Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Tczew: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
Numer ogłoszenia: 39610 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego, ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie w roku 2009, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.2 Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie od daty podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2009r. na zamówienie złożone przez Zamawiającego. 2.3 Zamówienie każdej dostawy Zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem. 2.4 Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów, podane w załączniku nr 2 do SIWZ, są jedynie wielkościami prognozowanymi a rzeczywiste ilości zamawianych materiałów mogą być zmienne. Zamawiający zastrzega sobie jednocześnie prawo rezygnacji z niektórych pozycji. 2.5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu także inne materiały biurowe nie ujęte w tabeli w druku oferty, a wyszczególnione w cenniku - katalogu stanowiącym integralną część oferty, po cenach katalogowych obowiązujących w dniu zawarcia umowy. 2.6 Wykonawca zobowiązuje się realizować dostawy do siedziby Zamawiającego własnym transportem w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. 2.7 Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej i spełniający wymagania polskich norm. 2.8 Oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego towaru szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. 2.9 Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację pochodzącą od producenta, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41223.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LEDAX Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 46/54, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41223.80
- Oferta z najniższą ceną: 41223.80 oferta z najwyższą ceną: 47322.18
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- REMONT KORYTARZY ORAZ MODERNIZACJĘ SZATNI W BUDYNKU WTZ
- Dostawa i montaż urządzeń maszynowni basenu zewnętrznego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przydrożnej kapliczki w miejscowości Turze"
- Bieżące utrzymanie drzew i zieleni oraz sprzątanie w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Gniew
- Remont kapliczki w Czarlinie
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych i druków
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.