eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPostępowanie na dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie w związku z realizacją projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Olsztyn: Postępowanie na dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie w związku z realizacją projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 396250 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Olsztynie , Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535, faks 089 5210501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. powiat-olsztynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na dostawę materiałów biurowych i piśmienniczych dla Starostwa Powiatowego w Olsztynie w związku z realizacją projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych do Starostwa Powiatowego w Olsztynie w związku z realizacją projektu Dodatkowe wsparcie dla uczniów potrzebujących z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi ICT współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych do Starostwa Powiatowego w Olsztynie w związku z realizacją projektu Pierwszy krok po indeks współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych do Starostwa Powiatowego w Olsztynie w związku z realizacją projektu Twój zawód - Twoja kariera - Twoja przyszłość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wkład drukujący do drukarki HP OJ Pro L7780 czarny oryginał, poj. 58,9ml, wydajność 2450 str., kod produktu C9396AE; Kod CPV: 30192113-6; 15 szt 2.Wkład drukujący do drukarki HP OJ Pro L7780 purpurowy oryginał, poj. 17,1ml, wydajność 1980 str., kod produktu C9392AE; Kod CPV: 30192113-6; 2 szt 3. Wkład drukujący do drukarki HP OJ Pro L7780 błękitny oryginał, poj. 17,1ml, wydajność 1700 str., kod produktu C9391AE; Kod CPV: 30192113-6; 2 szt 4. Wkład drukujący do drukarki HP OJ Pro L7780 żółty oryginał, poj. 17,1ml, wydajność 1540 str., kod produktu C9393AE; ; Kod CPV: 30192113-6; 2 szt 5. Płyta CD-R 700 MB Verbatim, slim; Kod CPV: 30234300-1; 500 szt. 6. Płyta DVD+R Verbatim 4,7GB, slim; Kod CPV: 30234300-1; 100 szt. 7. Koperty białe samoklejące z paskiem B-4 HK, opakowanie 250 szt.; Kod CPV: 30199230-1; 1 op. 8. Blok szkolny DAN-MARK, A4, w kratkę, 100 kartek; Kod CPV: 22815000-6; 10 szt. 9. Blok szkolny DAN-MARK, A5, w kratkę, 100 kartek; Kod CPV: 22815000-6; 10 szt. 10. Cienkopis Paper Mate Smartline, szerokość lini pisania 0,4 mm, końcówka igłowa, kolor czarny; Kod CPV: 30192125-3; 50 szt. 11. Cienkopis Paper Mate Smartline, szerokość lini pisania 0,4 mm, końcówka igłowa, kolor czerwony; Kod CPV: 30192125-3; 50 szt. 12. Cienkopis Paper Mate Smartline, szerokość linii pisania 0,4 mm, końcówka igłowa, kolor zielony; Kod CPV: 30192125-3; 50 szt. 13. Długopis UNI SN-101, przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt, kulka z węglika wolframu, szerokość linii pisania 0,3 mm, wymienny wkład, kolor niebieski; Kod CPV: 30192121-5; 100 szt. 14. Długopis UNI SN-101, przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt, kulka z węglika wolframu, szerokość linii pisania 0,3 mm, wymienny wkład, kolor czerwony; Kod CPV: 30192121-5; 20 szt. 15. Długopis UNI SN-101, przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt, kulka z węglika wolframu, szerokość linii pisania 0,3 mm, wymienny wkład, kolor czarny; Kod CPV: 30192121-5; 100 szt. 16. Gumka Staedtler Rasoploast Combi, nie niszczy ścieranej powierzchni, ruchoma kartonowa osłona; Kod CPV: 30192100-2; 10 szt. 17. Klej w sztyfcie AMOS, poj. 22g, bezbarwny, bezwonny, posiada atest PZH; Kod CPV: 24910000-6; 10 szt. 18. Korektor w piórze UNI CLKP-300 Correction Pen, ekologiczny, metalowa końcówka, poj. 8ml, szybkoschnący, skuwka z klipem, grubość linii korygowania 1,2 mm; Kod CPV: 30192930-9; 5 szt. 19. Korektor w płynie Tipp-ex - korektor szybkoschnący, ekologiczny, bezzapachowy (na bazie wody), nowa, unikalna gąbka umożliwia równomierne i precyzyjne nanoszenie płynu korygującego, pojemność 20 ml; Kod CPV: 30192930-9; 5 szt. 20. Koszulki krystaliczne DONAU, A4, krystaliczne typu U, wykonane z folii o średniej grubości 50 mic, krystalicznie przezroczyste, opakowanie 100 szt.; Kod CPV: 30192500-6; 50 op. 21. Koszulki groszkowe DONAU, A4, typu U, wykonane z folii o standardowej grubości matowe, opakowanie 100 szt.; Kod CPV: 30192500-6; 50 op. 22. Marker PILOT Twin CD/DVD, dwustronny marker permanentny, dwa rodzaje końcówek piszących: F-linia pisania 0,9 mm oraz EF - linia pisania 0,4 mm; Kod CPV: 30237430-2; 5 szt. 23. Karteczki samoprzylepne IDEST, 38x51 mm, bloczek 100 kartek; Kod CPV: 22816300-6; 100 szt. 24. Karteczki samoprzylepne IDEST, 76x76 mm, bloczek 100 kartek; Kod CPV: 22816300-6; 100 szt. 25. Ołówek STABILO Othello 282, twardość HB; Kod CPV: 30192130-1; 50 szt. 26. Papier do sprzętu drukarskiego International Paper Rey Copy, gramatura 80g/m2, białość CIE 161, format A4; Kod CPV: 30197630-1; 100 ryz 27. Papier do urządzeń kserograficznych International Paper Rey