Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013)
Numer ogłoszenia: 395704 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 1 - 1,5 l , w kolorze czerwonym, pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 400 szt. 2 Pojemnik na zużyte igły , w kolorze czerwonym - 0,5- 08 l ,pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 500 szt. 3 Pojemniki do moczu sterylne 33141615-4 100 szt. 4 Pojemniki do moczu niejałowe 33141615-4 50 op.1op- 50 szt.(łącznie 2500 szt.) 5 Pojemniki do badania kału z łopatką, niesterylny 33100000-1 10 op. 1 op - 50 szt.( łącznie -500 szt.) 6 Kieliszki jednorazowego użytku 25 ml do leków, opakowanie od 50-100 sztuk 33100000-1 800 op.1op - 75 szt . (łącznie 60000szt ) . 7 Miska nerkowata, 28 cm, plastikowa 33196000-0 4 szt. 8 Wiaderko na odpady medyczne 10 l z pokrywą na zatrzask w kolorze czerwonym 33100000-1 100 szt. 9 Worek z kołnierzem na odpady medyczne/wymioty 19520000-7 6 op1 op - 30 szt.(łącznie180 szt.) 10 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 11 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 12 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200 -250 mm x 200m 33198000-4 2 szt. 2. Grupa 2: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Miazgociągi 33130000-0 3 op.1 op. - 6 szt.(łącznie 18 szt.) 2 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 014 33131510-5 10 szt 3 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 016 33131510-5 10 szt. 4 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 018 33131510-5 10 sz. 5 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 021 33131510-5 10 szt. 6 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 023 33131510-5 10 szt. 7 Wiertła - diamentowe walce na turbinę 016 33131510-5 10 szt. 8 Wiertła - spiekany węglik różyczki 016 33131510-5 5 szt. 9 Wiertła - spiekany węglik różyczki 018 33131510-5 5 szt. 10 Olej do oliwienia końcówek 33130000-0 5 szt 11 Kątnica turbinowa 33130000-0 1 szt 12 Kątnica do mikrosilników 33130000-0 1 szt 13 Szczoteczki do mycia wierteł 33130000-0 3 szt 14 Przyłbica ochronna z gumką przeznaczona do ochrony twarzy przed odpryskami ciał stałych i rozbryzgami cieczy. 33735100-2 2 szt 15 Tacki stomatologiczne plastikowe - małe, jednorazowego użytku. 33131300-0 3 op.1 op. -100 szt.(łącznie 300 szt.) 16 Jednorazowe pokrowce na zagłówki, warstwa bibuły z folią PE, uniwersalne, odporne na rozrywanie. 33141850-3 5 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 250 sztuk) 17 Pilnik do kanału typuH ręczny 15-40 25 mm 33130000-0 2 op. 18 Sączki papierowe 33130000-0 5 op. 19 Kalka korekcyjna prosta 33130000-0 2 op. 20 Palnik spirytusowy 33130000-0 1 szt. 21 Pojemnik do dezynfekcji wierteł i narzędzi obrotowych 33191000-5 1 szt. 3. Grupa 3: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Probówki typu Vacuette na 1,5 ml krwi z 3,2 % roz. cyt. sodu, dostosowane do badania w statywie 33192500-7 30 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 1500 szt.) 2 Probówki typu Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu 33192500-7 30 op.1 op. - 50 szt.(łącznie1500 szt.) 3 Probówki typu Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2 33192500-7 40 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 2000 szt.) 4 Probówki typu Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3 33192500-7 10 op.1op - 50 szt.(łącznie 500 szt.) 5 Probówki typu Vacuette na 9 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania 33192500-7 40 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2000 szt.) 6 Probówki typu Vacuette na 6 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania (wymiary 13x100 mm) 33192500-7 50 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2500 szt.) 7 Uchwyty do probówek z gwintem na igły do systemu Vacuette 33100000-1 300 op.1 op. - 10 szt.