eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotuliceDostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013)
Numer ogłoszenia: 395704 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 20/2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 1 - 1,5 l , w kolorze czerwonym, pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 400 szt. 2 Pojemnik na zużyte igły , w kolorze czerwonym - 0,5- 08 l ,pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 500 szt. 3 Pojemniki do moczu sterylne 33141615-4 100 szt. 4 Pojemniki do moczu niejałowe 33141615-4 50 op.1op- 50 szt.(łącznie 2500 szt.) 5 Pojemniki do badania kału z łopatką, niesterylny 33100000-1 10 op. 1 op - 50 szt.( łącznie -500 szt.) 6 Kieliszki jednorazowego użytku 25 ml do leków, opakowanie od 50-100 sztuk 33100000-1 800 op.1op - 75 szt . (łącznie 60000szt ) . 7 Miska nerkowata, 28 cm, plastikowa 33196000-0 4 szt. 8 Wiaderko na odpady medyczne 10 l z pokrywą na zatrzask w kolorze czerwonym 33100000-1 100 szt. 9 Worek z kołnierzem na odpady medyczne/wymioty 19520000-7 6 op1 op - 30 szt.(łącznie180 szt.) 10 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 11 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 12 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 200 -250 mm x 200m 33198000-4 2 szt. 2. Grupa 2: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Miazgociągi 33130000-0 3 op.1 op. - 6 szt.(łącznie 18 szt.) 2 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 014 33131510-5 10 szt 3 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 016 33131510-5 10 szt. 4 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 018 33131510-5 10 sz. 5 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 021 33131510-5 10 szt. 6 Wiertła - diamentowe kulki na turbinę 023 33131510-5 10 szt. 7 Wiertła - diamentowe walce na turbinę 016 33131510-5 10 szt. 8 Wiertła - spiekany węglik różyczki 016 33131510-5 5 szt. 9 Wiertła - spiekany węglik różyczki 018 33131510-5 5 szt. 10 Olej do oliwienia końcówek 33130000-0 5 szt 11 Kątnica turbinowa 33130000-0 1 szt 12 Kątnica do mikrosilników 33130000-0 1 szt 13 Szczoteczki do mycia wierteł 33130000-0 3 szt 14 Przyłbica ochronna z gumką przeznaczona do ochrony twarzy przed odpryskami ciał stałych i rozbryzgami cieczy. 33735100-2 2 szt 15 Tacki stomatologiczne plastikowe - małe, jednorazowego użytku. 33131300-0 3 op.1 op. -100 szt.(łącznie 300 szt.) 16 Jednorazowe pokrowce na zagłówki, warstwa bibuły z folią PE, uniwersalne, odporne na rozrywanie. 33141850-3 5 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 250 sztuk) 17 Pilnik do kanału typuH ręczny 15-40 25 mm 33130000-0 2 op. 18 Sączki papierowe 33130000-0 5 op. 19 Kalka korekcyjna prosta 33130000-0 2 op. 20 Palnik spirytusowy 33130000-0 1 szt. 21 Pojemnik do dezynfekcji wierteł i narzędzi obrotowych 33191000-5 1 szt. 3. Grupa 3: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Probówki typu Vacuette na 1,5 ml krwi z 3,2 % roz. cyt. sodu, dostosowane do badania w statywie 33192500-7 30 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 1500 szt.) 2 Probówki typu Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu 33192500-7 30 op.1 op. - 50 szt.(łącznie1500 szt.) 3 Probówki typu Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2 33192500-7 40 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 2000 szt.) 4 Probówki typu Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3 33192500-7 10 op.1op - 50 szt.(łącznie 500 szt.) 5 Probówki typu Vacuette na 9 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania 33192500-7 40 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2000 szt.) 6 Probówki typu Vacuette na 6 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania (wymiary 13x100 mm) 33192500-7 50 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2500 szt.) 7 Uchwyty do probówek z gwintem na igły do systemu Vacuette 33100000-1 300 op.1 op. - 10 szt.