eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › rejon Piotrków Trybunalski -świadczenie usług zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg w sezonach



Ogłoszenie z dnia 2005-08-05

POZYCJA 39614

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: rejon Piotrków Trybunalski -świadczenie usług zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg w sezonach: 2005/2006, 2006/20007, 2007/2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Ewa Górak 044 6497646, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad,Oddział w Łodzi Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak, Wiesława Stawiany 044 6497646, ul.Południowa 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6497646, fax 044 6497070. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad,Oddział w Łodzi Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak, Wiesława Stawiany 044 6497646, ul.Południowa 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6497646, fax 044 6497070. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad,Oddział w Łodzi Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak, Wiesława Stawiany 044 6497646, ul.Południowa 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6497646, fax 044 6497070. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 15. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rejon Piotrków Trybunalski -świadczenie usług zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg w sezonach: 2005/2006, 2006/20007, 2007/2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg w sezonach: 2005/2006, 2006/20007, 2007/2008 na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Piotrkowie Trybunalskim. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe nr 1,A-1,8,12,71,91. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Świadczenie usług zwalczania śliskości zimowej i odśnieżania dróg w sezonach: 2005/2006, 2006/20007, 2007/2008. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium dla:pługosolarki i pługopiaskarki -1200zł;pługa-600zł;pozostałego sprzętu -500zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2.są dyspozycyjni - w przypadku nośnika pod solarki czas dojazdu do bazy Zimowego Utrzymania w Wodzinie lub w Jakubowie max.15min. 3.wiek nośnika pod solarkęnie więcej niż 10lat 4.dla nośnika pod solarki typu NIDO,STRATOS (lub równioważnych)minimum 3letnia praktyka 5.Posiadają łączność komórkow,doświadczenie zawodowew zakresie będącym przedmiotem zamówienia;posiadaja min dwa nośniki lub mają dostępdo nośnika w razie awarii 6. nie zezwala się na podzlecanie zamówienia 7. spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy od daty złożenia oferty 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zpodaniem ich wartości,dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane z należycie( min. 1 referencja za każdy rok) 2. Wykaz osób ,kóre będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z [podaniem miejsca zamieszkania i czasu dojazdu do wskazanej Bazy. 3. Wykaz posiadanego sprzętu i nośnika z podaniem rodzaju i daty produkcji 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Przepisy Prawa o ruchu drogowym. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.09.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: Kredyt Bank S.A.IIO/Łódź 2615001546121540013207. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 10:30, Sala konferencyjna Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: za 36 mcy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 B M w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług ciężki szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług ciężki szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługosolarkę typu NIDO szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługosolarkę typu NIDO szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługosolarkę typu STRATOS szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługopiaskarke P3 szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pług średni szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługosolarkę typu STRATOS szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługosolarkę typu NIDO szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nosnik pod pługosolarke typu NIDO szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: nośnik pod pługopiaskarkę P3 szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: równiarka szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 30 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: równiarka szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 31 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: równiarka szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 32 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: równiarka szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 33 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: równiarka szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 34 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: równiarka szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 35 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koparko-ładowarka o poj. łyżki pow. 0,25 m3 szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 36 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koparko-ładowarka o poj. łyżki pow. 0,25 m3 szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 37 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koparko-ładowarka o poj. łyżki pow. 0,25 m3 szt 1 BM w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 38 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koparko-ładowarka o poj. łyżki pow. 0,25 m3 szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 39 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koparko-ładowarka o poj. łyżki pow. 0,25 m3 szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 40 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koparko-ładowarka o poj. łyżki pow. 0,25 m3 szt 1 BM w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 41 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pługosolarka wraz z nośnikiem szt 1. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 42 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pługosolarka wraz z nosnikiem szt 1. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 43 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pług wirnikowy szt 1. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 44 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00, 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pług wirnikowy szt 1. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.