(łącznie 3000 szt.) 8 Igły motylkowe do trudnych wkłuć w systemie typu Vacuette 0,8x19mm, (wężyk 19 cm) 33141300-3 6 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 300 szt.) 9 Igły typu Vacuette 38x9 (żółte) 33141300-3 35 op.1 op. - 100 szt(łącznie 3500 szt.) 10 Nożyki bezpieczne, automatyczne, jednorazowe do nakłuć palca 33141300-3 20 op.1 op. - 200 szt.(łącznie 4000 szt.) 4. Grupa 4: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach 33140000-3 12 szt. 2 Staza jednorazowa na rolce 33140000-3 6 op.1 op. - 25 szt.(łącznie 150 szt.) 3 Bezdotykowy termometr na podczerwień do pomiaru temperatury ciała 33158500-7 4 szt. 4 Szpatułki drewniane - jałowe 33100000-1 10 op.1op. -100 szt.(łącznie 1000 szt.) 5 Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5 , wentylacja pacjentów dorosłych, wielokrotnego użytku. Wymagany zakres temperatury sterylizacji 1210 C - 1340C 33157700-2 3 szt. 6 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 7.0 33171000-9 5 szt. 7 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 8.0 33171000-9 5 szt. 8 Rurka intubacyjana z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 9.0 33171000-9 5 szt 9 Rurka ustno-gardłowa nr 4 (dla dorosłych) 33171000-9 10 szt. 10 Cewnik do odsysania jałowy typ prosty (zmrożony ), rozmiar 16 33141200-2 30 sztuk 11 Stojak medyczny z regulacją na kółkach z dwoma wieszakami 33190000-8 1szt 12 Sonda żołądkowa nr 20 33141641-5 6 szt. 13 Sonda żołądkowa nr 24 33141641-5 6 szt. 14 Kula łokciowa dla dorosłych, regulacja wysokości 33141710-0 6 szt. 15 Zegarowy aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu . Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy. Mankiet ciśnieniomierza przystosowany dla osób otyłych. 33100000-1 1 szt. 16 Pulsooksymetr do nieinwazyjnego pomiaru nasycenia tlenem hemoglobiny tętniczej (SpO2) u osób dorosłych, palcowy. 33195110-7 1 szt. 17 Filtr antybakteryjny do rurki intubacyjnej dla dorosłych 33171000-9 10 szt. 18 Jałowa pałeczka do wymazów z podłożem transportowym 72 godziny 33192500-7 30 szt. 19 Kołnierz ortopedyczny typu Florida z podparciem brody dla dorosłych 33141730-6 2 szt. 20 Przepływowa lampa bakteriologiczna na statywie jezdnym, zakres działania lampy 18 - 36 m2 33158300-5 1 szt. 21 Gotowy plastikowy kompaktowy zestaw do drenażu jamy opłucnej 33141642-2 14 szt. 5. Grupa 5: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Rękawice nitrylowe, niepudrowane S 33141420-0 80 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 8000 szt.) 2 Rękawice nitrylowe, niepudrowane M 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 3 Rękawice nitrylowe, niepudrowane L 33141420-0 50 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 5000 szt.) 4 Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm 33772000-2 50 rolek 5 Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi według normy PN/EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra. 33140000-3 200 szt. 6. Grupa 6: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Płyn do tamowania krwawienia zawierający substancję czynną chlorek glinu 25%, opakowanie: butelka z zakraplaczem 10g 33141800-8 1op.1op. - 10g(łącznie 10g) 2 Amalgamat wysokomiedziowy, nie zawierający fazy Gamma-2, o składzie: Ag 40%, Sn 31,3%, Cu 28,7%, Hg 47,9% w stosunku do całej objętości pozoztałych składników; opakowanie: 50 kaps. (400mg stopu w tym 368mg rtęci.) 33141810-1 2 op.1op. - 50 kaps.(łącznie 100 kaps.) 3 Opatrunek wodorotlenkowo-wapniowy o składzie: wodorotlenek wapnia, fosforan wapnia dwuzasadowy, tlenek magnezu, chlorek sodowy, chlorek wapnia bezwodny, chlorek potasowy, węglan sodowy bezwodny; 1 g wyrobu = 330 mg wodorotlenku wapnia; proszek 10g 33141800-8 3 op.1op. - 10g(łącznie 30g) 4 Materiał do tymczasowych wypełnień na bazie wodorotlenku wapnia, strzykawka zawierająca 0,32-0,34g wodorotlenku wapnia 1 szt. 33141810-1 3 szt. 5 Cement cynkowo-polikarboksylowy wskazany do stosowania jako wypełnienie tymczasowe, liner pod wypełnienia z amalgamatu i materiałów kompozytowych oraz do tymczasowego i ostatecznego osadzania uzupełnień protetycznych, proszek + płyn (80g+40g) 