(łącznie 3000 szt.) 8 Igły motylkowe do trudnych wkłuć w systemie typu Vacuette 0,8x19mm, (wężyk 19 cm) 33141300-3 6 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 300 szt.) 9 Igły typu Vacuette 38x9 (żółte) 33141300-3 35 op.1 op. - 100 szt(łącznie 3500 szt.) 10 Nożyki bezpieczne, automatyczne, jednorazowe do nakłuć palca 33141300-3 20 op.1 op. - 200 szt.(łącznie 4000 szt.) 4. Grupa 4: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach 33140000-3 12 szt. 2 Staza jednorazowa na rolce 33140000-3 6 op.1 op. - 25 szt.(łącznie 150 szt.) 3 Bezdotykowy termometr na podczerwień do pomiaru temperatury ciała 33158500-7 4 szt. 4 Szpatułki drewniane - jałowe 33100000-1 10 op.1op. -100 szt.(łącznie 1000 szt.) 5 Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5 , wentylacja pacjentów dorosłych, wielokrotnego użytku. Wymagany zakres temperatury sterylizacji 1210 C - 1340C 33157700-2 3 szt. 6 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 7.0 33171000-9 5 szt. 7 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 8.0 33171000-9 5 szt. 8 Rurka intubacyjana z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 9.0 33171000-9 5 szt 9 Rurka ustno-gardłowa nr 4 (dla dorosłych) 33171000-9 10 szt. 10 Cewnik do odsysania jałowy typ prosty (zmrożony ), rozmiar 16 33141200-2 30 sztuk 11 Stojak medyczny z regulacją na kółkach z dwoma wieszakami 33190000-8 1szt 12 Sonda żołądkowa nr 20 33141641-5 6 szt. 13 Sonda żołądkowa nr 24 33141641-5 6 szt. 14 Kula łokciowa dla dorosłych, regulacja wysokości 33141710-0 6 szt. 15 Zegarowy aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu . Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy. Mankiet ciśnieniomierza przystosowany dla osób otyłych. 33100000-1 1 szt. 16 Pulsooksymetr do nieinwazyjnego pomiaru nasycenia tlenem hemoglobiny tętniczej (SpO2) u osób dorosłych, palcowy. 33195110-7 1 szt. 17 Filtr antybakteryjny do rurki intubacyjnej dla dorosłych 33171000-9 10 szt. 18 Jałowa pałeczka do wymazów z podłożem transportowym 72 godziny 33192500-7 30 szt. 19 Kołnierz ortopedyczny typu Florida z podparciem brody dla dorosłych 33141730-6 2 szt. 20 Przepływowa lampa bakteriologiczna na statywie jezdnym, zakres działania lampy 18 - 36 m2 33158300-5 1 szt. 21 Gotowy plastikowy kompaktowy zestaw do drenażu jamy opłucnej 33141642-2 14 szt. 5. Grupa 5: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Rękawice nitrylowe, niepudrowane S 33141420-0 80 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 8000 szt.) 2 Rękawice nitrylowe, niepudrowane M 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 3 Rękawice nitrylowe, niepudrowane L 33141420-0 50 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 5000 szt.) 4 Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm 33772000-2 50 rolek 5 Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi według normy PN/EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra. 33140000-3 200 szt. 6. Grupa 6: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Płyn do tamowania krwawienia zawierający substancję czynną chlorek glinu 25%, opakowanie: butelka z zakraplaczem 10g 33141800-8 1op.1op. - 10g(łącznie 10g) 2 Amalgamat wysokomiedziowy, nie zawierający fazy Gamma-2, o składzie: Ag 40%, Sn 31,3%, Cu 28,7%, Hg 47,9% w stosunku do całej objętości pozoztałych składników; opakowanie: 50 kaps. (400mg stopu w tym 368mg rtęci.) 33141810-1 2 op.1op. - 50 kaps.(łącznie 100 kaps.) 3 Opatrunek wodorotlenkowo-wapniowy o składzie: wodorotlenek wapnia, fosforan wapnia dwuzasadowy, tlenek magnezu, chlorek sodowy, chlorek wapnia bezwodny, chlorek potasowy, węglan sodowy bezwodny; 1 g wyrobu = 330 mg wodorotlenku wapnia; proszek 10g 33141800-8 3 op.1op. - 10g(łącznie 30g) 4 Materiał do tymczasowych wypełnień na bazie wodorotlenku wapnia, strzykawka zawierająca 0,32-0,34g wodorotlenku wapnia 1 szt. 33141810-1 3 szt. 5 Cement cynkowo-polikarboksylowy wskazany do stosowania jako wypełnienie tymczasowe, liner pod wypełnienia z amalgamatu i materiałów kompozytowych oraz do tymczasowego i ostatecznego osadzania uzupełnień