Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Łapy: Dostawa materiałów opatrunkowych i do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 395962 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach , ul. Korczaka 23, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 814 24 38, faks 085 814 24 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i do sterylizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i do sterylizacji w podziale na 6 części; Część 1 Materiały opatrunkowe ilość pozycji - 27; Część 2 Rękawy do sterylizacji ilość pozycji - 3; Część 3 Siatki przepuklinowe ilość pozycji - 1; Część 4 Materiały opatrunkowe ilość pozycji - 6; Część 5 Materiały opatrunkowe ilość pozycji - 12; Część 6 Zestawy sterylne ilość pozycji - 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.19 - Kompresy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie). 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 2: 1) lit. a; b; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a; b; powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2; zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pozostałe wymagane dokumenty: 1) Zalecane jest aby Ofertę sporządzić zgodnie z formularzem OFERTA, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 2 ,: Do formularza Oferta należy dołączyć następujące dokumenty: a) dokumenty / oświadczenia wymagane od wykonawców stosownie do rozdz.. VI specyfikacji b) formularze asortymentowo-cenowe ( załącznik nr 3 ) wskazujące na: - nazwę przedmiotu zamówienia, - zapotrzebowane ilości, - ceny jednostkowe netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - łączną wartość netto i brutto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, c) dowody dopuszczenia do obrotu na rynku krajowym : - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do użytkowania zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ) dotyczy klasy II a oraz reguły 7 (wyrób do krótkotrwałego użytku ), - dokumenty potwierdzające zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego, deklaracja zgodności oznaczonego znakiem CE lub oświadczenie, ze oferowane wyroby medyczne posiadają aktualne świadectwa rejestracji i na każde żądanie i na każdym etapie postępowania zostaną udostępnione Zamawiającemu. 6. Zamawiający wezwie , w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki .pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach ul. Korczaka 23 (budynek administracji) pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 11:00, miejsce: 10. Ofertę należy złożyć w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łapach w sekretariacie (budynek administracji) pokój nr 7 do dnia 27.11.2009 r..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji - 27.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy sterylne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość pozycji 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Remont korytarza w Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach.
- Przebudowa dróg gminnych w Gminie Łapy (ul. Słonecznej, ul. Tęczowej, ul. Żabiej i ul. Głuchej w Łapach oraz ul. Spokojnej w Uhowie)
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opatrunków i rękawic
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- dostawy środków opatrunkowych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.