33141830-7 3 op.1op. - proszek 80g + płyn 40g 6 Cement fosforanowy wolnowiążący, proszek + płyn w pojemniku z kroplomierzem (30g+18ml) 33141830-7 5 op.1op. - proszek 30g + płyn 18ml 7 Cement szkło-jonomerowy do wypełnień ubytków i odbudowy zębów, barwa uniwersalna, zestaw: proszek (10g) + płyn (10g)+ wytrawiacz(10g) + lakier ochronny(10g) + akcesoria 33141810-1 7 op.1op. - proszek + płyn + wytrawiacz + lakier ochronny po 10g 8 Płyn do płukania kanałów korzeniowych, substancja czynna: podchloryn sodu 2%, butelka 200g 33141800-8 4 op.1op. - 200g(łącznie 800g) 9 Bezarsenowa pasta dewitalizacyjna zawierająca dwie substancje czynne: paraformaldehyd oraz lidokainę,opakowanie 5g 33141800-8 5 op. 1op. - 5g(łącznie 25g) 10 Maść do leczenia chorób miazgi zębów oraz tkanek okołowierzchołkowych, zawierająca: octan deksametazonu, siarczan framycetyny, siarczan polimyksyny B; 5g 33141800-8 4 op. 1op. - 5g(łącznie 20g) 11 Uszczelniacz kanałów korzeniowych, skład: Hydrokortyzonu octan 1,0 g, pozostałe składniki: (dijodek tymolu, siarczan baru, tlenek cynku, stearynian magnezu) do 100,0 g; proszek 14g 33141800-8 3 op. 1op. - 14g(łącznie 42g) 12 Preparat do płukania i poszerzania kanałów korzeniowych o składzie: wersenian disodowy (EDTA), bromek benzalkoniowy, wodorotlenek sodu, woda oczyszczona. 1 g płynu musi zawierać 150 mg wersenianu disodowego; butelka z zakraplaczem; 10g 33141800-8 1 op.1op. - 10g(łącznie 10g) 13 Eugenol płyn 10 g 33141800-8 5 op.1op. - 10g(łącznie 50g) 14 Chemowiążący materiał kompozytowy z makrowypełniaczem o wskazaniach: odbudowa zębów pod uzupełnienia protetyczne, wypełnienia ubytków klasy III i IV , szynowanie; proszek 70 g (1 x 40 g proszku w odcieniu podstawowym i 3 x 10 g proszku w odcieniach uzupełniających) 26 g płynu; 14 g wytrawiacza w płynie + akcesoria 33141810-1 1 op.1op. - proszek 70g + płyn 26g + wytrawiacz 14g 15 Ćwieki gutaperkowe do wypełniania kanałów korzeniowych, rozmiar: asortyment 15-40; 120 szt. 33141800-8 4 op. 1op. -120 szt.(łącznie 480 szt.) 16 Chemoutwardzalny cement glassjonomerowy aktywowany wodą, służący jako: materiał podkładowy, wypełnieniowy oraz do cementowania wszystkich prac protetycznych i ortodontycznych, proszek 50g, barwa uniwersalna 33141810-1 6 op.1op. - 50g(łącznie 300g) 17 Jodoform 30g 33141800-8 1 op.1op. - 30g(łącznie 30g) 18 Kamfenol (Camphenol) płyn 15ml 33141800-8 2 op. 1op. - 15ml(łącznie 30ml) 19 Szkło-jonomerowy materiał do wypełnień w granulkach, przeznaczony do ręcznego mieszania; wskazania: wypełnienia niewielkich ubytków klasy I; tymczasowe, długoczasowe wypełnienia ubytków zębów bocznych; wypełnienia ubytków wszystkich klas w zębach mlecznych (jako zamiennik amalgamatu), odbudowa zębów pod uzupełnienia protetyczne, podkład pod wypełnienia z materiałów kompozytowych, uszczelnianie bruzd i zagłębień; proszek 12,5g + płyn 8,5ml kolor A3 33141810-1 4 op.1op. - proszek 12,5g + płyn 8,5ml 20 Materiał podkładowy typu liner, na bazie wodorotlenku wapnia; normalny czas wiązania; zestaw: 1 x 12 g tubka pasty bazowej, 1 x 12 g tubka katalizatora, bloczek do mieszania 33141810-1 3 op.1op - pasta 12g + katalizator 12g 21 Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g 33141800-8 5 op.1op. - 5g(łącznie 25g) 22 Wypełnienie czasowe - czerwone. Wyrób do tymczasowego wypełniania ubytków w zębach w okresie leczenia. Przeznaczony do zamykania wkładek dewitalizacyjnych. Skład: gips modelowy, siarczan cynku, dekstryna żółta, kaolin, tlenek cynku, czerwień pigmentowa. proszek 50g 33141800-8 1 op.1op. - 50g(łącznie 50g) 23 Nici chirurgiczne sterylne, wchłanialne, z kwasu poliglikolowego, powlekane stearynianem magnezowym, igła okrągła, krzywizna: 1;2 koła, długość 22 mm; nić w rozmiarze 3,0 długość nici 70 cm - 36 sztuk w opakowaniu zbiorczym 33141121-4 1 op. 1op. - 36 szt.(łącznie 36 szt.) 24 Acidum acetylsalicylicum 32mg, tabletki do zębodołu, 50 sztuk 33141800-8 5 op.1op. - 50 tabl.