eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra GórnaDostawy oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Opinogóra Górna: Dostawy oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
Numer ogłoszenia: 395864 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorzadowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze, tj. budynku dworu, oficyny dworskiej, zameczku, oranżerii i zabudowy folwarcznej. Zamówieniem pewnym (minimalny rozmiar zobowiązania) jest dostawa 70 000 litrów do ogrzewania trzech obiektów Muzeum Romantyzmu tj. budynku dworu, oficyny dworskiej i zameczku, zamówieniem opcjonalnym (maksymalny rozmiar zobowiązania) jest dostawa 104 400 litrów do ogrzewania dwóch kolejnych budynków tj. oranżerii i zabudowy folwarcznej. Zamawiający informuje, iż część zamówienia może być udzielona opcjonalnie w przypadku oddania do użytku dwóch budynków (oranżeria, zabudowa folwarczna) w połowie roku 2012 (obecnie trwa ich budowa). Przedmiotem zamówienia jest olej opałowy o niskiej zawartości siarki nie przekraczającej 0,20% oraz wartości opałowej powyżej 42 500, zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, a zawartość stałych ciał obcych nie większa 25 mg/kg, gęstość oleju w temperaturze dodatniej 15 Co nie więcej niż 0,86 g/cm3. Dostarczany przez Wykonawcę olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825) oraz być zgodne wg WT/MZRiP22. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju opałowego. 2. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie realizowany w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. Dostawy oleju realizowane będą sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Olej opałowy dostarczany będzie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego na adres 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9. 3. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego oleju opałowego przez Zamawiającego z podaniem daty zgłoszenia zapotrzebowania, daty dostawy i ilości zakupionego oleju. Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje na jego wniosek. 4. Czas realizacji dostawy od chwili zgłoszenia wynosi 4 godziny. 5. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup oleju opałowego dokonywane będą po każdej dostawie na podstawie Faktury VAT przelewem na wskazany przez Dostawcę rachunek bankowy. 6. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej Faktury VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę oleju opałowego o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. Zamawiający nie uzna przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kilku zsumowanych dostaw, których łączna wartość wynosiła lub wynosi 300 000,00 PLN. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wartość wykonanej dostawy do dnia złożenia ofert musi co najmniej odpowiadać kwocie 300.000,00 PLN.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność kredytową lub środki pieniężne na rachunku w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Romantyzmu 06-406 Opinogóra ul. Z. Krasińskiego 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:30, miejsce: siedzibia Zamawiającego tj. Muzeum Romantyzmu 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9, Sekretariat, pokój numer 107 (budynek dworu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.