eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPrzedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi opracowania wzorników, wykonanie oraz dostawy 60 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników projektu pt. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Suwałki: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi opracowania wzorników, wykonanie oraz dostawy 60 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników projektu pt. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11.
Numer ogłoszenia: 396308 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369272 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi opracowania wzorników, wykonanie oraz dostawy 60 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników projektu pt. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi opracowania wzorników, wykonanie oraz dostawy 60 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników projektu pt. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11. (1 komplet = teczka, blok, długopis, ołówek, pamięć USB). LP. Wyszczególnienie j.m. ilość 1)Teczka wykonana z poliestru i tworzywa PU, z przegródkami, zamykana na zamek, z nadrukiem indywidualnym logotypami POKL oraz UE, zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS. (szt. 60) 2)Blok do pisania, format A4, kratka, z nadrukiem indywidualnym logotypami POKL oraz UE, zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS. (szt.60) 3)Długopis metalowy, lakierowany, z wkładem niebieskim, kolor długopisu pomarańczowy, z grawerowanymi na korpusie logotypami POKL oraz UE, zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS. (szt.60) 4)Ołówek automatyczny posiadający Grafit HB 0,5 mm oraz gumkę, z nadrukiem na korpusie logotypami POKL oraz UE, zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS. (szt.60) 5)Pamięć USB, pojemność: 4 GB, z nadrukiem na korpusie logotypami POKL oraz UE, zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS. (szt.60). 2.Założenia: 1)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy 60 kompletów materiałów biurowych fabrycznie nowych i nieużywanych, z zastrzeżeniem ppkt. 2. 2)Komplety materiałów biurowych dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych i zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów biurowych przez Zamawiającego. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pt. INKUBATOR WIEDZY DLA BIZNESU WND-POKL.08.02.01-20-075/11 - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ, Ul. Kościuszki 60, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5904,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.