(łącznie 250 tabl.) 25 Wyrób do tymczasowego wypełniania ubytków w zębach w okresie leczenia. Przeznaczony do wypełniania ubytków próchnicowych, jako samodzielny opatrunek lub jako pokrycie wkładek stosowanych w leczeniu próchnicy zębów. Skład: gips modelowy, siarczan cynku, dekstryna żółta, kaolin, tlenek cynku, konserwant (tymol 0,10%); proszek 100g 33141800-8 3 op.1op. - 100g(łącznie 300g) 26 Pasta do wypełniania kanałów korzeniowych w zębach mlecznych, widoczna na zdjęciach rtg, skład: Jodoform 12,55 g; Tymol 11,50 g; Kreozot medyczny 2,75 g; Kamfora racemiczna 6,00 g; Pozostałe składniki do 100,00 g; opakowanie 7g 33141800-8 3 op.1op. - 7g(łącznie 21g) 7. Grupa 7: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Cewnik do podawania tlenu dł.2100 mm jałowy 33141200-2 10 szt. 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddech. CH16 33141200-2 15 szt. 3 Cewnik Foley nr 16 33141200-2 8 szt. 4 Cewnik Foley nr 18 33141200-2 8 szt. 5 Cewnik Foley nr 20 33141200-2 8 szt. 6 Elastyczny bandaż samoprzylepny 10 cm 4,5 m 33141113-4 5 szt. 7 Elastyczna siatka opatrunkowa R4 1m 33141113-4 5 szt. 8 Elastyczna siatka opatrunkowa R6 1m 33141113-4 5 szt. 9 Fartuch fizelinowy 1 * użytku 33196000-0 30 szt. 10 Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm 100 m 13-nitkowa 33141114-2 20 op. 11 Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2 13-nitkowa 33141114-2 3000 szt. 12 Igły 1-raz. uż. 0,525100 szt pasujące do strzykawek 33141320-9 30 op. 1op. - 100szt.(łącznie 3000) 13 Igły 1-raz uż. 0,625100 pasujące do strzykawek 33141320-9 20 op.1op. - 100szt.(łącznie 2000) 14 Igły 1-raz. uż. 0,840100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 55 op.1op. - 100szt.(łącznie 5500) 15 Igły 1-raz. uż. 0,940100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000) 16 Igły 1-raz. uż. 0,730100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 20 op.1op. - 100szt.(łącznie 2000) 17 Igły 1-raz. uż. 1,240100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 30 op.1op. - 100szt.(łącznie 3000) 18 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5cm 5cm 100szt 33141119-7 150 op.1op. - 100szt.(łącznie 15000 19 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,0-7,5cm *7,0-7,5cm *100szt 33141119-7 220 op.1op. - 100szt.(łącznie 22000 szt.) 20 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10cm 10cm 2 szt. 33141119-7 1100 op.1op. -2 szt.(łącznie 2200szt.) 21 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5cm 5cm 2szt. 33141119-7 6000 op.1op. - 2szt.(łącznie 12000szt.) 22 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,0-7,5cm*7,0-7,5cm*2szt. 33141119-7 3000 op.1op. - 2szt.(łącznie 6000szt.) 23 Koreczki do kaniul -jednorazowe, sterylne 33141000-0 100 szt. 24 Lignina płaty 40 cm 60 cm - 5kg 33141115-9 15 op.1op. - 5kg(łącznie 75kg) 25 Maseczka jednorazowa do podawania tlenu 33141200-2 10 szt. 26 Maseczka 1 użytku na gumce op 50 szt. 33196000-0 23 op.1op.- 50szt.(łącznie 1150 szt.) 27 Nici chirurg. 2-0 3/8 koła DS30 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 28 Nici chirurg. 3-0 3/8 koła DS24 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 29 Nici chirurg. 3-0 3/8 koła DS30 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 30 Nici chirurg. 4-0 3/8 koła DS19 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 31 Opaska dziana podtrzymująca 4m 10cm 33141113-4 2500 szt. 32 Opaska dziana podtrzymująca 4m 5cm 33141113-4 100 szt. 33 Opaska elastyczna tkana z zapinką 4-5m 10cm 33141113-4 300 szt. 34 Opaska gipsowa 12-12,5 cm 2,7-3m 33141116-6 20 szt. 35 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 15 x100szt 33141411-4 1 op.1op. - 100szt.(łącznie 100szt.) 36 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 21 x100szt 33141411-4 1 op.1op. - 100szt.(łącznie 100szt.) 37 Papier do EKG Mortara Eli 250 op250szt. 33196000-0 5 op. 38 Papier do EKG Aspel Ascard-3 104mm40m 33196000-0 3 op. 39 Papier do EKG Aspel Ascard-4 112mm25m 33196000-0 10 op. 40 Papier do EKG Mortara Eli 150 108*140*200 33196000-0 5 op. 41 Pieluchomajtki Medium op. 30 33196000-0 40 op.1op. - 30szt.