności społecznych (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres KWIECIEŃ - MAJ/2014r Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres KWIECIEŃ - MAJ/2014r CZĘŚĆ 2: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca Warsztaty - rodzina jako podstawowy system wsparcia - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ /2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ/2014r. CZĘŚĆ 3: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca Terapia psychologiczna (indywidualna) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. CZĘŚĆ 4 USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca Poradnictwo prawne (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. Poradnictwo prawne (indywidualne)- dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r. CZĘŚĆ 5 USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO- obejmująca Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. Poradnictwo zawodowe (indywidualne - z opracowaniem IPD) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego .
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1) Część 1 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku politologia, socjologia, psychologia itp. - uprawniające do prowadzenia Treningu motywacyjno-wzmacniającego Treningu kompetencji i umiejętności społecznych Część 2 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia, praca z rodziną - uprawniające do prowadzenia Warsztatów - rodzina jako podstawowy system wsparcia Część 3 osoby zaangażowana w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologia. Część 4 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe prawnicze uprawniające do realizacji Poradnictwa prawnego Część 5 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub wyższe i specjalizację z doradztwa zawodowego uprawniające do prowadzenia Poradnictwa zawodowego Warsztatów aktywizacji zawodowej 3) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z odpowiednio wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik do SIWZ 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - wzór oświadczenia - Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2) Następujące oświadczenia i dokumenty 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w PKT. 9 ppkt. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 ustawy. 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w PKT. 9 ppkt. 2-Wykaz osób - potwierdzający, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie, doświadczenie niezbędne do realizacji szkoleń w ramach usług będących przedmiotem zamówienia. I tak 1)Część 1 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia itp. - uprawniające do prowadzenia Treningu motywacyjno-wzmacniającego Treningu kompetencji i umiejętności społecznych 2) Część 2 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe i specjalizację z zakresu pedagogiki lub podobne o kierunku: politologia, socjologia, psychologia, praca z rodziną - uprawniające do prowadzenia Warsztatów - rodzina jako podstawowy system wsparcia 3) Część 3 osoby zaangażowana w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku psychologia. 4) Część 4 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe prawnicze uprawniające do realizacji Poradnictwa prawnego 5) Część 5 osoby zaangażowane w realizację niniejszej części muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku doradztwo zawodowe lub wyższe i specjalizację z doradztwa zawodowego uprawniające do prowadzenia Poradnictwa zawodowego Warsztatów aktywizacji zawodowej Wykaz osób należy przedstawić na druku stanowiącym Załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z kserokopią dyplomów lub innych dokumentów, poświadczających posiadanie przez osoby prowadzące warsztaty, treningi, poradnictwo w/w wykształcenia i doświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.mops.lubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pokl.mops.lubawa.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBAWIE 14-260 LUBAWA, RZEPNIKOWSKIEGO 9A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn. AKTYWNOŚĆ TWOJĄ SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO realizowany w 2014r. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007 - 2013, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO - obejmująca 1)Trening motywacyjno - wzmacniający (grupowy) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. 2)Trening kompetencji i umiejętności społecznych (grupowy) - dla uczestników projektu z a) Grupy I -8 osób Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres KWIECIEŃ - MAJ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 24h (6h x 2 spotkania w m-cu x 2 m-ce) Okres: KWIECIEŃ - MAJ/2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty - rodzina jako podstawowy system wsparcia- dla uczestników projektu z a) Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ /2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres LIPIEC - WRZESIEŃ/2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terapia psychologiczna (indywidualna) - dla uczestników projektu z a)Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r. b) Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres MARZEC - SIERPIEŃ/2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poradnictwo prawne(grupowe) - dla uczestników projektu z Grupy I - 8 osób Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZECZ - KWIECIEŃ/2014r. b) Grupy II (8 osób) Ilość - 12h (6h/m-nie x 2 m-ce) Okres MARZEC - KWIECIEŃ/2014r. 2)Poradnictwo prawne (indywidualne)- dla uczestników projektu z a)Grupy I - 8 osób Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r. Grupy II (8 osób) Ilość - 16h/grupa, a 2h/osoba (2h/m-nie x 8 m-cy) Okres MAJ - GRUDZIEŃ/2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: USŁUGA EDUKACYJNA I SZKOLENIOWA W DZIEDZINIE ROZWOJU OSOBISTEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywizacji zawodowej (grupowe) - dla uczestników projektu z a)Grupy I - 8 osób Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce) Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. b)Grupy II (8 osób) Ilość - 18h (6h/m-nie x 3 m-ce); Okres WRZESIEŃ - LISTOPAD/2014r. 2)Poradnictwo zawodowe (indywidualne - z opracowaniem IPD) - dla uczestników projektu z a) Grupy I - 8 osób Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r. b) Grupy II (8 osób) Ilość - 24h/grupa, a 3h/osoba (4h/m-nie x 6 m-cy) Okres KWIECIEŃ - WRZESIEŃ/2014r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - opracowanie indywidualnej diagnozy potrzeb oraz usługa aktywnej integracji.
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Siemień
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.