Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Tczew: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji oraz odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie na rok 2015
Numer ogłoszenia: 395864 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. , ul. Rokicka 5A, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji oraz odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie na rok 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji oraz odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska wynikające z posiadania składowiska odpadów Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane zadanie / zadania, w zakresie przedstawionych części zamówienia. 2. Na przedmiot zamówienia składają się 3 odrębne zadania części: Zadanie nr 1 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie. Zadanie nr 2 Ubezpieczenie komunikacji Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie. Zadanie nr 3 Ubezpieczenie odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone po stawkach nie wyższych niż wynikających ze złożonej oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia, odpowiednio do części, w której ubiega się on o udzielenie zamówienia: - dla Zadania nr 1 - w szczególności w grupach nr 8, nr 9, nr 13, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej; - dla Zadania nr 2 - w szczególności w grupach nr 1, nr 3, nr 10, o których mowa w dziale II załącznika do ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej. - dla Zadania nr 3 - zgodnie z ustawą z dnia 13.04.2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - akceptacja klauzuli fakultatywnej - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności w tym: terminów płatności, wysokości i liczby rat składki oraz płatników składek, 3) osób reprezentujących, adresów siedzib, osób do kontaktu, 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 2) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 3) w sytuacji zmian stanu/wartości mienia lub liczby osób objętych ochroną w ramach ubezpieczenia NNW, 4) w przypadku zmian ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy, 5) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuostczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie
ul. Rokicka 5A
83-110 Tczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie ul. Rokicka 5A 83-110 Tczew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy występujący wspólnie. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: UBEZPIECZENIE MIENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich 1. Zakres ubezpieczenia 1.1. Zakres ubezpieczenia oparty jest na formule wszelkich ryzyk utraty lub uszkodzenia ubezpieczonego mienia, z uwzględnieniem postanowień określonych w klauzulach dodatkowych i obejmuje szkody polegające na fizycznej utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu ubezpieczonego mienia, będącego bezpośrednim następstwem przewidzianego w umowie zdarzenia o charakterze losowym, które wystąpiło nagle, nieprzewidzianie i niezależnie od woli Ubezpieczającego i zaistniało w miejscu i w okresie ubezpieczenia. 2. Przedmiot ubezpieczenia 2.1. Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie stanowiące własność lub będące w posiadaniu Ubezpieczanego na podstawie tytułu prawnego, zgodnie z którym na Ubezpieczonym ciąży ryzyko lub obowiązek ubezpieczenia. 2.2. Ubezpieczenie nieruchomości obejmuje budynki i budowle wraz ze stałymi elementami (stolarka okienna drzwiowa, wykładziny podłóg i ścian, zabudowy itp.). 2.3. Składowane odpady oraz surowce wtórne (tj. makulatura, szkło, plastik i metale) nie są przedmiotem zamówienia. 