Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-03
Opole: Holowanie/przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych
do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję
Numer ogłoszenia: 395960 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Holowanie/przewożenie pojazdów i mienia - części samochodowych do celów procesowych i innych zlecanych przez Policję.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie/przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi (w ramach danego zadania) następuje w granicach administracyjnych powiatu właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: a) Holowanie/przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC b) Holowanie/przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Jako kluczowe części zamówienia zamawiający wskazuje usługę holowania/przewożenia pojazdów o DMC do 3,5 t..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują sprawnym technicznie sprzętem transportowym, który musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz262 z 2003r. z późn. zmianami, posiadającym: -aktualny wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu pomocy drogowej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami). -ważne badania techniczne - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami). -oznakowanie - zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. nr 32 poz262 z 2003r. z późn. zmianami, -ubezpieczenie OC,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej dwoma kierowcami, w tym co najmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późniejszymi zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowwej, tj. posiadać aktualną umowę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia obejmującą zakres deliktowy na kwotę min. 10 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno bezsprzecznie i jednoznacznie wskazywać co najmniej: a. rodzaj udostępnianych zasobów, b. w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów, c. jakiego okresu zobowiązanie dotyczy, d. kto jest podmiotem przyjmującym zasoby. Zobowiązanie musi mieć formę oryginału. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl. jeżeli złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegające odrzuceniu
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w trakcie jej obowiązywania w następującym zakresie: -zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, -w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług. Zamawiający, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1.zmiany stawki podatku VAT, 2.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie atr.2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP Opole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Opolski) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: - Holowanie-przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC - Holowanie-przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów do 3.5 ton DMC - 5000km. Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 300km...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Brzeg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Brzeski) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: - Holowanie-przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC - Holowanie-przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów do 3.5 ton DMC - 1600km. Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 200km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Krapkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Krapkowicki) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: - Holowanie-przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC - Holowanie-przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów do 3.5 ton DMC - 1200km. Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 200km...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Nysa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Nyski) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: - Holowanie-przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC - Holowanie-przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów do 3.5 ton DMC - 1600km. Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 300km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Prudnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Prudnicki) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: - Holowanie-przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC - Holowanie-przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów do 3.5 ton DMC - 600km. Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 200km...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Dodatkowy sprzęt do obsługi zdarzeń drogowych - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Strzelce Opolskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest holowanie-przewożenie pojazdów i przewóz innych przedmiotów (mienia - części samochodowych) na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonanie usługi następuje w granicach administracyjnych powiatu (Strzelecki) właściwego dla siedziby powiatowej jednostki Policji z podziałem na dwie kategorie holowanych pojazdów: - Holowanie-przewożenie pojazdów do 3.5 t. DMC - Holowanie-przewożenie pojazdów powyżej 3.5 t. DMC Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów do 3.5 ton DMC - 1800km. Przewidywana ilość kilometrów holowania pojazdów powyżej 3.5 ton DMC - 200km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Bezgotówkowy zakup na terenie Polski paliw płynnych, tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej Pb 95, oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych USK w Opolu.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.