Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Leżajsk: Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia - Hucisko
- Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 w ramach projektu Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia-Hucisko-Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 wraz z przebudową mostu w miejscowości Hucisko
Numer ogłoszenia: 39580 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Leżajsk , ul. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2404500, 2404560, faks 0-17 2404509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezasjk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 w ramach projektu Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia-Hucisko-Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 wraz z przebudową mostu w miejscowości Hucisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia-Hucisko-Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 o łącznej długości 6858 mb. Podstawowy zakres: roboty pomiarowe 6,858km , roboty ziemne 16 087 m3, podbudowy z piasku stabilizowanego cementem gr 15 cm - 4146m2 , podbudowy z kruszywa 0/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 9414m2, podbudowy z betonu asfaltowego gr. 6cm 7634m2, gr. 8cm - 3150m2 , warstwa wyrównawcza z BA - 5481 ton, z kruszywa łamanego 1225m3, warstwa ścieralna z BA - 38 267m2, przepusty pod zjazdami 1049mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego tj. 50 000,00 zł PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 Pzp; 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Kierownik budowy (1 osoba ) - 5 lat doświadczenia Kierownik robót (1osoba) - 3 lata doświadczenia Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych o specjalności drogowej. 3) dysponuje lub będzie dysponował potencjałem sprzętowym - min.: zespół do otaczania kruszywa min. 100 Mg/godz. rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% - szt. 1 walce stalowe - 2szt walce ogumione - 2szt pozostały sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia 4) dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: bitumów kruszyw stopnia zagęszczenia innych wymaganych w SST 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej j.n. a) posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność kredytowania do kwoty min. 2 500 000 PLN b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 0000 000 PLN 6) posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwa kontrakty porównywalne z przedmiotem z zamówienia (budowa drogi, przebudowa drogi, remont drogi - odnowa nawierzchni) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN lub jednego kontraktu o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 PLN,- potwierdzone referencjami. 7) udzielą gwarancji na wykonane roboty -min. 36 miesięcy (oświadczenie w formularzu oferty) ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.. 1 pkt 4-8 PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty; 8) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy i Kierownika Robót budowlanych), potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 5.1 2) 9) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt 5.1 3) 10). Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.4) 11) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 5) a) 12) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 5) b) 13) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 6) 14) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy i udzielonej gwarancji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. M.C. Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk. pok. nr 3 Wydział Rozwoju i Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. M.C. Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk. Punkt Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1238R Łętownia-Hucisko-Maleniska w km 0+000-2+750 i 7+940-12+048 wraz z przebudową mostu w miejscowości Hucisko współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Świadczenie usług opiekuńczych wykonywanych w miejscu zamieszkania z terenu Gminy Leżajsk w 2025 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.