eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych), remont części dachu w budynku OSIW Relaks w Wiśle.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Katowice: Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych), remont części dachu w budynku OSIW Relaks w Wiśle.
Numer ogłoszenia: 395822 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , Pl. Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 209 08 63, faks 32 258 19 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych), remont części dachu w budynku OSIW Relaks w Wiśle..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych) oraz remontu części dachu w budynku Ośrodka Relaks w Wiśle. Miejsce wykonywania robót budowlanych - Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wiśle ul. 11 Listopada 35. Zamówienie podzielono na dwie części Część 1 - Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych). Część 2 - Remont części dachu Zakres zamówienia 160-220 tyś zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.44.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.45.00.00-0, 45.26.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1. Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych). O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej po 2 roboty budowlane odpowiadające podobne do przedmiotu zamówienia i polegające na wykonaniu robót instalacyjnych dla instalacji wodnych, o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Wykonanie robót budowlanych powinno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami. Minimalna wartość każdej roboty budowlanej zrealizowanej w ramach jednej umowy, która zostanie uznana przez Zamawiającego jako odpowiadającą wartością przedmiotowi zamówienia wynosi. 50000,00 zł brutto dla każdej z robót Część 2 Remont części dachu O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej po 2 roboty budowlane podobne do przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu pokryć dachowych o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Wykonanie robót budowlanych powinno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np. referencjami. Minimalna wartość każdej roboty budowlanej zrealizowanej w ramach jednej umowy, która zostanie uznana przez Zamawiającego jako odpowiadającą wartością przedmiotowi zamówienia wynosi. 30000,00 zł brutto dla każdej z robót

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: Część 1. Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych). 120000 zł (sto dwadzieścia tysięcy zł) Część 2. Remont części dachu 30000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy 40-950 Katowice pl. Grunwaldzki 8-10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy 40-950 Katowice pl. Grunwaldzki 8-10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż. (hydrantów wewnętrznych) w budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania Relaks w Wiśle ul. 11 Listopada 35 Zakres 120-160 tyś zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-0, 45.40.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-0, 45.45.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont części dachu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont części dachu w budynku Ośrodka Szkolenia i Wychowania Relaks w Wiśle ul. 11 listopada 35 Zakres 20-40 tyś. zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.