Ogłoszenie z dnia 2012-02-09
Jankowice: SYSTEMATYCZNY WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE OSADU ŚCIEKOWEGO Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH
Numer ogłoszenia: 39632 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świerklanach , ul. Prosta 2, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 32 4229660, faks 32 4229662.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzwswierklany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEMATYCZNY WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE OSADU ŚCIEKOWEGO Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŚWIERKLANACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wypompowanie i transport odpadów o kodach 19 08 99 (komunalne osady ściekowe) przy użyciu specjalistycznego środka transportu, przystosowanego do przewozu uwodnionych osadów ściekowych komunalnych (np. wóz lub beczkowóz asenizacyjny) z oczyszczalni ścieków w Świerklanach i ich przyjęcie w miejscu unieszkodliwienia (zagospodarowania) zgodnego z prawem. Transport ma być prowadzony zgodnie z zasadami prawa drogowego, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie środowiska i dróg publicznych. W przypadku wystąpienia zdarzenia, które spowoduje zanieczyszczenie lub wypadnięcie odpadu ze środka transportu, należy bezzwłocznie zabezpieczyć teren zgodnie z BHP i przepisami drogowymi oraz niezwłocznie uporządkować teren i przywrócić go do stanu sprzed zdarzenia. Szkody wyrządzone osobom trzecim przez środek transportu lub przewożone odpady będą pokrywane przez Wykonawcę umowy z jego wynagrodzenia umownego. 2. Wywóz z terenu Oczyszczalni Ścieków przy ul. Pogodnej 5 w Świerklanach - częstotliwość świadczenia usługi według zapotrzebowania wynikającego z pracy oczyszczalni Ścieków, pompowanie i transport odbywać się ma w godzinach 7-14 w dni robocze, w terminie i godzinach uzgodnionych z Przedstawicielem Zamawiającego - na podstawie telefonicznego powiadomienia z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem). 3. Wykonawca zapewnia i odpowiada za kompletny sprzęt do wypompowania i transportu. 4. Pracownicy Wykonawcy na terenie oczyszczalni poruszają się w wyznaczonej strefie i stosują do poleceń Personelu Oczyszczalni. 5. Do powyższego postępowania w zakresie gospodarki odpadami (osadami komunalnymi) mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz.U.2001 Nr 62, poz.628, z późn. zm., oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz.U.2008 Nr 25, poz.150. 6. Ilość osadów do wypompowania, transportu i przyjęcia (unieszkodliwienia, zagospodarowania): do 400 m3/miesiąc, co daje 100 m3/ tydzień, co daje 20 m3/dzień roboczy. 7. Rozliczenie usługi odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawianymi nie częściej niż 1 w miesiącu. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta odpadu wystawiona przez Wykonawcę, potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego - Majstra Oczyszczalni. Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 30 dni od daty wpływu faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca w zakresie przedmiotu zamówienia dołączy do oferty: a) opis sposobu zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych. b) oświadczenie o stanie wykorzystania posiadanego zezwolenia, wraz z oświadczeniem, iż Wykonawca po przyjęciu całości przedmiotu niniejszego zamówienia nie naruszy zapisów posiadanego zezwolenia w zakresie ilości wskazanych w posiadanym zezwoleniu - dotyczy Wykonawców posiadających zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 9. Podstawą do określenia ilości wywiezionych osadów będzie monitoring pojemności zbiornika osadu oraz liczba kursów zgodnie z rejestrem prowadzonym przez Zamawiającego, pomnożona przez masę osadu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3, 90.51.38.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz warunki szczegółowe: a)posiadanie aktualnego na czas trwania umowy, dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, tj.: komunalne osady ściekowe, wydanego przez właściwy organ, b)posiadanie aktualnego na czas trwania umowy, dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, tj.: komunalnych osadów ściekowych, wydanego przez właściwy organ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzwswierklany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-264 JANKOWICE
UL. PROSTA 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: 44-264 JANKOWICE UL. PROSTA 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wypompowanie i transport osadu do miejsca unieszkodliwienia (zagospodarowania) zgodnego z prawem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osadów do wypompowania, transportu i przyjęcia (unieszkodliwienia, zagospodarowania): do 400 m3/miesiąc, co daje 100 m3/ tydzień, co daje 20 m3/dzień roboczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przyjęcie komunalnych osadów oraz zagospodarowanie (unieszkodliwienie) odpadu w sposób zgodny z przepisam.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osadów do wypompowania, transportu i przyjęcia (unieszkodliwienia, zagospodarowania): do 400 m3/miesiąc, co daje 100 m3/ tydzień, co daje 20 m3/dzień roboczy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.38.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
- TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LIMANOWEJ W 2025R.
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW SUBSTANCJI ROPOPOCHODNYCH, OSADNIKÓW, MYJEK OBIEGOWYCH, ODSTOJNIKÓW, NEUTRALIZATORÓW I OSADNIKÓW SZLAMOWYCH.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków
- USŁUGA CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH (SOZO) WRAZ Z UTYLIZACJĄ ODPADÓW
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.