protetycznych, proszek + płyn (80g+40g) 33141830-7 3 op.1op. - proszek 80g + płyn 40g 6 Cement fosforanowy wolnowiążący, proszek + płyn w pojemniku z kroplomierzem (30g+18ml) 33141830-7 5 op.1op. - proszek 30g + płyn 18ml 7 Cement szkło-jonomerowy do wypełnień ubytków i odbudowy zębów, barwa uniwersalna, zestaw: proszek (10g) + płyn (10g)+ wytrawiacz(10g) + lakier ochronny(10g) + akcesoria 33141810-1 7 op.1op. - proszek + płyn + wytrawiacz + lakier ochronny po 10g 8 Płyn do płukania kanałów korzeniowych, substancja czynna: podchloryn sodu 2%, butelka 200g 33141800-8 4 op.1op. - 200g(łącznie 800g) 9 Bezarsenowa pasta dewitalizacyjna zawierająca dwie substancje czynne: paraformaldehyd oraz lidokainę,opakowanie 5g 33141800-8 5 op. 1op. - 5g(łącznie 25g) 10 Maść do leczenia chorób miazgi zębów oraz tkanek okołowierzchołkowych, zawierająca: octan deksametazonu, siarczan framycetyny, siarczan polimyksyny B; 5g 33141800-8 4 op. 1op. - 5g(łącznie 20g) 11 Uszczelniacz kanałów korzeniowych, skład: Hydrokortyzonu octan 1,0 g, pozostałe składniki: (dijodek tymolu, siarczan baru, tlenek cynku, stearynian magnezu) do 100,0 g; proszek 14g 33141800-8 3 op. 1op. - 14g(łącznie 42g) 12 Preparat do płukania i poszerzania kanałów korzeniowych o składzie: wersenian disodowy (EDTA), bromek benzalkoniowy, wodorotlenek sodu, woda oczyszczona. 1 g płynu musi zawierać 150 mg wersenianu disodowego; butelka z zakraplaczem; 10g 33141800-8 1 op.1op. - 10g(łącznie 10g) 13 Eugenol płyn 10 g 33141800-8 5 op.1op. - 10g(łącznie 50g) 14 Chemowiążący materiał kompozytowy z makrowypełniaczem o wskazaniach: odbudowa zębów pod uzupełnienia protetyczne, wypełnienia ubytków klasy III i IV , szynowanie; proszek 70 g (1 x 40 g proszku w odcieniu podstawowym i 3 x 10 g proszku w odcieniach uzupełniających) 26 g płynu; 14 g wytrawiacza w płynie + akcesoria 33141810-1 1 op.1op. - proszek 70g + płyn 26g + wytrawiacz 14g 15 Ćwieki gutaperkowe do wypełniania kanałów korzeniowych, rozmiar: asortyment 15-40; 120 szt. 33141800-8 4 op. 1op. -120 szt.(łącznie 480 szt.) 16 Chemoutwardzalny cement glassjonomerowy aktywowany wodą, służący jako: materiał podkładowy, wypełnieniowy oraz do cementowania wszystkich prac protetycznych i ortodontycznych, proszek 50g, barwa uniwersalna 33141810-1 6 op.1op. - 50g(łącznie 300g) 17 Jodoform 30g 33141800-8 1 op.1op. - 30g(łącznie 30g) 18 Kamfenol (Camphenol) płyn 15ml 33141800-8 2 op. 1op. - 15ml(łącznie 30ml) 19 Szkło-jonomerowy materiał do wypełnień w granulkach, przeznaczony do ręcznego mieszania; wskazania: wypełnienia niewielkich ubytków klasy I; tymczasowe, długoczasowe wypełnienia ubytków zębów bocznych; wypełnienia ubytków wszystkich klas w zębach mlecznych (jako zamiennik amalgamatu), odbudowa zębów pod uzupełnienia protetyczne, podkład pod wypełnienia z materiałów kompozytowych, uszczelnianie bruzd i zagłębień; proszek 12,5g + płyn 8,5ml kolor A3 33141810-1 4 op.1op. - proszek 12,5g + płyn 8,5ml 20 Materiał podkładowy typu liner, na bazie wodorotlenku wapnia; normalny czas wiązania; zestaw: 1 x 12 g tubka pasty bazowej, 1 x 12 g tubka katalizatora, bloczek do mieszania 33141810-1 3 op.1op - pasta 12g + katalizator 12g 21 Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g 33141800-8 5 op.1op. - 5g(łącznie 25g) 22 Wypełnienie czasowe - czerwone. Wyrób do tymczasowego wypełniania ubytków w zębach w okresie leczenia. Przeznaczony do zamykania wkładek dewitalizacyjnych. Skład: gips modelowy, siarczan cynku, dekstryna żółta, kaolin, tlenek cynku, czerwień pigmentowa. proszek 50g 33141800-8 1 op.1op. - 50g(łącznie 50g) 23 Nici chirurgiczne sterylne, wchłanialne, z kwasu poliglikolowego, powlekane stearynianem magnezowym, igła okrągła, krzywizna: 1;2 koła, długość 22 mm; nić w rozmiarze 3,0 długość nici 70 cm - 36 sztuk w opakowaniu zbiorczym 33141121-4 1 op. 1op. - 36 szt.(łącznie 36 szt.) 24 Acidum acetylsalicylicum 32mg, tabletki do zębodołu, 50 sztuk 33141800-8 5 op.1op. - 50 tabl.