3. System ubezpieczenia i podstawa szacowania wartości: 3.1. Środki trwałe oraz pozostałe mienie - sumy stałe wg wartości księgowych brutto lub odtworzeniowych, z zastrzeżeniem 3.2. Zapasy - na pierwsze ryzyko wg ceny nabycia 3.3. Dla ryzyka kradzieży z włamaniem i rabunku - na pierwsze ryzyko 3.4. Dla ryzyka wandalizmu - na pierwsze ryzyko 3.5. Dla szyb od stłuczenia i pęknięcia - na pierwsze ryzyko, w odniesieniu do ubezpieczenia szyb od stłuczenia wysokość szkody ustala się na podstawie kosztu zakupu lub naprawy zniszczonego przedmiotu ubezpieczenia, tego samego rodzaju, gatunku, materiału i wymiarów, udokumentowanego stosownymi rachunkami wg cen obowiązujących w dniu powstania szkody. Wysokość wypłaconego odszkodowania odpowiada wysokości szkody w ubezpieczonym mieniu z uwzględnieniem kosztów: demontażu i montażu, transportu oraz wykonania znaków reklamowych i informacyjnych, z zastrzeżeniem ustalonej sumy ubezpieczenia. 4. Miejsce ubezpieczenia 4.1 Tczew ul. Rokicka 5A, 4.2 Stegna ul. Gdańska 2, 4.3 Pelplin - działka nr 68/3, obręb nr 009 Ropuchy, gmina Pelplin 5. Sumy ubezpieczenia (zgodnie z załącznikiem nr 2) oraz limity odpowiedzialności Ubezpieczyciela na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia (zgodnie z załącznikiem nr 2): 5.1 Budynki i budowle na sumy stałe - zgodnie z załącznikiem nr 2 5.2 Urządzenia techniczne, maszyny i wyposażenie (w tym także sprzęt elektroniczny z oprogramowaniem) na sumy stałe - zgodnie z załącznikiem nr 2 5.3 Mienie zakupione ze środków uzyskanych z programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, na sumy stałe - zgodnie z załącznikiem nr 2 5.4 Niskocenne składniki majątku (w tym meble biurowe) na sumy stałe - zgodnie z załącznikiem nr 2 5.5 Dla zapasów (paliwa i oleje opałowe) - 100.000,00 zł 5.6 Dla ryzyka kradzieży z włamaniem i rabunku - 50.000,00 zł 5.7 Dla ryzyka wandalizmu - 20.000,00 zł 5.8 Dla ryzyka stłuczenia i pęknięcia - 10.000,00 zł 5.9 Dla przepięcia i przetężenia - 2.000.000,00 zł 5.10 Dla ryzyka pożaru, wybuchu, sadzy, dymu, implozji - 80.000.000,00 zł 5.11 Dla ryzyka sadzy, którego przyczyna powstała poza miejscem ubezpieczenia - 1.000.000,00 zł 5.12 Dla ryzyka uderzenia pojazdu - 2.000.000,00 zł Pakiet II - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Ubezpieczonego wobec osób trzecich w związku z prowadzoną działalnością i/lub posiadanym, użytkowanym, przechowywanym lub administrowanym mieniem, na podstawie tytułu prawnego m.in.: własność, najem, dzierżawa, leasing, etc., za szkody osobowe lub szkody rzeczowe z rozszerzeniem o: 1.1. Szkody wyrządzone wskutek rażącego niedbalstwa; 1.2. Szkody seryjne - szkody będące wynikiem tej samej przyczyny (pierwsza szkoda w okresie ubezpieczenia); 1.3. Odpowiedzialność cywilną pracodawcy, z włączeniem odpowiedzialności za szkody rzeczowe w pojazdach należących do pracowników Ubezpieczonego lub innych osób, za które ponosi odpowiedzialność, (ochrona nie obejmuje odpowiedzialności za szkody wynikające z kradzieży pojazdu należącego do pracownika); 1.4. Odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez pojazdy nie podlegające obowiązkowemu ubezpieczeniu OC; 1.5. Odpowiedzialność cywilną za podwykonawców. Prawo regresu zostaje zniesione do osób fizycznych świadczących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych na rzecz i w imieniu Ubezpieczonego. W odniesieniu do pozostałych podwykonawców prawo regresu zostaje zachowane. Brak wymogu dostarczenia obustronnie parafowanej kopii umowy z podwykonawcą, 1.6. Odpowiedzialność cywilną z tytułu posiadania oraz użytkowania dróg wewnętrznych i parkingów (ochrona nie dotyczy odpowiedzialności za parkingi strzeżone); 1.7. Odpowiedzialność cywilną inwestora, w rozumieniu ustawy prawo budowlane (zgodnie z art. 18 prawa budowlanego); 1.8. Szkody w środowisku - zakres ubezpieczenia zostaje rozszerzony o szkody wynikłe z nagłego zanieczyszczenia środowiska szkodliwymi substancjami w tym odpowiedzialność za: szkody wyrządzone przez pojazdy podlegające obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej wyłącznie w zakresie art. 38 ust. 4 (tj. zanieczyszczenie lub skażenie środowiska) Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych, teren RP; 1.9. Szkody wyrządzone przez Ubezpieczonego podwykonawcom; 1.10. Szkody wyrządzone w środkach transportu podczas prac załadunkowych i rozładunkowych; 1.11. Szkody będące wynikiem winy umyślnej pracownika; 1.12. Zniesienie prawa regresu do pracownika - zniesienie nie dotyczy sytuacji, kiedy szkoda została wyrządzona umyślnie. 