Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-24
Warszawa: Dostawa licencji na oprogramowanie firmy Microsoft
Numer ogłoszenia: 395990 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 826 37 76, faks 22 826 65 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Polska Akademia Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na oprogramowanie firmy Microsoft.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie firmy Microsoft. Przedmiot zamówienia obejmuje pośrednictwo w zawarciu umowy licencyjnej Microsoft Open Value Subscription Agreement for Education Solutions, a następnie w ramach ww. umowy dostawę oprogramowania wraz z nośnikami tego oprogramowania (egzemplarze oprogramowania) z wykazu produktów Microsoft zawartym w umowie licencyjnej tj.: a) Nazwa produktu - WinPro ALNG UpgrdSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent wMDOP- ilość 200 sztuk b) Nazwa produktu - OfficeProPlusEdu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent- ilość 200 sztuk c) Nazwa produktu - WinSvrDataCtr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP 1Proc - ilość 4 sztuki d) Nazwa produktu - SysCtrDPMSvrMLStd ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP- ilość 1 sztuka e) Nazwa produktu - SysCtrSvrMgmtSteDataCtr ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP- ilość 4 f) Nazwa produktu - SysCtrMgmtSteEnt ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc AP - ilość 1 sztuka Dostawa powyższych produktów w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie umowy. Realizacja umowy licencyjnej Microsoft Open Value Subscription Agreement for Education Solutions w okresie 36 miesięcy. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawierają zapisy we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Ilekroć w SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenia produktów, tylekroć Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 29 ustawy. Zaproponowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych i funkcjonalności proponowanego oprogramowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) innych korzystnych dla Kupującego zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl (zakładka Kancelaria PAN)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Akademia Nauk, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, Sekretariat Biura Organizacyjno Prawnego i Spraw Osobowych (piętro 25, pok. nr 2512).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Polska Akademia Nauk, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, Sekretariat Biura Organizacyjno Prawnego i Spraw Osobowych (piętro 25, pok. nr 2512).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w życie umowy. Realizacja umowy: zgodnie z umową licencyjną Microsoft Open Value Subscription Agreement for Education Solutions obowiązującą w okresie 36 miesięcy ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dysków do macierzy - zamówienie podzielone na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej V
więcej: Systemy operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.