(łącznie 250 tabl.) 25 Wyrób do tymczasowego wypełniania ubytków w zębach w okresie leczenia. Przeznaczony do wypełniania ubytków próchnicowych, jako samodzielny opatrunek lub jako pokrycie wkładek stosowanych w leczeniu próchnicy zębów. Skład: gips modelowy, siarczan cynku, dekstryna żółta, kaolin, tlenek cynku, konserwant (tymol 0,10%); proszek 100g 33141800-8 3 op.1op. - 100g(łącznie 300g) 26 Pasta do wypełniania kanałów korzeniowych w zębach mlecznych, widoczna na zdjęciach rtg, skład: Jodoform 12,55 g; Tymol 11,50 g; Kreozot medyczny 2,75 g; Kamfora racemiczna 6,00 g; Pozostałe składniki do 100,00 g; opakowanie 7g 33141800-8 3 op.1op. - 7g(łącznie 21g) 7. Grupa 7: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Cewnik do podawania tlenu dł.2100 mm jałowy 33141200-2 10 szt. 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddech. CH16 33141200-2 15 szt. 3 Cewnik Foley nr 16 33141200-2 8 szt. 4 Cewnik Foley nr 18 33141200-2 8 szt. 5 Cewnik Foley nr 20 33141200-2 8 szt. 6 Elastyczny bandaż samoprzylepny 10 cm 4,5 m 33141113-4 5 szt. 7 Elastyczna siatka opatrunkowa R4 1m 33141113-4 5 szt. 8 Elastyczna siatka opatrunkowa R6 1m 33141113-4 5 szt. 9 Fartuch fizelinowy 1 * użytku 33196000-0 30 szt. 10 Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm 100 m 13-nitkowa 33141114-2 20 op. 11 Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2 13-nitkowa 33141114-2 3000 szt. 12 Igły 1-raz. uż. 0,525100 szt pasujące do strzykawek 33141320-9 30 op. 1op. - 100szt.(łącznie 3000) 13 Igły 1-raz uż. 0,625100 pasujące do strzykawek 33141320-9 20 op.1op. - 100szt.(łącznie 2000) 14 Igły 1-raz. uż. 0,840100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 55 op.1op. - 100szt.(łącznie 5500) 15 Igły 1-raz. uż. 0,940100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000) 16 Igły 1-raz. uż. 0,730100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 20 op.1op. - 100szt.(łącznie 2000) 17 Igły 1-raz. uż. 1,240100 szt. pasujące do strzykawek 33141320-9 30 op.1op. - 100szt.(łącznie 3000) 18 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5cm 5cm 100szt 33141119-7 150 op.1op. - 100szt.(łącznie 15000 19 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,0-7,5cm *7,0-7,5cm *100szt 33141119-7 220 op.1op. - 100szt.(łącznie 22000 szt.) 20 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10cm 10cm 2 szt. 33141119-7 1100 op.1op. -2 szt.(łącznie 2200szt.) 21 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5cm 5cm 2szt. 33141119-7 6000 op.1op. - 2szt.(łącznie 12000szt.) 22 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,0-7,5cm*7,0-7,5cm*2szt. 33141119-7 3000 op.1op. - 2szt.(łącznie 6000szt.) 23 Koreczki do kaniul -jednorazowe, sterylne 33141000-0 100 szt. 24 Lignina płaty 40 cm 60 cm - 5kg 33141115-9 15 op.1op. - 5kg(łącznie 75kg) 25 Maseczka jednorazowa do podawania tlenu 33141200-2 10 szt. 26 Maseczka 1 użytku na gumce op 50 szt. 33196000-0 23 op.1op.- 50szt.(łącznie 1150 szt.) 27 Nici chirurg. 2-0 3/8 koła DS30 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 28 Nici chirurg. 3-0 3/8 koła DS24 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 29 Nici chirurg. 3-0 3/8 koła DS30 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 30 Nici chirurg. 4-0 3/8 koła DS19 36sasz. 33141121-4 1 op.1op. - 36 sasz.(łącznie 36sasz.) 31 Opaska dziana podtrzymująca 4m 10cm 33141113-4 2500 szt. 32 Opaska dziana podtrzymująca 4m 5cm 33141113-4 100 szt. 33 Opaska elastyczna tkana z zapinką 4-5m 10cm 33141113-4 300 szt. 34 Opaska gipsowa 12-12,5 cm 2,7-3m 33141116-6 20 szt. 35 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 15 x100szt 33141411-4 1 op.1op. - 100szt.(łącznie 100szt.) 36 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 21 x100szt 33141411-4 1 op.1op. - 100szt.(łącznie 100szt.) 37 Papier do EKG Mortara Eli 250 op250szt. 33196000-0 5 op. 38 Papier do EKG Aspel Ascard-3 104mm40m 33196000-0 3 op. 39 Papier do EKG Aspel Ascard-4 112mm25m 33196000-0 10 op. 40 Papier do EKG Mortara Eli 150 108*140*200 33196000-0 5 op. 41 Pieluchomajtki Medium op. 30 33196000-0 40 op.1op. - 30szt.