Copy, gramatura 80g/m2, białość CIE 146, format A3; Kod CPV: 30197644-2; 5 ryz 28. Karton wizytówkowy IDEST, format A4, krateczka, kolor biały, 230 g/m2, pakowany po 20 szt; Kod CPV: 30199310-6; 25 op. 29. Karton wizytówkowy IDEST, format A4, krateczka, kolor kremowy, 230 g/m2, pakowany po 20 szt; Kod CPV: 30199310-6; 25 op. 30. Pinezki do tablic, 14 szt w opakowaniu; Kod CPV: 30197130-6; 10 op. 31. Pudełko archiwizacyjne VauPe, wymiary 340x250x100mm; Kod CPV: 22853000-4; 50 szt. 32. Spinacze okrągłe Grand, metalowe, długość 28 mm, pakowane po 100 szt.; Kod CPV: 30197220-4; 50 op. 33. Spinacze okrągłe Grand, metalowe, długość 50 mm, pakowane po 100 szt.; Kod CPV: 30197220-4; 50 op. 34. Klipy do papieru Grand, 19 mm, pakowane po 12 szt.; Kod CPV: 30197110-0; 50 op. 35. Klipy do papieru Grand, 32 mm, pakowane po 12 szt.; Kod CPV: 30197110-0; 50 op. 36. Klipy do papieru Grand, 51 mm, pakowane po 12 szt.; Kod CPV: 30197110-0; 50 op. 37. Segregator Esselte A4, ekonomiczny, szerokość grzbiet 75 mm, oklejony na zewnątrz poliolefiną, a wewnątrz jasnoszarym papierem, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, różne kolory; Kod CPV: 30199500-5; 50 szt. 38. Segregator Esselte A4, ekonomiczny, szerokość grzbiet 50 mm, oklejony na zewnątrz poliolefiną, a wewnątrz jasnoszarym papierem, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, różne kolory; Kod CPV: 30199500-5; 50 szt. 39. Skoroszyt kartonowy oczkowy pełny IDEST, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor biały; Kod CPV: 22851000-0; 200 szt. 40. Skoroszyt kartonowy oczkowy połówkowy IDEST, wykonany z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor biały; Kod CPV: 22851000-0; 200 szt. 41. Teczka wiązana kartonowa IDEST, wykonana z kartonu o grubości 250 g/m2, kolor biały; Kod CPV: 22852100-0; 100 szt. 42. Teczka z gumką IDEST, wykonana z kartonu o grubości 350g/m2, kolor biały; Kod CPV: 22852100-0; 100 szt. 43. Teczka kolor z gumką IDEST, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu o gramaturze 400g/m2, zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem; Kod CPV: 22852100-0; 50 szt. 44. Taśma klejąca biurowa Esselte, wymiary 188mm x 33mm; Kod CPV: 30197000-6; 10 szt. 45. Taśma pakowa Grand, kolor brązowy, wymiary 48mm x 50mm, wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, jednostronnie klejąca; Kod CPV: 30197000-6; 2 szt. 46. Temperówka KUM 400-1K/410, wersja pojedyncza, wykonana ze specjalnego stopu magnezu, stalowe ostrze mocowane wkrętem; Kod CPV: 30192133-2; 10 szt. 47. Zszywki LACO miedziowane 24/6, w opakowaniu 1000szt.; Kod CPV: 30197100-7; 50 op. 48. Zszywki Heavy Duty 23/15, zszywają do 140 kartek, w opakowaniu 1000 szt; Kod CPV: 30197100-7; 50 op. 49. Zakreślacz Paper Mate Pocket Accent, różne kolory, fluorescencyjny atrament, szerokość linii pisania 1,5 - 3,5mm; Kod CPV: 302374730-2; 20 szt. 50. Komplet markerów Pentel do tablic suchościeralnych wraz z gąbką, 4 podstawowe kolory, kod produktu 02-F-PE-230124; Kod CPV: 30195400-6; 5 op. 51. Papier kolorowy do sprzętu drukarskiego Rainbow, gramatura 80g/m2, kolor intensywny i pastelowy, różne kolory; Kod CPV: 30197630-1; 20 ryz 52. Długopis Zenith 10, wykonany z zmatowionego tworzywa sztucznego, korpus dzielony w 1/3 wysokości, średnica kulki: 0,8 mm, szerokość linii pisania: 0,6 - 0,7 mm, długość linii pisania: 2 500 m; Kod CPV: 30192121-5; 10 szt. 53. Brulion szyty DAN-MARK, A4, w kratkę, twarda oprawa, 96 kartek; Kod CPV: 22815000-6; 10 szt. 54. Etykieta uniwersalna samoprzylepna Avery Zweckform, A4 , 97 x 67,7 mm , 2x4 , białe, 100 ark./op., kod produktu z3660p; Kod CPV: 30192800-9; 4 op. 55. Ściereczki nasączone Fellowes do obudów, pojemność 100 szt.. Kod CPV: 30237251-3; 2 op. 56. Ściereczki nasączone Fellowes do ekranu, pojemność 100 szt.; Kod CPV: 30237251-3; 2 op. 57. Samoprzylepne karteczki indeksujące Donau, 4 kolory w zestawie , substancja klejąca usuwalna za pomocą wody, ilość karteczek: 4 x 50 szt., wymiary: 20 x 50 mm; Kod CPV: 22816300-6; 20 zestawów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający wymaga by wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia w/w warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 1 dostawę materiałów biurowych na kwotę ok. 10 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia w/w warunek i dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym dostawę zamawianych materiałów biurowych pod wskazany adres przez Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia w/w warunek i dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym dostawę zamawianych materiałów biurowych pod wskazany adres przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga by wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Karty katalogowe, foldery zawierające parametry eksploatacyjne potwierdzające spełnianie wymogów w przypadku złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ok@powiat-olsztynski.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.