2. Zakres terytorialny - RP Na dzień sporządzania SIWZ miejsca prowadzenia działalności: Tczew ul. Rokicka 5A Stegna ul. Gdańska 2 Pelplin - działka nr 68/3, obręb nr 009 Ropuchy, gmina Pelplin, Lisewo Malborskie, gmina Lichnowy, działka 119/4, 119/6, 119/7 3. Czasowy zakres ochrony Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody, które wystąpiły w okresie ubezpieczenia. 4. Suma ubezpieczenia: 4.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia z następującymi podlimitami (obowiązującymi na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia): 4.1. Podlimity odpowiedzialności na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia: 3.1.1. Odpowiedzialność cywilna pracodawcy do limitu głównego; w tym za szkody rzeczowe w pojazdach należących do pracowników Ubezpieczonego z limitem na 200.000zł, 3.1.2. Szkody w środowisku - 1.000.000zł, 3.1.3. Odpowiedzialność cywilna inwestora, w rozumieniu ustawy prawo budowlane - 500.000,00zł, 3.1.4. Szkody wyrządzone z winy umyślnej pracowników - 500.000,00zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.52.00-5, 66.51.52.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. akceptacja klauzuli fakultatywnej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem ubezpieczenia są pojazdy, stanowiące własność lub będące w posiadaniu Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. oraz pojazdy, w posiadanie których Ubezpieczony wejdzie w okresie ubezpieczenia. I. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych 1. Zakres ubezpieczenia Odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz.U.03.124.1152 z późn. zm.) wraz z Zieloną Kartą (tam gdzie będzie wymagana - na osobny wniosek). 2. Suma gwarancyjna Ustawowa. 2.1. w przypadku szkód na osobie - 5 000 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu na liczbę poszkodowanych, 2.2. w przypadku szkód w mieniu - 1 000 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu na liczbę poszkodowanych. II. Ubezpieczenie autocasco 1. Zakres ubezpieczenia 1.1. Ochroną ubezpieczeniową objęte są wszystkie szkody polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń niezależnych od woli Ubezpieczonego lub osoby uprawnionej do korzystania z pojazdu. Ubezpieczyciel odpowiada również za szkody powstałe wskutek (o ile nie były one wynikiem rażącego niedbalstwa): - samoistnego otwarcia się pokrywy silnika lub bagażnika oraz za szkody będące następstwem jazdy z otwartymi drzwiami lub pokrywą bagażnika, - samoczynnego stoczenia się pojazdu na terenie pochyłym, - dostania się do wnętrza pojazdu wody, - wjechania w nierówność drogi oraz - wyrządzone przez przewożony, prawidłowo zamocowany ładunek, - załadunku oraz rozładunku - powstałe podczas podnoszenia pojazdu w celu dokonania naprawy. III. Ubezpieczenie NNW 1. Suma ubezpieczenia 1.1. 10 000 zł na każdą osobę na każde zdarzenie 1.2. Suma ubezpieczenia na wypadek śmierci: 100% 1.3. Świadczenie w przypadku uszczerbku na zdrowiu wynosi 1% sumy ubezpieczenia za każdy procent uszczerbku, 1.4. Świadczenie na wypadek całkowitego trwałego uszczerbku na zdrowiu wynosi 100% sumy ubezpieczenia. 2. Pozostałe postanowienia obligatoryjne 2.1. Zwrot składki bez potrącania kosztów manipulacyjnych. 2.2. Udział własny nie ma zastosowania. 