eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączŚwiadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Nowy Sącz: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 396274 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu , ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, faks 018 4141006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi telekomunikacyjne 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Prokuratury Rejonowej w Nowym Sączu obejmujących: - połączenia lokalne - połączenia międzystrefowe - połączenia do sieci komórkowych - zapewnienie transmisji dla faksu - połączenia informacyjne - biuro numerów - dostęp do sieci Internet - stałe łącze Usługi powinny być świadczone zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. Ust. 171 2004 poz. 1800, z późniejszymi zmianami) oraz w Rozporządzeniu Ministra Łączności z dnia 3 października 2000r. w sprawie ogólnych warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej użytku publicznego (Dz. Ust. 86 2000 poz. 966). 1.2. Stan istniejący: Zamawiający ma zawarte umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych z TP S.A. Zamawiający posiada nową centralę telefoniczną Panasonic KXTDA 100 200 IP oraz szafę krosową. Istniejący przyłącz telefoniczny do budynku został wykonany przez TP S.A. Zamawiający posiada 3 dostępy linii cyfrowych ISDN z usługą DDI (Direct Dial - In w ilości 60 numerów DDI), oraz z usługą prezentacji numeru (CLIP), a także łącze podkładowe pod usługę Dostęp do Internetu. Internet - stałe łącze internetowe o przepustowości minimum 2 Mbs zakończone wyjściem Ethernet z statycznym i publicznym adres IP). Bez limitu podłączonych stanowisk komputerowych w ramach posiadanego łącza. 1.3 Struktura połączeń: Połączenia lokalne - średnio 1 860 połączeń m-c; 3 200 min m-c Połączenia międzystrefowe - średnio 200 połączeń m-c; 460 min m-c Połączenia do sieci komórkowych - średnio 600 połączeń m-c; 940 min m-c Koszt połączeń - średnio 70 połączeń m-c; 150 min m-c; informacja o numerach 1.4. Założenia dla nowych umów: -świadczenie usług w zakresie określonym w pkt 1.1. -podtrzymanie obecnie użytkowanych usług telekomunikacyjnych w zakresie określonym w pkt. 1.2 -opłata abonamentowa dla dostępów cyfrowych ISDN nie podlega zwiększeniu przez cały czas trwania umowy -sekundowe rozliczanie czasu rozmów, bez opłaty początkowej -bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami zamawiającego objętymi niniejszym zamówieniem -blokada możliwości połączeń na numery 0-40x, 0-30x i 0-70x -utrzymanie usługi DDI (Direct Dial-In) -zachowanie prezentacji z istniejącej numeracji (wymagany CLIP), -realizacja połączeń w technologii komutowanej (Usługa nie może być realizowana w technologii VoIP), -utrzymanie dotychczasowej numeracji abonenta -załatwienie formalności związanych z utrzymaniem aktualnie funkcjonujących usług, bez przerw w ich dostawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale V. Ocena spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE a.)Formularz wyceny według załącznika nr 1 b.)Formularz oferty według załącznika nr 2 c.)Oświadczenie na treść art. 22 ust.1 oraz art. 44 ustawy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, d.)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e.)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f.)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g.)Aktualny dokument dokumenty potwierdzające uprawnienia wykonawcy do świadczenia powszechnych usług telekomunikacyjnych wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami. h.)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia dotyczącego usług telekomunikacyjnych zamawiający uzna zamówienie polegające na świadczeniu usług telekomunikacyjnych w zakresie jak określony w Rozdziale II pkt 1.1. SIWZ przez okres co najmniej 1 roku (zrealizowane lub w toku) i średniej wartości co najmniej 20 000 zł brutto rok. Zamówienie takie może dotyczyć usług dla jednej lub wielu linii, jeżeli są świadczone w jednym czasie i dla jednego abonenta. Usługi te mogą być świadczone zarówno liniami cyfrowymi jak i analogowymi, lub oboma rodzajami jednocześnie. Zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał realizację co najmniej 3 zamówień, o których mowa w pkt h) 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów określonych w pkt. d, e i f składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawcy zobowiązani są, do przedstawienia dokumentów, zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 1.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PROKURATURA OKRĘGOWA ul. Jagiellońska 56a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA ul. Jagiellońska 56a 33-300 Nowy Sącz pok. 300.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.