To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Nowa Sól: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu nr 2 miasta Nowa Sól
Numer ogłoszenia: 396340 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353872 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, faks 068 4586831.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu nr 2 miasta Nowa Sól.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz zastosowaniem przepisów dotyczących zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy. 1. Ogólny zakres prac. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków, polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu nr 2 miasta Nowa Sól. Podstawą do realizacji prac oraz dokumentem zawierającym jednocześnie warunki techniczne jest - zatwierdzony przez Starostę Nowosolskiego oraz uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gorzowie Wlkp. - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali z dnia 17 maja 2010 r. 1.2.Zakres prac będzie obejmował m.in.: 1.2.1. pobranie materiałów i danych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowej Soli oraz analiza pod kątem ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 1.2.2. porównanie mapy zasadniczej z terenem w zakresie budynków, pomiar brakujących budynków, 1.2.3.założenie ewidencji budynków i lokali, 1.2.4.uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodnie z wymogami rozporządzenia z 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków: a) numery rejestru zabytków, b) numery dróg publicznych, c) numer PESEL (gdy brak w danych ewidencyjnych), d) numer REGON, e) aktualnego adresu podmiotów ewidencyjnych, f) informacja, czy osoba prawna lub fizyczna jest cudzoziemcem, 1.2.5.zweryfikowanie użytków gruntowych i granic użytków zaliczonych do gruntów zabudowanych i zurbanizowanych pod względem faktycznego sposobu użytkowania nieruchomości. 1.3.Szczegółową charakterystykę obiektu zawiera tabela znajdująca się w ust.3 Projektu modernizacji. 1.3.1.Przewiduje się następującą ilość ogólną dla obrębu 3 miasta Nowa Sol: a) ilość jednostek rejestrowych :gruntów: 2452; budynków : 45; lokali : 468; b) ilość budynków: 5152, c) orientacyjna ilość lokali wyodrębnionych: 4784. Uwaga: Przewiduje się, że ilość budynków nieujawnionych w bazie mapy numerycznej, a wymagających pomiaru w terenie, wynosi około 10% w stosunku do ilości uwidocznionych budynków w systemie GEO-INFO. 3 2.Tryb postępowania w przypadku zaistnienia sytuacji nieuwzględnionych w uwarunkowaniach określonych w Projekcie modernizacji Do obowiązku Wykonawcy prac w ramach niniejszego zadania jest założenie oraz bieżące prowadzenie Dzienniki Robót. W szczególności należy w nim zapisywać: - każdy zrealizowany etap prac, - występujące problemy i dokonane uzgodnienia z Zamawiającym. Dopuszcza się zmianę sposobu realizacji zadania jedynie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu zamieszczonym w Dzienniku Robót. 3. Zasady współpracy i rozliczania z PODGiK w Nowej Soli. Dokumentacja wyjściowa do wykonania opracowania zostanie udostępniona Wykonawcy w zakresie danych numerycznych na płytach DVD, natomiast pozostałe w formie poświadczonych kserokopii dokumentów z zasobu geodezyjnego. Opłaty dla PODGiK zostaną naliczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. 4. W celu szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający załącza: 4.1. projekt modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali w skład którego wchodzi : l. Cel i zakres prac. 2. Obowiązujące przepisy prawne i techniczne. 3. Charakterystyka obiektu. 4. Ocena istniejącego operatu ewidencji gruntów, wnioski. 4.1 Pozioma osnowa szczegółowa 4.2 Mapa zasadnicza 4.3 Operat ewidencji gruntów. 5. Założenie ewidencji budynków i lokali. 5.1 Zakres przedmiotowy ewidencji budynków 5.2 Zakres przedmiotowy ewidencji lokali 5.3 Ustalenie stanów prawnych budynków i lokali 5.4 Wywiad terenowy, pozyskanie danych ewidencyjnych w zakresie budynków 5.5 Kartoteki budynków i lokali 5.6 Prace kameralne. 6. Modernizacja ewidencji gruntów. 6.1 Aktualizacja i uzupełnienie danych ewidencji gruntów. 7. Kompletowanie dokumentacji. 8. Postępowanie formalno - prawne. 8.1 Wszczęcie postępowania w sprawie modernizacji gruntów i budynków 8.2 Wyłożenie projektu operatu opisowo - kartograficznego do publicznego wglądu 8.3 Zatwierdzenie projektu opisowo - kartograficznego. 9. Uwagi końcowe. 4.2.wykaz załączników do projektu modernizacji w skład którego wchodzi: 1.Formularz protokółu wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych operatu opisowo - kartograficznego, 2.Formularz wykazu uwag i zastrzeżeń zgłoszonych do projektu operatu 3.Formularz arkusza danych ewidencyjnych budynków, 4.Formularz protokółu z wyłożenia operatu opisowo - kartograficznego, 5.Formularz upoważnienie geodety do wyłożenia projektu operatu opisowo -kartograficznego 6.Wzór zawiadomienia Starosty Nowosolskiego o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego modernizacji.. 7.Formuarz zestawienia zbiorczego numerów KW, 8.Formularz protokółu badania ksiąg wieczystych lokali, 9.Formularz arkusza danych ewidencyjnych lokali, 10.Informacja Starosty Nowosolskiego o rozpoczęciu prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i założeniem ewidencji budynków i lokali, 11.Mapa przeglądowa jednostki ewidencyjnej. 4.3.Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia 5. Ustala się II etapy realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. etap I - z terminem wykonania usługi na dzień 10 grudnia 2011 r. - obejmujący: a) prace przygotowawcze, b) porównanie z terenem kopii map ewidencyjnych, c) zaprojektowanie numerów identyfikacyjnych budynków oraz założenie arkuszy spisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków, d) założenie i wypełnienie arkuszy spisowych danych ewidencyjnych dotyczących lokali. 5.2. etap II - z terminem wykonania usługi na dzień 30 czerwca 2012 r., obejmujący pozostałe prace zakończone opracowaniem Projektu operatu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne GEOMAP Sp. z o.o., ul.Krosnieńska 3, 65-625 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 411000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 318570,00
Oferta z najniższą ceną: 318570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 390500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Budowa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli serwerowni w zabudowie kontenerowej wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Remont dróg powiatowych polegający na odnowie dywanikowej nawierzchni
- Przebudowa istniejącego magazynu po miale węglowym na magazyn odpadów medycznych zlokalizowany w budynku kotłowni Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Jana Matejki 29 w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla 9 obrębów ewidencyjnych z jednostki ewidencyjnej Kraszewie
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 zadania.
- Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500)
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.