2.3. Zakres terytorialny: Europa IV. Assistance W ramach bezpłatnego ( stanowiącego dodatek do AC ) Assistance Ubezpieczyciel zapewni pomoc w przypadku kolizji, wypadku drogowego, utraty bądź kradzieży pojazdu na terenie co najmniej Polski. W ramach dodatkowo płatnego Assistance Ubezpieczyciel zapewni pomoc w przypadku awarii, kolizji, wypadku drogowego, utraty bądź kradzieży pojazdu na terenie Polski i Europy. Nie będzie miała zastosowania franszyza kilometrowa. Okres ubezpieczenia Assistance tożsamy z polisą AC. V. Ubezpieczenie szyb Zakres ubezpieczenia obejmuje organizację oraz pokrycie kosztów naprawy lub wymiany szyby: czołowej, bocznej, tylnej pojazdów osobowych. Suma ubezpieczenia nie mniej niż 2000 zł. Okres ubezpieczenia tożsamy z polisą OC lub AC..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. akceptacja klauzuli fakultatywnej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI PRAWNEJ Z TYTUŁU ZANIECZYSZCZENIA ŚRODOWISKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce ubezpieczenia a) Tczew ul. Rokicka 5A b) Stegna ul. Gdańska 2 c) Pelplin - działka nr 68/3, obręb nr 009 Ropuchy, gmina Pelplin, d) Lisewo Malborskie, gmina Lichnowy, działka 119/4, 119/6, 119/7 2. Zakres ubezpieczenia: Zakres ubezpieczenia obejmuje odpowiedzialność prawną za szkody w środowisku, w związku z prowadzeniem Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o., w zakresie prowadzenia czynnego składowiska odpadów oraz zarządzania w fazie poeksploatacyjnej składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Ubezpieczeniem są objęte szkody wynikające z emisji powstałej w okresie od 01.02.2014r. stwarzającej ryzyko wystąpienia szkody w środowisku. Odpowiedzialność ubezpieczyciela obejmuje szkody powstałe w wyniku zdarzeń nagłych i niezamierzonych, powstałych na skutek emisji powolnej a także wyrządzone gatunkom chronionym oraz w chronionych środowiskach przyrodniczych. W zakres ochrony ubezpieczeniowej włączone są w szczególności następujące koszty działania związane z wystąpieniem lub zagrożeniem wystąpienia szkody: a) koszty przeprowadzenia działań naprawczych bezpośrednich i uzupełniających szkód w środowisku w porozumieniu z organem ochrony środowiska, b) koszty przeprowadzenia działań zapobiegawczych, kompensacyjnych i/lub naprawczych, które musi ponieść Zamawiający, c) koszty związane z uszkodzeniami ciała, szkodami materialnymi i niematerialnymi, d) szkody w chronionych gatunkach i siedliskach, a także szkody w wodzie i glebie, e) koszty które poniósł ubezpieczony w wyniku działań zleconych przez ubezpieczyciela, mających na celu uniknięcie lub minimalizację efektów emisji. f) koszty minimalizacji, wynikające z koniecznych działań podjętych samodzielnie i w dobrej wierze przez Zamawiającego, w celu uniknięcia emisji, która może lub mogłaby prowadzić do powstania Roszczenia, bądź w celu uniknięcia lub zminimalizowania skutków tej emisji, w takim zakresie, jak jest to nagłe. Przez konieczne działania podjęte samodzielnie należy rozumieć w szczególności działania zapobiegawcze w rozumieniu Ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 roku o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie. (Dz.U. z 2007 roku nr 75 poz. 493). g) koszty oczyszczania w zakładzie ubezpieczonego wynikające z emisji która przedostanie się poza składowisko odpadów, z wyłączeniem kosztów związanych lub wynikających ze składowania odpadów, h) uzasadnione i niezbędne koszty odbudowy mienia zniszczonego w związku z przeprowadzonym oczyszczaniem obszaru skażonego, poniesione za uprzednią zgodą ubezpieczyciela, i) koszty ochrony prawnej. 3. Suma gwarancyjna: 5 000 000,00 zł na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. akceptacja klauzuli fakultatywnej - 5
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
- Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew oraz budynku CUW-u.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemyśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacji i odpowiedzialności prawnej z tytułu zanieczyszczenia środowiska Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Warka
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SIEWIERZ
- Usługa ubezpieczenia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.