eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JonkowoBudowa kanalizacji w Gutkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Jonkowo: Budowa kanalizacji w Gutkowie
Numer ogłoszenia: 395932 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321714 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji w Gutkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Miłym i wykonanie odcinka sieci kanalizacyjnej na ulicy Pliszki we wsi Gutkowo. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, konstrukcyjne, rozbiórkowe, montażowe i elektryczne. Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Gutkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Zakres zamówienia: 1) zakres robót - osiedle Miłe: a) wykonanie sieci kanalizacji tłocznej PE 140 - odcinek od studni S 26 na rys. nr 2 do istniejącej studzienki kanalizacyjnej na rys nr 1 oraz brakującego odcinka łączącego części istniejącej kanalizacji tłocznej w ul. Gościnnej - o łącznej długości 419 mb. b) wykonanie przepompowni P1 z zasileniem elektrycznym c) demontaż ułożonego rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 124 mb oraz studni S22/1, S22, S23, S24, S25. Materiały ze zdemontowanych studni złożyć na wskazanym przez Inwestora miejsce w odległości do 10 km. d) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 124 mb pomiędzy istniejącymi studniami S21 i S26. e) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o długości 30 mb na odcinku od P1 -S1-S2 (istniejąca). f) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o długości 21 mb na odcinku od S1-S14 (istniejąca). g) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o długości 23 mb na odcinku od S14/2 (istniejąca) - S14/3. h) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 11 mb na odcinku od S27 (istniejąca) - S27/1. i) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 151 mb na odcinku od S32 (istniejąca) - S33 - S34- S35- S36- S37- S38- S39- S31A. j) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 44 mb na odcinku od S20 (istniejąca) - S20/1 - S20/4. k) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 85 mb na odcinku od S20 (istniejąca) - S20/3. l) odtworzenie dróg lokalnych - 3730 m2. Zamówienie nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisu składającej się na SIWZ dokumentacji projektowej dot. osiedla Miłe - ogranicza się wyłącznie do odcinków kanalizacji wyszczególnionych powyżej. 2) zakres robót - ulica Pliszki: a) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC o 200 o łącznej długości 170 mb z przywróceniem nawierzchni drogi gruntowej do stanu pierwotnego. b) wykonanie komory pomiarowej S2. c) inspekcją kamerą DVD. 3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 1 obejmuje również: 1) organizację placu budowy, 2) zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11), 3) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 4) uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego, 5) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia, 6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót. 5. Inwestycja musi zakończyć się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych). 7. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym zadania potwierdzonym przez inspektora nadzoru. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur. 4) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane PRZEM-GRI Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 3, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500197,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461742,00

  • Oferta z najniższą ceną: 461742,00 / Oferta z najwyższą ceną: 691953,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.