(łącznie 1200szt.) 42 Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt. 33141112-8 350 szt. 43 Plaster włókninowy z gazą 1 m 8 cm 33141112-8 300 szt. 44 Podkład pola operacyjnego 210 150-160 niejał. 33141000-0 80 szt. 45 Przylepiec na białej włókninie 9,1-9,2 m 25 mm 33141112-8 470 szt. 46 Przyrządy do przetaczania krwi TS 33194200-8 5 szt. 47 Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS 33194200-8 500 szt. 48 Rękawice sterylne nr 6 x 2szt (para) 33141420-0 15 par 49 Rękawice sterylne nr 7 x 2szt (para) 33141420-0 10 par 50 Rękawice sterylne nr 7,5 x 2szt (para) 33141420-0 45 par 51 Rękawice sterylne nr 8 x 2szt (para) 33141420-0 25 par 52 Sterylna serweta operacyjna 50 60cm 33141000-0 35 szt. 53 Strzykawka Janet 100 ml 1 użytku 33141310-6 40 szt. 54 Strzykawka 1 użytku 10ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000szt.) 55 Strzykawka 1 użytku 5 ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 40 op.1op. - 100szt.(łącznie 4000szt.) 56 Strzykawka 1 użytku 2 ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 30 op.1op. - 100szt.(łącznie 3000szt.) 57 Strzykawka 1 użytku 20 ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000szt.) 58 Test paskowy - do kontroli sterylizacji narzędzi parą wodną op.500 szt 33196000-0 2 op.1op. - 500szt.(łącznie 1000szt.) 59 Venflon/kaniula niebieski 22G-0,8 0,9 mm 33141220-8 200 szt. 60 Venflon/kaniula różowy 20G-1,0 1,1mm 33141220-8 250 szt. 61 Venflon/kaniula zielony 18G-1,2 1,3mm 33141220-8 100 szt. 62 Wata opatrunkowa op. 200g 33141115-9 50 op.1op. - 200g(łącznie 10000g) 63 Worki do dobowej zbiórki moczu 2l 33141615-4 15 szt. 64 Zestaw do biopsji, długość igły 88mm, średnica 18G1,2mm, kąt ścięcia igły 45 st. 33141625-7 15 szt. 65 Zestaw do biopsji długość igły 88mm, średnica 17G1,4mm, kąt ścięcia igły 45 st. 33141625-7 30 szt. 66 Żel do USG i EKG a 0,5 l 33196000-0 10 szt. 7. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 8. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 9. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 10. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 11. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt. oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt. określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w szt. określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w sztukach. 13. Wyroby medyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679). 14. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w/w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie ww artykuły medyczne na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 14:30, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.25.00-7, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.18.10-1, 33.14.11.19-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3. 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5 i pkt 6. 5. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 6. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów w większych opakowaniach niż określone w załączniku nr 1 po cenie nie wyższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 7. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1 - Plastiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - stomatologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 21 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.15.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 - probówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4 - Art. różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 21 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Art. Ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 26 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 66 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI POTULICE
więcej: przetargi POTULICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.