Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Legbąd: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa- ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013
Numer ogłoszenia: 39577 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Woziwoda , Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3360910, faks 0-52 3360913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań gospodarczych z zakresu leśnictwa- ochrony przeciwpożarowej oraz usług z zakresu prac porządkowych w pomieszczeniach budynków Nadleśnictwa Woziwoda w latach 2011-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: I.Prace porządkowe w obiektach nadleśnictwa-część 1- Przedmiotem zamówienia jest codzienne sprzątanie pomieszczeń w obiektach: 1. Budynek administracyjny nadleśnictwa o pow. ogółem 405,50 m2 w tym: - parter: pokoje 1,4,9,10,11,12,13 o pow. 125,35 m2,wc o powierzchni 16,42 m2 świetlica o powierzchni 36,64 m2, serwer o powierzchni 2,78 m2, korytarze o powierzchni 29,18 m2. Razem 210,37 m2.Piętro pokoje 1 do 4 o powierzchni 77,67 m2 wc o powierzchni 13,23 m2, pomieszczenie kuchenne o powierzchni 13,57 m2, korytarze o powierzchni 14,93 m2, klatka schodowa o powierzchni 47,66 m2-razem 167,06 m2. Poddasze - pokój o powierzchni 15,05 m2, wc o powierzchni 2,10 m2, korytarze o powierzchni 10,92 m2 - razem 28,07 m2 2. Ośrodek Edukacji Przyrodniczo-Leśnej o pow. ogółem 277,25 m2 w tym: parter sala audiowizualna o powierzchni 44,46 m2, pomieszczenie techniczne o powierzchni 8,68 m2, hol o powierzchni 63,69 m2, wc o powierzchni 12,54 m2, aneks pomocniczy o powierzchni 13,31 m2, pomieszczenie wielofunkcyjne o pow. 9,07 m2, przedsionek o pow. 2,26 m2, składzik o pow. 2,71 m2, razem: 156,72 m2 - poddasze:antresola i poddasze o pow. 120,53 m2 w obiektach I-II ogółem o pow. 682,75 m2 zakres prac przewiduje: -sprzątanie podłóg i posadzek, odkurzanie, mycie, czyszczenie dywanów i wykładzin podłogowych - codziennie; -opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie ubikacji, pisuarów, zlewów i -zlewozmywaków, uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy, ręczników jednorazowych - codziennie; -czyszczenie parapetów, biurek, stołów, stolików, szaf itp, - codziennie; -mycie naczyń po naradach i sesjach, pranie obrusów - wg potrzeb; -podlewanie i pielęgnowanie kwiatów znajdujących się w biurze wg potrzeb -mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, balustrad oraz poręczy - raz w tygodniu; -mycie glazury, luster, boazerii - raz w tygodniu; -gruntowne sprzątanie pomieszczeń kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD - raz w tygodniu; -odkurzanie sprzętu biurowego - raz w tygodniu; - Wiosenne i jesienne mycie okien (łącznie z futrynami i parapetami), pranie firan, czyszczenie żaluzji, wykładzin oraz dywanów; -Co najmniej raz do roku, jesienią- mycie szyb w lampach na placu przed n-ctwem i w obrębie Ośrodka EP-L; 3. Zielona Szkoła o pow. ogółem 350,23 m2 - parter: świetlica o pow. 94,03 m2, pomieszczenie kuchenne o pow. 18,95 m2, hol o pow. 35,84 m2, wc o pow. 15,30 m2, schowek o pow. 0,60 m2, pokoje 1-2 o pow. 28,89 m2, Razem: 193,61 m2, - poddasze: pokoje 3-6 o pow. 85,90 m2, korytarze o pow. 44,80 m2, wc o pow. 25,92 m2, Razem: 156,62 m2 , 4. Pokoje gościnne o pow. ogółem 80,18 m2, - parter: pokoje 1-2 o pow. 43,98 m2, kuchnia o pow. 9,50 m2, łazienka o pow. 3,46 m2, korytarz o pow. 2,92 m2, Razem: 59,86 m2, - poddasze: pokój z aneksem o pow. 20,32 m2 W obiektach 3 i 4 ogółem o pow. 430,41 m2 zakres prac przewiduje: - mycie podłóg i posadzek, opróżnianie koszy na śmieci, sprzątanie kuchni, łazienek i znajdujących się tam urządzeń higieniczno-sanitarnych, odkurzanie i czyszczenie umeblowania oraz znajdującego się sprzętu RTV, AGD, mycie okien - wg potrzeb, nie rzadziej jak raz na dwa tygodnie Wykonawca zapewnia środki czystości w postaci płynów do mycia, proszków, past, kostek WC oraz sprzęt potrzebny do sprzątania. Zamawiający zakupuje we własnym zakresie środki czystości takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz worki foliowe. II Pełnienie dyżurów na wieży ppoż. - część 2 1. Obsługa Punktu Obserwacyjnego odbywa się na wieży ppoż. znajdującej się w oddz. 242 położonej na terenie Leśnictwa Lipowa. 2. Dyżury na wieży ppoż. Nadleśnictwa Woziwoda pełnione są w okresie bezpośredniego zagrożenia pożarowego tj. w okresie od 1.IV do 30.IX. 3. Z uwagi na zmienność panujących warunków atmosferycznych okres pełnienia dyżuru określony w pkt. 2 może ulec zmianie. 