Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowa Dęba: PN/adaptacja budynków/2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, do kontaktów: inż. Mieczysław Wilk mgr inż. Sylwia Sapielak-Majchrowska, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158, e-mail: sekretariat@zoznowadeba.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoznowadeba.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN/adaptacja budynków/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Powiatowy w Nowej Dębie, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Adaptacja istniejących budynków pralni, garaży na Oddział Psychiatryczny oraz magazynu na Poradnię Zdrowia Psychicznego i Poradnię Leczenia Uzależnień z infrastrukturą zewnętrzną w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Roboty budowlane muszą byc wykonane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i przepisami wykonawczymi oraz według obowiązujących Norm. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót budowlanych polegających na: adaptacji byłego budynku pralni na Oddział Psychiatryczny. Dobudowa łącznika łączącego adaptowany budynek pralni z istniejącym budynkiem mieszczący Zakład Opiekuńczo-Leczniczy. Adaptacja obecnego budynku magazynu na Poradnię Zdrowia Psychicznego i Poradnię Leczenia Uzależnień oraz wykonanie drobnych robót adaptacyjnych budynku ZOL związanych z budową łącznika. 1.ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: 1.1.Adaptacja budynku byłej pralni na Oddział Psychiatryczny 1.1.1.Roboty ogólnobudowlane: a.rozbiórka fundamentów pod maszyny pralnicze; b.rozbiórka wsporników, elementów wentylacji mechanicznej, oblicowań; c.roboty tynkarskie ścian, sufitów i oblicowania ścian; d.osadzenie drzwi wewnętrznych, naświetli i parapetów; e.izolacje przeciwwilgociowe, podłoża, wylewki, posadzki; f.malowanie lamperii oraz ścian i sufitów farbą zmywalną, a także rur i innych elementów stalowych; g.budowa łącznika z robotami wykończeniowymi i elewacją oraz zabezpieczenie istniejącej instalacji podziemnej w trakcie wykonywania fundamentów; h.roboty adaptacyjne związane z połączeniem budynku byłej pralni i ZOL i zmianą funkcji pomieszczenia istniejącego magazynu i sanitariatu. i.roboty zewnętrzne tj.: schody z obłożeniem, balustrady, izolacja i wykończenie cokołu, wykończenie szat okiennych. 1.1.2.Instalacje elektryczne: a.instalacja zasilająca budynek w energię elektryczną; b.instalacja rozdzielcza; c.instalacja gniazd jednofazowych i zasilania wentylatorów; d.instalacja oświetleniowa budynków; e.instalacja ewakuacyjna; f.instalacja telefoniczna i komputerowa w zakresie rurarzu; g.instalacja piorunochronna. 1.1.3.Instalacje sanitarne: a.wykonanie kompletnej instalacji wody zimnej i wody ciepłej od węzła w piwnicy do przyborów; b.włączenie instalacji wody zimnej i ciepłej do pomieszczeń komory dezynfekcyjnej; c.wykonanie podejść kanalizacji do armatury; d.montaż urządzeń i armatury na wodzie zimnej i ciepłej; e.wymiana grzejników na istniejącej instalacji c. o. w budynku byłej pralni oraz wykonanie nowej instalacji c. o. w łączniku. 1.2. Adaptacja magazynu na Poradnię Zdrowia Psychicznego i Poradnię Leczenia Uzależnień 1.2.1.Roboty ogólnobudowlane: a.wyburzenie ścianek działowych i ścian oraz wykucie koniecznych otworów; b.montaż nadproży z kształtowników stalowych; c.wymurowanie ścianek działowych i konieczne zamurowania otworów z obsadzeniem ościeżnic; d.osadzenie drzwi wewnętrznych i parapetów podokiennych; e.tynki na ścianach i sufitach, oblicowania ścian, powłoki malarskie farbami zmywalnymi; f.wykonanie koniecznych wylewek, izolacji oraz posadzek z płytek ceramicznych z coko-łem ceramicznym zaokrąglonym o wys. 10 cm; g.ocieplenie dachu styropianem gr. 10 cm z wymianą wszystkich obróbek blacharskich i wykonanie nowego pokrycia 2 x papa termozgrzewalna; h.docieplenie styropianem gr. 6 cm i wykończenie elewacji wyprawą akrylową oraz ocie-plenie cokołu styropianem ekstrudowanym gr. 6 cm z tynkiem mozaikowym; i.wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z barierkami, obłożenie schodów, izolacja i wykończenie cokołu; j.wykonanie podstaw na dachu pod nasady wentylacyjne. 1.2.2.Instalacje elektryczne: a.instalacja zasilająca budynek w energię elektryczną; b.instalacja rozdzielcza; c.instalacja gniazd jednofazowych i zasilania wentylatorów; d.instalacja oświetleniowa budynków; e.instalacja ewakuacyjna; f.instalacja telefoniczna i komputerowa w zakresie rurarzu; g.instalacja piorunochronna. 1.2.3.Instalacje sanitarne: a.montaż wentylacji grawitacyjnej z deflektorami na dachu; b.wykonanie z budynku pralni instalacji zasilającej: woda zimna, ciepła woda użytkowa (c.w.u.), c. o.; c.instalacja c. o. z grzejnikami; d.instalacja kanalizacyjna z montażem urządzeń; e.instalacja wody zimnej i ciepłej z montażem armatury; f.sieć kanalizacji zewnętrznej; g.malowanie rur i izolacje. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000 zł. /słownie: piętnaście tysięcy złotych/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu według art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: osoby sprawujące bezpośredni nadzór nad realizacją zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa a. Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b. Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urzą-dzeń elektrycznych; c. Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitar-nych. 3. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Złożą oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz Wzorze umowy 6. Złożą ofertę zabezpieczoną wymaganym wadium i przygotowaną zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2)Formularz Oświadczenia wykonawcy - na załączniku nr 2 SIWZ. 3)Wypełniony i parafowany na każdej stronie wzór umowy - na załączniku nr 3 SIWZ. 4)Uproszczone kosztorysy obejmujące wszystkie roboty, sporządzone w układzie przedmiarów robót, z podziałem na elementy jak w formularzu oferty, zawierający ceny jednostkowe robót wraz z narzutami (bez VAT), wykaz materiałów z cenami bez VAT, z podaniem nośników cenotwórczych ( stawka rg, na-rzuty, zysk). 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9)Uprawnienia budowlane i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją zadania. a.Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b.Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycz-nych; c.Kierownik robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. 10)Wykaz, co najmniej jednego lub więcej, wykonanego należycie zamówienia o podobnym charakterze tj.: budynki związane ze Służbą Zdrowia, szkoły i budynki użyteczności publicznej, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 zł wraz z VAT, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert. Wykaz sporządzony przez Wykonawcę powinien zawierać: przedmiot zamówienia, wartość brutto z VAT, okres realizacji, nazwę i adres odbiorcy zamówienia i należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (referencje). 11)Oświadczenie sporządzone przez Wykonawcę, że roboty budowlane określone ofertą zostaną wykonane siłami własnymi lub wykaz podwykonawców, zatrudnionych do wykonania robót w zakresie instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. 12)Kopia wniesienia wadium. Oryginały dokumentów o wniesieniu wadium w formie nie pieniężnej winny być dołączone do oferty w osobnej kopercie, opisanej jak koperta dla oferty z dopiskiem wadium prze-targowe.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek Wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:05, Świetlica w SPZ ZOZ w Nowej Dębie, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 2 części
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1121R relacji Suchorzów - Gawłuszowice w zakresie budowy chodnika w Baranowie Sandomierskim i Dymitrowie Małym
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.