(łącznie 1200szt.) 42 Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt. 33141112-8 350 szt. 43 Plaster włókninowy z gazą 1 m 8 cm 33141112-8 300 szt. 44 Podkład pola operacyjnego 210 150-160 niejał. 33141000-0 80 szt. 45 Przylepiec na białej włókninie 9,1-9,2 m 25 mm 33141112-8 470 szt. 46 Przyrządy do przetaczania krwi TS 33194200-8 5 szt. 47 Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS 33194200-8 500 szt. 48 Rękawice sterylne nr 6 x 2szt (para) 33141420-0 15 par 49 Rękawice sterylne nr 7 x 2szt (para) 33141420-0 10 par 50 Rękawice sterylne nr 7,5 x 2szt (para) 33141420-0 45 par 51 Rękawice sterylne nr 8 x 2szt (para) 33141420-0 25 par 52 Sterylna serweta operacyjna 50 60cm 33141000-0 35 szt. 53 Strzykawka Janet 100 ml 1 użytku 33141310-6 40 szt. 54 Strzykawka 1 użytku 10ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000szt.) 55 Strzykawka 1 użytku 5 ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 40 op.1op. - 100szt.(łącznie 4000szt.) 56 Strzykawka 1 użytku 2 ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 30 op.1op. - 100szt.(łącznie 3000szt.) 57 Strzykawka 1 użytku 20 ml 100szt. pasujące do igieł 33141310-6 10 op.1op. - 100szt.(łącznie 1000szt.) 58 Test paskowy - do kontroli sterylizacji narzędzi parą wodną op.500 szt 33196000-0 2 op.1op. - 500szt.(łącznie 1000szt.) 59 Venflon/kaniula niebieski 22G-0,8 0,9 mm 33141220-8 200 szt. 60 Venflon/kaniula różowy 20G-1,0 1,1mm 33141220-8 250 szt. 61 Venflon/kaniula zielony 18G-1,2 1,3mm 33141220-8 100 szt. 62 Wata opatrunkowa op. 200g 33141115-9 50 op.1op. - 200g(łącznie 10000g) 63 Worki do dobowej zbiórki moczu 2l 33141615-4 15 szt. 64 Zestaw do biopsji, długość igły 88mm, średnica 18G1,2mm, kąt ścięcia igły 45 st. 33141625-7 15 szt. 65 Zestaw do biopsji długość igły 88mm, średnica 17G1,4mm, kąt ścięcia igły 45 st. 33141625-7 30 szt. 66 Żel do USG i EKG a 0,5 l 33196000-0 10 szt. 7. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 8. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 9. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 10. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 11. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt. oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt. określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w szt. określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w sztukach. 13. Wyroby medyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679). 14. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w/w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie ww artykuły medyczne na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 14:30, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.25.00-7, 33.14.12.00-2, 33.14.00.00-3, 33.14.18.10-1, 33.14.11.19-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3. 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5 i pkt 6. 5. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 6. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów w większych opakowaniach niż określone w załączniku nr 1 po cenie nie wyższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 7. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1 - Plastiki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 12 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - stomatologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 21 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.15.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 - probówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 10 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4 - Art. różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 21 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Art. Ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 26 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 66 artykułów medycznych, których szczegółowy opis i ilość znajduje sie w siwz.Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.