4. Szczegółowo dyżur na wieży ppoż. pełniony jest przy I, II i III stopniu zagrożenia, zgodnie z poniższym harmonogramem -kwiecień, wrzesień - od 9.00 do 18.00 -maj, sierpień, - od 9.00 do 19.00 -czerwiec, lipiec - od 9.00 do 20.00 5. Czasy pełnienia dyżurów na wieży ppoż określone w pkt 4, mogą ulec zmianie. Władnym zmiany wymienionych godzin jest Nadleśniczy bądź dyżurujący Pełnomocnik Nadleśniczego. 6. Wiedza i umiejętności jakie powinien posiadać obserwator: - znajomość obserwowanego terenu, - znajomość procedur i instrukcji dotyczących ochrony p.poż., - umiejętność posługiwania się radiotelefonem, - umiejętność określania kierunku zagrożenia za pomocą kierunkomierza, - umiejętność posługiwania się mapą. Dyżurny PAD winien ponadto być osobą dyspozycyjną i komunikatywną. 7. Do wykonania zadania obsługi wieży ppoż. Zamawiający udostępnia wymagany sprzęt oraz przepisy, instrukcje i zarządzenia , które są niezbędne w prawidłowej obsłudze punktu obserwacyjnego oraz współpracy z Punktem Alarmowo-Dyspozycyjnym i pracownikami nadleśnictwa. III. Pełnienie dyżurów w PAD Nadleśnictwa Woziwoda - część 3 1. Obsługa Punktu Alarmowego-Dyspozycyjnego dalej nazywanego- dyżuru PAD- odbywa się w siedzibie zamawiającego, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, pokój nr 1. 2. Dyżury PAD Nadleśnictwa Woziwoda pełnione są w okresie bezpośredniego zagrożenia pożarowego tj. w okresie od 1.IV do 30.IX. 3. Z uwagi na zmienność panujących warunków atmosferycznych okres pełnienia dyżuru PAD określony w pkt. 2 może ulec zmianie. 4. Szczegółowo dyżur na wieży ppoż. pełniony jest przy I, II i III stopniu zagrożenia, zgodnie z poniższym harmonogramem - kwiecień, wrzesień - od 9 do 18.00 maj, sierpień, - od 9.00 do 19.00 czerwiec, lipiec - od 9.00 do 20.00 - w dni robocze, w godzinach pracy Nadleśnictwa dyżur pełni pracownik ds. p.poż. lub osoba go zastępująca 5. Czasy pełnienia dyżurów PAD określone w pkt 4, mogą ulec zmianie. Władnym zmiany wymienionych godzin jest Nadleśniczy bądź pełniący dyżur Pełnomocnik Nadleśniczego. 6. Wiedza i umiejętności jakie powinien posiadać dyżurny(a) PAD: - znajomość terenu nadleśnictwa - umiejętność posługiwania się radiotelefonem, telefonem stacjonarnym i komórkowym, - umiejętność posługiwania się mapą, w tym: odczytywania znaków graficznych, określania odległości, odnajdowania określonych punktów, odnajdowania dróg dojazdowych, - umiejętność określenia miejsca powstania pożaru z wykorzystaniem informacji pochodzących z wież ppoż. oraz przy użyciu map analogowych i numerycznych - umiejętność podstawowej obsługi komputera - znajomość obowiązujących procedur i instrukcji p.poż. w Nadleśnictwie Woziwoda Dyżurny PAD winien ponadto być osobą dyspozycyjną i komunikatywną. 7. Do wykonania zadania obsługi PAD Zamawiający udostępnia wymagany sprzęt oraz instrukcje i zarządzenia , które są niezbędne w prawidłowej obsługi Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego nadleśnictwa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające przewiduje się w przypadku wydłużenia okresu dyżuru w PAD i na wieży ppoż.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 77.23.15.00 - Usługi monitorowania lub oceny lasu 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu w oparciu o SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie dla obserwatora wieży załącznik nr 7A, zaświadczenie dla dyżurnego PAD załącznik nr 7B, Zaświadczenie o znajomości terenu Nadleśnictwa Woziwoda i procedur obowiązujących w PAD załącznik nr 8 zgodnie z SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 9 - zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woziwoda.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, tel 0 52 33 60 910, 0 52 33 60 913.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Woziwoda, Woziwoda 3, 89-504 Legbąd, tel 0 52 33 60 910, fax 0 52 33 60 913.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LEGBĄD
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 11 w leśnictwie Biała"
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 6 w leśnictwie Wilcze Doły"
więcej: przetargi LEGBĄD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.
- Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, na terenie gminy Godziszów, Potok Wielki, Modliborzyce i Janów Lubelski
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.